BoConcept intensyfikuje działania online
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Stan zagrożenia epidemicznego to poważny powód, by zostać w domu. Zamknięci w czterech ścianach wcale nie musimy rezygnować z designu na najwyższym poziomie. Przeciwnie, właśnie teraz jest dobry moment na to, by docenić kunszt duńskiego wzornictwa – prostotę i funkcjonalność mebli, które nadadzą codzienności niecodzienny wymiar. W związku z czasowym zamknięciem salonów stacjonarnych, marka BoConcept koncentruje obecnie swoje działania w sferze e-commerce, niezmiennie kładąc główny nacisk na wysoką jakość obsługi klienta.
W tej chwili wszyscy pracownicy salonów BoConcept pracują w trybie home office i niezmiennie pozostają do dyspozycji klientów w kontakcie telefonicznym oraz mailowym. Można też wejść na stronę BoConcept i zadać przedstawicielowi firmy pytanie (czat na żywo poprzez aplikację Messenger). Dodatkowe informacje uzyskamy również, wypełniając krótki kwestionariusz umieszczony na stronie internetowej firmy przy każdym opisie produktu. Jeśli chcemy skontaktować się z przedstawicielem salonu BoConcept, wszystkie niezbędne dane kontaktowe znajdziemy w zakładce „Znajdź salon”, po wybraniu konkretnego showroomu. Pracownicy dostępni są w godzinach otwarcia salonów.
Najważniejszym elementem przeniesienia warszawskich salonów BoConcept do online’u jest Virtual Store. BoConcept przeniósł cały warszawski salon pokazowy do wirtualnej rzeczywistości w technologii 3D. Klienci mogą go zwiedzić, nie wychodząc z domu (#zostanwdomu), przyjrzeć się z bliska każdemu produktowi oraz poznać jego wymiary, cenę, a także możliwości dostosowania.
https://boconcept.wnetrza3d.pl/
„Mimo wyjątkowej sytuacji pracujemy wciąż bardzo intensywnie. Rozszerzyliśmy obsługę elektroniczną klientów w kanałach social media – na Facebooku i Instagramie oraz poprzez aplikacje Facetime i Zoom. Tą drogą udzielamy obecnie klientom indywidualnych porad w zakresie stylizacji wnętrz, a także przekazujemy szczegółowe informacje o naszych produktach i usługach. Wszystkie zamówienia i wysyłki realizowane są terminowo i bez przeszkód. Już dziś zapraszamy naszych klientów do Virtual Store, dzięki któremu, nie wychodząc z domu, mogą oni odwiedzić warszawski salon BoConcept” – mówi Kamil Maślanka, właściciel salonu BoConcept.
Spersonalizowane porady projektantów on-line
Do dyspozycji klientów wciąż pozostaje usługa projektowania wnętrz. Bezpośrednie spotkania z projektantami zastąpiono konsultacjami wideo. W trakcie takiej rozmowy omawiane są oczekiwania klienta, a następnie odbywa się wirtualna prezentacja kolekcji BoConcept, ze szczególnym uwzględnieniem produktów, odpowiadających konkretnym potrzebom danego inwestora.
Klienci, którzy chcą na żywo zobaczyć kolekcję, a także poznać możliwości konfiguracyjne poszczególnych systemów, mogą umówić się telefonicznie na indywidualne spotkanie w salonie przy ul. J. P. Woronicza 31 w Warszawie. Showroom udostępniany jest w uzgodnionym terminie tylko zainteresowanym klientom, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich niezbędnych środków bezpieczeństwa.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/
Instagram: instagram.com/boconceptwarszawa
Facebook: https://www.facebook.com/BoConceptWarsaw/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.