Bolt Food rekrutuje krytyków kulinarnych

Bolt Food, platforma do zamawiania jedzenia z restauracji, rozpoczyna rekrutację swoich pierwszych w Polsce krytyków kulinarnych - amatorów. Ich zadaniem będzie próbować i oceniać jedzenie z restauracji w swoim mieście. Rekrutacja odbywa się we wszystkich miastach w których obecny jest Bolt Food.
W tym tygodniu Bolt Food ruszył z rekrutacją krytyków kulinarnych. To pierwszy taki program firmy organizowany w Polsce. Krytycy którzy dołączą do programu otrzymają swoje zadanie specjalne: znalezienie, która restauracja najlepiej wykonuje wybrane danie. Zwieńczeniem poszukiwań będzie wybranie najlepszej restauracji dostępnej na Bolt Food. Aby wesprzeć początkujących krytyków, Bolt Food zorganizuje wyjątkowy warsztat z fotografii kulinarnej.
Kto może się zgłosić?
Do programu może zgłosić się tak naprawdę każdy, dla kogo pisanie recenzji, fotografia potrawy lub po prostu próbowanie nowych smaków brzmi jak najlepsza rozrywka. Wystarczy pasja i zamiłowanie do gastronomii oraz trochę zacięcia i krytycznego oka. Projekt jest odpowiedni też dla tych, którzy próbują swoją pasję przekuć w coś większego.
- Dzięki nowemu projektowi chcemy się upewnić, że nasze restauracje partnerskie otrzymują zasłużone uznanie i zostaną należycie docenione. Wspieranie biznesów obecnych na naszej platformie w zwiększaniu przychodów dzięki usługom dostawy Bolt Food od zawsze było ważnym aspektem naszej codziennej pracy. Z kolei użytkownicy, którzy zdecydują się zostać krytykami poczują, że ich opinia ma wpływ. To także niepowtarzalna okazja, by zostać prawdziwym krytykiem kulinarnym bez wcześniejszego doświadczenia - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Więcej informacji o projekcie można znaleźć tutaj.
Bolt Food w Polsce wystartował w 2020 roku i jest obecnie dostępny(a) w 6 miastach. Platforma łączy lokalne restauracje z klientami, którym dostarcza ulubione jedzenie. Bolt Food stale zwiększa liczbę restauracji dostępnych na platformie, zapewniając klientom większy wybór. Dzięki swojej aplikacji o światowej klasy jakości, Bolt Food wspiera restauracje umożliwiając im budowanie świadomości marki i zdobywanie nowych klientów poprzez rozmaite kampanie marketingowe w aplikacji. W ten sposób Bolt Food pomaga restauracjom rozwijać się i zyskiwać widoczność w lokalnej społeczności.
***
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.