Komunikaty PR

Bolt Food rekrutuje krytyków kulinarnych

2024-03-14  |  14:00
Biuro prasowe

Bolt Food, platforma do zamawiania jedzenia z restauracji, rozpoczyna rekrutację swoich pierwszych w Polsce krytyków kulinarnych - amatorów. Ich zadaniem będzie próbować i oceniać jedzenie z restauracji w swoim mieście. Rekrutacja odbywa się we wszystkich miastach w których obecny jest Bolt Food. 

W tym tygodniu Bolt Food ruszył z rekrutacją krytyków kulinarnych. To pierwszy taki program firmy organizowany w Polsce. Krytycy którzy dołączą do programu otrzymają  swoje  zadanie specjalne: znalezienie, która restauracja najlepiej wykonuje wybrane danie. Zwieńczeniem poszukiwań będzie wybranie najlepszej restauracji dostępnej na Bolt Food. Aby wesprzeć początkujących krytyków, Bolt Food zorganizuje wyjątkowy warsztat z fotografii kulinarnej. 

Kto może się zgłosić? 

Do programu może zgłosić się tak naprawdę każdy, dla kogo pisanie recenzji, fotografia potrawy lub po prostu próbowanie nowych smaków brzmi jak najlepsza rozrywka. Wystarczy pasja i zamiłowanie do gastronomii oraz trochę zacięcia i krytycznego oka. Projekt jest odpowiedni też dla tych, którzy próbują swoją pasję przekuć w coś większego. 

- Dzięki nowemu projektowi chcemy się upewnić, że nasze restauracje partnerskie otrzymują zasłużone uznanie i zostaną należycie docenione. Wspieranie biznesów obecnych na naszej platformie w zwiększaniu przychodów dzięki usługom dostawy Bolt Food od zawsze było ważnym aspektem naszej codziennej pracy.  Z kolei użytkownicy, którzy  zdecydują się zostać krytykami poczują, że ich opinia ma wpływ. To także niepowtarzalna okazja, by zostać prawdziwym krytykiem kulinarnym bez wcześniejszego doświadczenia - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce. 

Więcej informacji o projekcie można znaleźć tutaj. 

Bolt Food w Polsce wystartował w 2020 roku i jest obecnie dostępny(a) w 6 miastach. Platforma łączy lokalne restauracje z klientami, którym dostarcza ulubione jedzenie. Bolt Food stale zwiększa liczbę restauracji dostępnych na platformie, zapewniając klientom większy wybór. Dzięki swojej aplikacji o światowej klasy jakości, Bolt Food wspiera restauracje  umożliwiając im budowanie świadomości marki i zdobywanie nowych klientów poprzez rozmaite kampanie marketingowe w aplikacji. W ten sposób Bolt Food pomaga restauracjom rozwijać się i zyskiwać widoczność w lokalnej społeczności.




 

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

 

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 


 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Ciao a tutti, czyli włoski jarmark powrócił do Manufaktury Biuro prasowe
2024-08-30 | 15:36

Ciao a tutti, czyli włoski jarmark powrócił do Manufaktury

Włoski jarmark Fiere del Gusto&buon Gusto 30.08-20.09.2024, godz. 10-22, rynek Manufaktury Śródziemnomorscy entuzjaści będą mogli przenieść się – a właściwie swoje
Żywienie Nowe kierownictwo w zakładzie produkcyjnym Agrii Polska
2024-08-30 | 10:00

Nowe kierownictwo w zakładzie produkcyjnym Agrii Polska

Od 1 sierpnia Mariusz Górecki objął stanowisko Dyrektora Produkcji Nasiennej i Nawozów Dolistnych Agrii Polska w Aleksandrowie Kujawskim. Jego awans jest wynikiem rozbudowy
Żywienie BRAK ZDJĘCIA
2024-08-29 | 16:12

Festiwal Hot&Sweet w Manufakturze dobiega końca

Jeszcze tylko do niedzieli (01.08) trwa 5. edycja autorskiego Festiwalu Hot&Sweet. To już ostatni moment, by spróbować wyjątkowych w smaku dań przygotowanych przez 16. renomowanych restauracji z Manufaktury. Festiwal

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Firma

Tylko 2 proc. właścicieli zwierząt płaci za opiekę nad zwierzętami podczas ich nieobecności. Spodziewany szybki wzrost zapotrzebowania na takie usługi

Według badań CBOS średnio co drugi Polak mieszka pod wspólnym dachem z jakimś zwierzęciem domowym – najczęściej psem lub kotem. Rynek produktów i usług dla domowych pupili sukcesywnie się powiększa. Według rynkowych prognoz za kilka lat globalnie może być już wart blisko pół biliona dolarów. Szczególnie szybko ma się rozwijać segment opieki nad zwierzętami, który coraz częściej będzie wykorzystywać nowe technologie.

Media

Ewa Wachowicz: Mieszkam na co dzień w Krakowie albo pod Babią Górą. Na nagrania do programu „Halo tu Polsat” będę musiała przyjechać dzień wcześniej

Restauratorka zaznacza, że twórcy „Halo tu Polsat” robią wszystko, by program różnił się od innych formatów śniadaniowych. Stąd między innymi decyzja, by był on realizowany z udziałem publiczności, która wprowadzi do studia nową energię. Ze swojej strony Ewa Wachowicz zapewnia, że przygotuje dla widzów mnóstwo kulinarnych niespodzianek. A tych, którzy będą chcieli sięgnąć po więcej przepisów, zaprasza na nową odsłonę programu „Ewa gotuje”.