Komunikaty PR

Boomerang EMEA prezentuje nową aplikację Boomerang Zabawa

2021-05-03  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Boom_zabaw ( 0.9 MB )

Boomerang przedstawia nową propozycję dla dzieci i ich rodziców. Boomerang Zabawa to darmowa aplikacja, która poszerza doświadczenie telewizyjne oraz angażuje użytkowników w interaktywną grę z bohaterami ulubionych kreskówek emitowanych w stacji. Produkt jest od dziś dostępny w regionie EMEA w sklepie App Store i Google Play.

 

Z radością ogłaszamy udostępnienie nowej aplikacji. Pozwoli ona fanom z całego regionu EMEA jeszcze częściej wchodzić w interakcję z ulubionymi bohaterami Boomeranga i odkrywać ich pełen zabawy świat – mówi Marc Goodchild, Head of Digital Content Strategy and Product w WarnerMedia EMEA.

Boomerang Zabawa to aplikacja dostosowana wiekowo dla młodszych użytkowników. Znajduje się w niej aż 50 gier i 70 filmów. Interaktywna karuzela z animowanymi postaciami pozwala użytkownikom wybrać jedną z 12 kreskówek, wśród nich m.in. „Tom i Jerry Show”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Zwariowane Melodie” i wiele innych.

W ramach gwarancji bezpieczeństwa dziecka, rodzice mogą kontrolować ustawienia i dowiedzieć się więcej o marce Boomerang w Menu Rodzicielskim, dostępnym wyłącznie po zatwierdzeniu kodu zabezpieczającego. Aplikacja umożliwia wybranie dwóch trybów: Standard View Mode służy do oglądania filmów, a Interactive Story Mode pozwala na zabawę z ulubionymi bohaterami. Młodzi fani mogą polubić i zachować dowolne treści na później w oddzielnym segmencie aplikacji.

Boomerang Zabawa posiada także tryb offline, który pozwala użytkownikom zapisywać treści i cieszyć się grą nawet wtedy, kiedy nie mają dostępu do połączenia internetowego. W pełni darmowa aplikacja dostępna jest do pobrania w App Store oraz Google Play.

 

 

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior Marketing & PR Manager

Eastern Europe & Poland

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Hała

PR Manager | dotrelations

joanna.hala@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.