Komunikaty PR

Brie Larson i Channing Tatum w dziczy z Bearem Gryllsem

2020-02-27  |  10:58
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Do pobrania jpg ( 10.83 MB )

Król surwiwalu nareszcie na antenie National Geographic! W programie „Przygoda z Bearem Gryllsem” idol telewidzów wyrusza w dzikie i nieprzyjazne rejony świata. Tym razem nie będzie sam. Na dwudniowe wypady, będące absolutnym przeciwieństwem pobytów w 5-gwiazdkowych hotelach, Bear Grylls zaprosi gwiazdy, które znamy z czerwonych dywanów. Zamiast smokingów i połyskujących sukien będą sportowe ubrania, a dopracowane makijaże ustąpią miejsca grubej warstwie błota. Zobacz, jak osoby znane z pierwszych stron gazet poradzą sobie z wyzwaniami, które zazwyczaj wykonują kaskaderzy!

Przygoda z Bearem Gryllsem - premiery w niedziele od 1 marca o godz. 12:00 na kanale National Geographic

Program  “Przygoda z Bearem Gryllsem” ukaże zupełnie nowe oblicze laureatów Oscara, superbohaterów Marvela i znanych sportowców. W każdym odcinku Bear Grylls pokaże widzom techniki przetrwania w innych warunkach – od lodowatej Islandii po parną dżunglę w Panamie.

Na „Przygodę z Bearem Gryllsem” wyruszą m.in. Channing Tatum („Magic Mike”, „21 Jump Street”), Brie Larson („Pokój”, „Kapital Marvel”), modelka i aktorka Cara Delevigne („Legion samobójców”), a także dobrze znany widzom kanału National Geographic Alex Honnold, bohater filmu „Free Solo: ekstremalna wspinaczka”.

Surwiwalowy mistrz nie będzie ich oszczędzał – będą jedli robaki, spali wśród tarantul, spacerowali po moczarach pełnych krokodyli, a także wspinali się w naprawdę trudnych warunkach.

Channing Tatum w lodowatej kąpieli

Już w pierwszym odcinku zobaczymy, jak Channing Tatum poradzi sobie w norweskiej dziczy. Wyprawa rozpocznie się od skoku ze spadochronem do miejsca pełnego ogromnych głazów i urwistych klifów. Podczas liczącej ponad 11 kilometrów wędrówki Bear przetestuje umiejętności i wytrzymałość Channinga - od rozpalania ogniska po kąpiele w lodowatej wodzie. Tatum pozna także sztukę łapania pstrągów… gołymi rękami. Jednak nawet w czasie tak trudnej wyprawy znajdzie się czas na męskie rozmowy przy ognisku. Aktor pytany o to, co napawa go lękiem, nie wymienił jadowitych węży ani przerażających wysokości, a… bycie samotnym rodzicem. – Nigdy nie myślałem, że będę samotnym tatą. To szczególnie trudne, gdy ma się córkę. To budzi strach. Myślałem, że ojcostwo to będą zabawy i po prostu radosne szaleństwo. Zdałem sobie jednak sprawę, że muszę też pokazać jej granice – powiedział Channing Tatum. – Najbardziej boję się momentu, gdy będę musiał nauczyć moją córkę, jak radzić sobie ze strachem – dodał.

Kapitan Marvel wśród krokodyli

W kolejnym odcinku Bear Grylls przybędzie do Zatoki Panamskiej, by zabrać aktorkę Brie Larson na wyprawę do dżungli. Gwiazda wcielająca się w superbohaterkę Kapitan Marvel, zrobiła sobie dwudniową przerwę w zdjęciach, by wyruszyć w nieznane z królem sztuki przetrwania. Jak sama przyznała, jej umiejętności z zakresu surwiwalu ograniczały się dotychczas do “nacierania się filtrami przeciwsłonecznymi i używania sprayu przeciw owadom”. Wkrótce po tym stwierdzeniu, Brie Larson wyskoczyła z Bearem Gryllsem z helikoptera prosto do oceanu, a za chwilę przedzierała się już przez pełne krokodyli namorzyny i jadła wielkie larwy jako przekąskę. Aktorka miała też okazję przekonać się, dlaczego papier toaletowy to w dżungli najcenniejsza waluta.

Free solo z Alexem Honnoldem

Wśród osób, które zdecydowały się podjąć wyzwanie Beara Gryllsa, są nie tylko gwiazdy kina. Choć w pewnym sensie wspinacz Alex Honnold także zasługuje na to miano. W ubiegłym roku film o nim – „Free Solo: ekstremalna wspinaczka” – otrzymał Oscara dla najlepszego dokumentu. Jednak częściej niż na hollywoodzkich galach, Alexa spotkać można w vanie zaparkowanym gdzieś w dziczy oraz na najbardziej imponujących skalnych ścianach. Honnold przyznaje, że choć większość życia spędza na łonie natury, nie ma dużych zdolności surwiwalowych. Bear Grylls zaprosił wspinacza na wyprawę w Alpy Szwajcarskie. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć ich skoki spadochronowe, loty na paralotni i wspólny obiad w postaci sałatki z mrówkami. Ten odcinek będzie też wyróżniał się wśród pozostałych, ponieważ tym razem także Bear będzie miał okazję nauczyć się czegoś nowego. Alex Honnold pomoże mu w pokonaniu niemal pionowej skalnej ściany. Tę współpracę warto zobaczyć!

Nieustraszona modelka

Na weekendową wyprawę z Bearem Gryllsem postanowiła wybrać się także modelka i aktorka – Cara Delevigne. Jeśli ktoś oczekiwał, że gwiazda wybiegów i kampanii reklamowych będzie bała się ubrudzić lub złamać paznokieć, jest w ogromnym błędzie. Cara bez mrugnięcia okiem wykonała wszystkie wyczerpujące i niebezpieczne zadania. Pokonała trawers tyrolski, zjechała na linie z klifu, a na kolację zjadła… pieczonego szczura.

Jak przyznała, jej najważniejszą umiejętnością jest niepoddawanie się w żadnych okolicznościach. W programie wielokrotnie udowodniła, że to prawda. Modelka opowiedziała też Bearowi o uzdrawiającej mocy lasu, do którego chodzi, by odzyskać równowagę psychiczną i na chwilę odciąć się od ocen i opinii na swój temat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.