Komunikaty PR

Bukiet na talerzu – wyjątkowa oferta Pizza Hut z okazji Dnia Kobiet

2020-03-06  |  14:00
Biuro prasowe

Już niebawem święto wszystkich Pań! Pomysłów na prezent można mieć całe mnóstwo – obiad czy kolacja w restauracji oraz kwiaty to nadal jedne z najbardziej popularnych. A gdyby połączyć je w jedno i, zamiast tradycyjnego bukietu, ofiarować kobietom kwitnący talerz? Taką wyjątkową propozycję już w najbliższy weekend będzie można znaleźć w warszawskich restauracjach Pizza Hut!

Dzień Kobiet zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie, sklepy i kwiaciarnie tłumnie odwiedzane są przez mężczyzn poszukujących upominków dla Pań. Tradycją jest wręczanie bukietu kwiatów – popularne kiedyś goździki zastąpione zostały tulipanami czy żonkilami. I chociaż kwiaty zawsze są trafionym prezentem, kobiety coraz częściej lubią być zaskakiwane oryginalnymi podarunkami. 8 marca to także dzień, kiedy dozwolone są wszelkie przyjemności, również te kulinarne. Restauracje przeżywają prawdziwe oblężenie, bo smaczny lunch czy kolacja jest zawsze udanym pomysłem na świętowanie i fantastycznym dodatkiem do wspomnianych już kwiatów.

Jednym z najbardziej popularnych dań nie tylko na świecie ale też w Polsce jest pizza. Szacuje się, że ponad 90% naszych rodaków jest wielbicielami tej potrawy. Nie dziwi zatem, że pizza to danie idealne na każdą okazję, również na Dzień Kobiet.

Ludzie uwielbiają dzielić się jedzeniem z bliskimi, a pizza jest daniem, które do dzielenia się z innymi nadaje się idealnie. Obserwujemy, że podczas różnego rodzaju świąt wzrasta liczba osób odwiedzających nasze restauracje. Dlatego też wychodzimy do naszych gości z dodatkowymi ofertami, które pozwolą na uczczenie specjalnych okazji. Nie inaczej mogło być z okazji Dnia Kobiet - mówi Tomasz Kwieciński, Digital Communication Manager Pizza Hut Polska.

Już w najbliższy weekend, warszawskie restauracje Pizza Hut szykują wyjątkowy upominek dla wszystkich pań – specjalnie przygotowaną na Dzień Kobiet pizzę, podawaną z… jadalnymi bratkami. Dzięki tej smacznej niespodziance, powiedzenie „przez żołądek do serca” nabierze jeszcze większego znaczenia, a uśmiech na twarzy niejednej kobiety będzie gwarantowany.

Oferta dostępna będzie w dniach 7 i 8 marca we wszystkich warszawskich restauracjach Pizza Hut z obsługą kelnerską. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.