Bukiet na talerzu – wyjątkowa oferta Pizza Hut z okazji Dnia Kobiet
Już niebawem święto wszystkich Pań! Pomysłów na prezent można mieć całe mnóstwo – obiad czy kolacja w restauracji oraz kwiaty to nadal jedne z najbardziej popularnych. A gdyby połączyć je w jedno i, zamiast tradycyjnego bukietu, ofiarować kobietom kwitnący talerz? Taką wyjątkową propozycję już w najbliższy weekend będzie można znaleźć w warszawskich restauracjach Pizza Hut!
Dzień Kobiet zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie, sklepy i kwiaciarnie tłumnie odwiedzane są przez mężczyzn poszukujących upominków dla Pań. Tradycją jest wręczanie bukietu kwiatów – popularne kiedyś goździki zastąpione zostały tulipanami czy żonkilami. I chociaż kwiaty zawsze są trafionym prezentem, kobiety coraz częściej lubią być zaskakiwane oryginalnymi podarunkami. 8 marca to także dzień, kiedy dozwolone są wszelkie przyjemności, również te kulinarne. Restauracje przeżywają prawdziwe oblężenie, bo smaczny lunch czy kolacja jest zawsze udanym pomysłem na świętowanie i fantastycznym dodatkiem do wspomnianych już kwiatów.
Jednym z najbardziej popularnych dań nie tylko na świecie ale też w Polsce jest pizza. Szacuje się, że ponad 90% naszych rodaków jest wielbicielami tej potrawy. Nie dziwi zatem, że pizza to danie idealne na każdą okazję, również na Dzień Kobiet.
Ludzie uwielbiają dzielić się jedzeniem z bliskimi, a pizza jest daniem, które do dzielenia się z innymi nadaje się idealnie. Obserwujemy, że podczas różnego rodzaju świąt wzrasta liczba osób odwiedzających nasze restauracje. Dlatego też wychodzimy do naszych gości z dodatkowymi ofertami, które pozwolą na uczczenie specjalnych okazji. Nie inaczej mogło być z okazji Dnia Kobiet - mówi Tomasz Kwieciński, Digital Communication Manager Pizza Hut Polska.
Już w najbliższy weekend, warszawskie restauracje Pizza Hut szykują wyjątkowy upominek dla wszystkich pań – specjalnie przygotowaną na Dzień Kobiet pizzę, podawaną z… jadalnymi bratkami. Dzięki tej smacznej niespodziance, powiedzenie „przez żołądek do serca” nabierze jeszcze większego znaczenia, a uśmiech na twarzy niejednej kobiety będzie gwarantowany.
Oferta dostępna będzie w dniach 7 i 8 marca we wszystkich warszawskich restauracjach Pizza Hut z obsługą kelnerską.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.