Bukiet na talerzu – wyjątkowa oferta Pizza Hut z okazji Dnia Kobiet
Już niebawem święto wszystkich Pań! Pomysłów na prezent można mieć całe mnóstwo – obiad czy kolacja w restauracji oraz kwiaty to nadal jedne z najbardziej popularnych. A gdyby połączyć je w jedno i, zamiast tradycyjnego bukietu, ofiarować kobietom kwitnący talerz? Taką wyjątkową propozycję już w najbliższy weekend będzie można znaleźć w warszawskich restauracjach Pizza Hut!
Dzień Kobiet zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie, sklepy i kwiaciarnie tłumnie odwiedzane są przez mężczyzn poszukujących upominków dla Pań. Tradycją jest wręczanie bukietu kwiatów – popularne kiedyś goździki zastąpione zostały tulipanami czy żonkilami. I chociaż kwiaty zawsze są trafionym prezentem, kobiety coraz częściej lubią być zaskakiwane oryginalnymi podarunkami. 8 marca to także dzień, kiedy dozwolone są wszelkie przyjemności, również te kulinarne. Restauracje przeżywają prawdziwe oblężenie, bo smaczny lunch czy kolacja jest zawsze udanym pomysłem na świętowanie i fantastycznym dodatkiem do wspomnianych już kwiatów.
Jednym z najbardziej popularnych dań nie tylko na świecie ale też w Polsce jest pizza. Szacuje się, że ponad 90% naszych rodaków jest wielbicielami tej potrawy. Nie dziwi zatem, że pizza to danie idealne na każdą okazję, również na Dzień Kobiet.
Ludzie uwielbiają dzielić się jedzeniem z bliskimi, a pizza jest daniem, które do dzielenia się z innymi nadaje się idealnie. Obserwujemy, że podczas różnego rodzaju świąt wzrasta liczba osób odwiedzających nasze restauracje. Dlatego też wychodzimy do naszych gości z dodatkowymi ofertami, które pozwolą na uczczenie specjalnych okazji. Nie inaczej mogło być z okazji Dnia Kobiet - mówi Tomasz Kwieciński, Digital Communication Manager Pizza Hut Polska.
Już w najbliższy weekend, warszawskie restauracje Pizza Hut szykują wyjątkowy upominek dla wszystkich pań – specjalnie przygotowaną na Dzień Kobiet pizzę, podawaną z… jadalnymi bratkami. Dzięki tej smacznej niespodziance, powiedzenie „przez żołądek do serca” nabierze jeszcze większego znaczenia, a uśmiech na twarzy niejednej kobiety będzie gwarantowany.
Oferta dostępna będzie w dniach 7 i 8 marca we wszystkich warszawskich restauracjach Pizza Hut z obsługą kelnerską.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.