Komunikaty PR

Cała Polska piecze z Kasią... i Jaśkiem Kuroniem!_WARSZTATY ONLINE 17.05

2020-05-15  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Już w najbliższą niedzielę – 17 maja o godz. 14:00 dołącz do warsztatów pieczenia online, organizowanych przez markę Kasia przy okazji Światowego Dnia Pieczenia. Wystarczy wejść na stronę i zarejestrować swój udział, by wspólnie ze znanym szefem kuchni – Jaśkiem Kuroniem, zgłębiać tajniki przygotowania wyśmienitych wypieków. Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma także w prezencie darmowy e-book z przepisami, które będzie mógł przygotować we własnej kuchni.

Jak skorzystać? To proste!

Aby wziąć udział w kursie pieczenia z Jaśkiem Kuroniem, wystarczy zarejestrować się na wydarzenie za pomocą strony internetowej https://ulalachef.com/pl/kasiaxulalachef/

Bezpośrednio przed wydarzeniem, 17 maja, każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma e-mail, a w nim swój indywidualny link. Wystarczy na niego kliknąć, by dołączyć do oglądania streamingu na żywo i zacząć pieczenie z mistrzem Kuroniem!

Przygotuj się do pieczenia

Transmisja LIVE

By odbierać transmisję kursu pieczenia na żywo w dobrej jakości, rekomendujemy korzystanie z łącza internetowego o prędkości co najmniej 10 Mb/s. Możesz skorzystać też z Internetu w technologii LTE na swoim urządzeniu mobilnym. Nasza transmisja potrwa do ok. 3 godzin – zarezerwuj sobie ten czas!

Link do kursu online

Swój indywidualny link do kursu online otrzymasz ok. 30 minut przed rozpoczęciem wydarzenia. Streaming odbędzie się na platformie YouTube. Możesz ją uruchomić na komputerze, laptopie, tablecie czy smartfonie - jak chcesz! Podczas wydarzenia będzie można zadawać pytania Szefowi na czacie - wystarczy zalogować się wcześniej do YouTube.

Przybory kuchenne

Wkrótce po potwierdzeniu rejestracji na wydarzenie otrzymasz w osobnym mailu listę naczyń oraz sprzętów kuchennych niezbędnych do wzięcia udziału w naszej lekcji. Bez obaw – są to popularne sprzęty, które na pewno masz w swojej kuchni.

Co upieczemy? Coś wyjątkowego i… pysznego!

  • kruchą tartę z kremem cytrynowym lemon curd pod bitą śmietaną z mascarpone - klasyczny przepis ze słynnej francuskiej kucharskiej szkoły mistrzów - Cordon Bleu,
  • bezlaktozowe ciasteczka z żurawiną i płatkami owsianymi, które możesz pięknie zapakować do puszki lub pudełka i dać komuś w prezencie. Możesz też je przechowywać w domu i mieć zapas przekąsek do kawy czy herbaty.

Pieczemy z Jaśkiem Kuroniem

Kim jest Jasiek Kuroń? Kucharzem, entuzjastą kuchni polskiej i lokalnych produktów.

Jasiek Kuroń to absolwent szkoły kulinarnej Le Cordon Bleu w Londynie. Miał okazję szkolić się w wielu restauracjach w Polsce i w Europie (w tym Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Chorwacji i we Włoszech), co pozwoliło mu szerzej i odważniej spojrzeć na gotowanie. Gotuje w kuchni Dzień Dobry TVN. Jest autorem książki „Sprytna kuchnia, czyli kulinarna ekonomia", która traktuje o niemarnowaniu jedzenia.

W trakcie wydarzenia marki Kasia do Szefa kuchni dołączy jego żona, Aneta Kuroń, absolwentka szkoły Cordon Bleu o specjalności cukiernictwo. Zobaczmy więc, jak para uzupełnia się w kuchni!

Wydarzenie poprowadzi Sandra Hajduk – na co dzień dziennikarka Dzień Dobry TVN.

Kostka do pieczenia Kasia – najlepsza do pieczenia!

Marka Kasia od lat pomaga konsumentom w przygotowaniu doskonałych wypieków. Kasia to najpopularniejsza kostka do pieczenia w Polsce - łatwo się uciera, a dzięki niej przygotowywane słodkości są bardziej puszyste i zawsze się udają.  

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.