Castorama promuje odpowiedzialną gospodarkę leśną biorąc udział w Piątku FSC
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl
Już 24 września odbędzie się coroczna akcja Piątek FSC, w tym roku pod hasłem „Dbając o lasy, dbamy o klimat!”. Z tej okazji Castorama zachęca do poszerzenia wiedzy na temat wpływu lasów na nasze życie oraz roli zrównoważonego gospodarowania zasobami leśnymi. Zgodnie ze zobowiązaniami odpowiedzialnego biznesu Grupy Kingfisher, do której należy Castorama, firma dąży również do uzyskania dodatniego bilansu leśnego do 2025 roku.
Co roku, w ostatni piątek września obchodzony jest międzynarodowy dzień FSC, którego celem jest szerzenie wiedzy o odpowiedzialnym zarządzaniu lasem i pozyskiwaniu surowca drzewnego. Inicjatorem akcji jest FSC, międzynarodowa organizacja, która na podstawie szeregu aspektów społecznych, ekologicznych i ekonomicznych wyznacza standardy odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Właściciele lasów oraz przedsiębiorcy branży drzewnej spełniający powyższe normy mogą starać się o uzyskanie certyfikatu FSC, który przyznawany jest drewnu oraz produktom drewnopochodnym (np. papierowi, w tym papierowi z recyklingu), a także bezdrzewnym produktom leśnym (np. kauczukowi).
Produkty certyfikowane w systemie FSC pozyskiwane są z surowców pochodzących z legalnej wycinki lasów, która nie zagrażała cennym siedliskom przyrodniczym. Wybierając artykuły z certyfikatem FSC klienci mają pewność, że wyprodukowano je z surowca pochodzącego z odpowiedzialnie zarządzanych lasów.
Castorama jako firma odpowiedzialna społecznie oferuje swoim klientom zrównoważone produkty i promuje postawę proekologiczną. Jednym z jej celów jest uzyskanie dodatniego bilansu leśnego do 2025 roku tzn. sadzenia większej liczby drzew, niż jest wykorzystywana w działalności. Firma dąży również do osiągnięcia sprzedaży drewna i produktów drewnopochodnych pochodzących ze zrównoważonych źródeł na poziomie 100%.
Informacje o spółce Castorama:
Castorama Polska Sp. z o.o. jest najpopularniejszą sieć sklepów z artykułami budowlanymi i do wykończenia wnętrz (DIY) w Polsce. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie sieć Castorama prowadzi sprzedaż w 89 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.