Komunikaty PR

Cebulka marynowana złota OLE! Przekąska, która urzeka smakiem

2023-12-25  |  11:00
Biuro prasowe

Cebulka marynowana złota OLE! to warzywna przekąska, która intryguje smakiem i zachwyca chrupkością. Wyśmienicie pasuje do dań mięsnych i sałat, ale równie dobrze sprawdzi się jako samodzielna warzywna zakąska, podczas spotkań towarzyskich i przyjęć.

Cebula to zdecydowanie jedno z najważniejszych warzyw w polskiej sztuce kulinarnej, które zmienia swoje oblicze w zależności od sposobu przygotowania i towarzystwa innych składników.

 

Cebulka marynowana złota OLE! to wyjątkowa przekąska, skąpana w aromatycznej zalewie, o delikatnym, intrygującym smaku i niezwykłej chrupkości. Odpowiednie połączenie octu, cukru i selekcjonowanych przypraw nadają jej złotego koloru i aromatu, co sprawia, że idealnie pasuje do dań mięsnych, serów i sałat. Malutkie cebulki zachwycą również gości podczas niejednego spotkania w formie koreczków lub jedzone prosto ze słoiczka.

Daj się oczarować ich smakiem i wypróbuj przepis na wyśmienitą Quasedille z kurczakiem https://wole-ole.pl/recipes/quasedilla-z-kurczakiem-i-cebulka-marynowana-zlota-ole/

 

Więcej propozycji na zwykłe i niezwykłe okazje z Cebulką marynowaną złotą OLE! znajdziesz na: www.wole-ole.pl

__________________________

 

Cebulka marynowana złota OLE!

Pojemność: 305 ml

Cena: ok. 8 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.