Komunikaty PR

Centrum Designu Domoteka zaprasza na Artshow 2023

2023-12-07  |  14:25
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W dniach 9 i 10 grudnia w Kamienicy Karskich przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie miłośnicy sztuki będą mieli swoje wielkie święto. Po ogromnym sukcesie pierwszej, wiosennej edycji rusza kolejna odsłona Artshow – wyjątkowego wydarzenia, które wykracza poza definicję zwykłej wystawy. Partnerem wydarzenia jest Centrum Designu Domoteka, która podczas Artshow zaprezentuje najlepszy i ponadczasowy design z kolekcji swoich najemców.

W ramach zimowej edycji Artshow wszyscy odwiedzający będą mieli szansę obejrzeć i kupić setki dzieł sztuki i obiektów kolekcjonerskich autorstwa wyselekcjonowanych artystów różnych pokoleń, reprezentujących rozmaite techniki. Nie zabraknie wykładów, warsztatów i rozmów z twórcami.

Druga edycja Artshow 2023: 1000 dzieł sztuki w jeden weekend

Druga, zimowa edycja Artshow 2023 będzie świetną okazją do tego, aby poznać bliżej wyjątkowych artystów i ich twórczość a także aby kupić dzieło sztuki – dla siebie lub w ramach świątecznego prezentu. Uczestnicy wydarzenia będą mieli szansę zapoznać się z młodą sztuką – w ramach wydarzenia zadebiutuje wielu młodych, utalentowanych artystów. Oprócz nich, gośćmi Artshow będą również tacy słynni twórcy jak Rafał Olbiński, Marek Okrassa, Piotr Czajkowski, Joanna Sarapata czy Anna Zalewska.

Dodatkowym smaczkiem jest fakt, że Artshow to pierwsza w Polsce wystawa mobilna. Oznacza to, że artyści będą nieustannie wymieniać swoje prace na kolejne. Hasło wydarzenia – „1000 dzieł sztuki w weekend” – jest więc jedynie symboliczne. W praktyce bowiem trudno będzie określić liczbę prac, jakie zobaczymy w ramach całego, dwudniowego wydarzenia. Wiadomo jednak, że na Artshow nie będzie można narzekać na nudę.

Na zwiedzających czekają również spotkania i rozmowy z artystami i właścicielami galerii, pokazy malowania i rzeźbienia „na żywo”, wykłady i praktyczne rady ekspertów, a także wystawy towarzyszące. Jedną z nich będzie „Art & Design”, w ramach której zaprezentowane zostaną wyjątkowe prace kolekcjonerskie.

Zachęceni sukcesem pierwszej, czerwcowej edycji, postanowiliśmy zorganizować drugi Artshow jeszcze przed Świętami – mówi Ewa Mierzejewska, pomysłodawczyni i główna organizatorka wydarzenia. – Tym razem wypełnimy dziełami sztuki 38 pokoi na trzech piętrach zabytkowej kamienicy. Swoje prace pokaże ponad stu wybranych artystów i renomowane galerie z całej Polski. We współpracy z naszymi partnerami szykujemy też mnóstwo atrakcji i niespodzianek, jak m.in. specjalna strefa Domoteka Design Meeting Point, która będzie idealnym uzupełnieniem dla naszego święta sztuki.

Domoteka Design Meeting Point pokaże design z najwyższej półki

Jedną z atrakcji Artshow będzie Domoteka Design Meeting Point – specjalna przestrzeń warszawskiego Centrum Designu Domoteka, partnera wydarzenia. Domoteka Design Meeting Point to miejsce dedykowane wzajemnym rozmowom i spotkaniom w otoczeniu ponadczasowego designu. Strefę tę wypełnią wybrane modele mebli z oferty prestiżowych marek znajdujących się w ofercie Domoteki. Ponadto w Domoteka Design Meeting Point odbędą się konsultacje z doświadczonymi architektami wnętrz: Martą Iglewską i Radosławem Wójcikiem, założycielami uznanej pracowni Interiorsy. Z ekspertami będą mogli porozmawiać zarówno profesjonalni projektanci, jak i wszyscy ci, którzy szukają inspiracji w kwestii urządzenia własnego domu. Z konsultacji skorzystać można będzie 9 i 10 grudnia w godzinach 13:00-15:00.

Od lat Domoteka konsekwentnie wspiera inicjatywy stwarzające przestrzeń dialogu dla architektów, projektantów, artystów, a także miłośników sztuki i wzornictwa. Takim miejscem będzie również Domoteka Design Meeting Point w ramach Artshow 2023. W zaaranżowanej przez nas przestrzeni każdy pasjonat dobrego designu będzie mógł zobaczyć najbardziej znane projekty najlepszych marek obecnych w Domotece – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Innym naszym projektem, w ramach którego zapraszamy wyjątkowych twórców, jest Design Star for Domoteka. Gośćmi tegorocznej edycji, która odbyła się w październiku, byli Silja i Norbert Beck, jedni z najbardziej cenionych współczesnych niemieckich designerów. Tegoroczna edycja wydarzenia cieszyła się ogromną popularnością. Mam nadzieję, że tak samo będzie podczas Artshow już w dniach 9-10 grudnia – dodaje Agata Brzezińska.

Artshow – idealna okazja na kupno świątecznych prezentów

W ramach Artshow nie zabraknie również strefy artystycznych prezentów gwiazdkowych „Art & Gift”. Swoją premierę będzie miała w niej kolekcja unikatowych poduszek sygnowanych marką Vitkacy, zawierającą motywy z obrazów Tamary Łempickiej. Każda poduszka posiada certyfikat autentyczności, potwierdzony przez Tamara de Lempicka Estate i podpisany przez prawnuczkę Tamary – Marisę de Lempicką.

Ale to nie wszystko! Każdy uczestnik Artshow będzie mógł wziąć udział w bardzo prostym konkursie instagramowym. Główną nagrodą, ufundowaną przez Lexus Warszawa Wola, jest voucher na 12-miesięczny wynajem najnowszego Lexusa LBX. Pozostałe nagrody są nie mniej atrakcyjne: to pełnowartościowe dzieła sztuki i designu kolekcjonerskiego, m.in. obraz popularnej wokalistki Bovskiej, która na Artshow zaprezentuje swoją twórczość malarską.

Lista artystów, program wykładów i pokazów artystycznych oraz wszystkie szczegóły organizacyjne grudniowej edycji Artshow pojawią się wkrótce na stronie artshowevents.pl.

Miejsce: Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa

Termin: 9 i 10 grudnia 2023 r.

Godziny otwarcia: 10:00-20:00

Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online: na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.