Komunikaty PR

Centrum Riviera w Gdyni: okres świąteczny pełen atrakcji

2024-12-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Jarmark Bożonarodzeniowy, nowa iluminacja świąteczna, interaktywna strefa dla dzieci oraz spotkanie z Mikołajem to atrakcje, które w grudniu będą czekać na klientów Centrum Riviera. Największa galeria handlowa w regionie zaprasza wszystkich, którzy chcą zrobić kompleksowe przedświąteczne zakupy w świątecznej atmosferze. 

Już 2 grudnia w Centrum Riviera rozpoczął się Jarmark Bożonarodzeniowy, który jest nowym punktem na mapie przedświątecznych wydarzeń Trójmiasta. Jarmark jest zlokalizowany przy głównym wejściu – zarówno wewnątrz lobby, jak i na placu zewnętrznym – i będzie czynny w godzinach otwarcia Riviery aż do 23 grudnia. Na odwiedzających czeka oferta tradycyjnych produktów – od rękodzieła i regionalnych specjałów kulinarnych, po prezenty idealne na gwiazdkę, m.in. biżuteria, plakaty, świeczki, figurki, pierniki, przyprawy.  

– Pierwsza edycja Jarmarku Bożonarodzeniowego w Centrum Riviera to dla nas wyjątkowy moment. Chcemy, aby stał się on nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią pełną świątecznej magii i niezapomnianych wrażeń dla naszych klientów – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.  

Nowa dekoracja świąteczna – modernizm w świątecznym wydaniu 

W tym roku Centrum Riviera wprowadziło również nową świąteczną dekorację. Wszystkie elementy dekoracji – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku – inspirowane są sztuką i designem modernistycznym: geometryczne kształty, nowoczesne formy i elegancka kolorystyka doskonale wpisują się w przestrzeń centrum.  

Centralnym elementem nowej dekoracji jest specjalna świąteczna wyspa, zaprojektowana z myślą o najmłodszych. W tej zlokalizowanej przy fontannie przestrzeni znajdują się interaktywne atrakcje, takie jak świetlny domek Mikołaja, zjeżdżalnia z tunelem, karuzela oraz interaktywne gry dla całej rodziny. Dla rodzin przygotowano również strefy relaksu z miejscami do odpoczynku. 

Spotkania z Mikołajem i świąteczne animacje 

Scena, która jest częścią wyspy, będzie miejscem wielu świątecznych atrakcji. W dniach 6-7 grudnia najmłodsi będą mogli spotkać się ze Świętym Mikołajem. W mikołajkowy piątek spotkanie odbędzie się w godzinach 14.00-20.00, a w sobotę 7 grudnia w godzinach 11.00-19.00. W tych dniach dodatkową atrakcją będą szczudlarze rozdający słodkości, którzy pojawią się również w kolejnych terminach: 21 i 22 grudnia w godzinach 11.00-19.00. Od 9 do 19 grudnia na scenie stanie fotobudka 360stopni, w której będzie można wykonać zdjęcia ze świątecznymi akcesoriami. W dniach 21-22 grudnia działać tam będzie specjalne, interaktywne studio świątecznych życzeń – każdy klient może w nim nagrać krótki film z życzeniami dla najbliższych. 

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.    

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś

Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.

Farmacja

Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.

Media i PR

Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.