Komunikaty PR

Centrum Riviera w Gdyni: okres świąteczny pełen atrakcji

2024-12-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Jarmark Bożonarodzeniowy, nowa iluminacja świąteczna, interaktywna strefa dla dzieci oraz spotkanie z Mikołajem to atrakcje, które w grudniu będą czekać na klientów Centrum Riviera. Największa galeria handlowa w regionie zaprasza wszystkich, którzy chcą zrobić kompleksowe przedświąteczne zakupy w świątecznej atmosferze. 

Już 2 grudnia w Centrum Riviera rozpoczął się Jarmark Bożonarodzeniowy, który jest nowym punktem na mapie przedświątecznych wydarzeń Trójmiasta. Jarmark jest zlokalizowany przy głównym wejściu – zarówno wewnątrz lobby, jak i na placu zewnętrznym – i będzie czynny w godzinach otwarcia Riviery aż do 23 grudnia. Na odwiedzających czeka oferta tradycyjnych produktów – od rękodzieła i regionalnych specjałów kulinarnych, po prezenty idealne na gwiazdkę, m.in. biżuteria, plakaty, świeczki, figurki, pierniki, przyprawy.  

– Pierwsza edycja Jarmarku Bożonarodzeniowego w Centrum Riviera to dla nas wyjątkowy moment. Chcemy, aby stał się on nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią pełną świątecznej magii i niezapomnianych wrażeń dla naszych klientów – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.  

Nowa dekoracja świąteczna – modernizm w świątecznym wydaniu 

W tym roku Centrum Riviera wprowadziło również nową świąteczną dekorację. Wszystkie elementy dekoracji – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku – inspirowane są sztuką i designem modernistycznym: geometryczne kształty, nowoczesne formy i elegancka kolorystyka doskonale wpisują się w przestrzeń centrum.  

Centralnym elementem nowej dekoracji jest specjalna świąteczna wyspa, zaprojektowana z myślą o najmłodszych. W tej zlokalizowanej przy fontannie przestrzeni znajdują się interaktywne atrakcje, takie jak świetlny domek Mikołaja, zjeżdżalnia z tunelem, karuzela oraz interaktywne gry dla całej rodziny. Dla rodzin przygotowano również strefy relaksu z miejscami do odpoczynku. 

Spotkania z Mikołajem i świąteczne animacje 

Scena, która jest częścią wyspy, będzie miejscem wielu świątecznych atrakcji. W dniach 6-7 grudnia najmłodsi będą mogli spotkać się ze Świętym Mikołajem. W mikołajkowy piątek spotkanie odbędzie się w godzinach 14.00-20.00, a w sobotę 7 grudnia w godzinach 11.00-19.00. W tych dniach dodatkową atrakcją będą szczudlarze rozdający słodkości, którzy pojawią się również w kolejnych terminach: 21 i 22 grudnia w godzinach 11.00-19.00. Od 9 do 19 grudnia na scenie stanie fotobudka 360stopni, w której będzie można wykonać zdjęcia ze świątecznymi akcesoriami. W dniach 21-22 grudnia działać tam będzie specjalne, interaktywne studio świątecznych życzeń – każdy klient może w nim nagrać krótki film z życzeniami dla najbliższych. 

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.    

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.