CH Focus z nową ofertą dla dzieci
Dobra wiadomość dla wszystkich dzieci i rodziców z Bydgoszczy oraz okolic! Już wkrótce w CH Focus swój stacjonarny salon otworzy popularna marka z zabawkami Yupi, działająca od lat w przestrzeni internetowej oraz stacjonarnie. W ofercie sklepu znajdzie się szeroki wybór zabawek i gier, które sprawią radość każdemu dziecku i rozbudzą jego kreatywność. Otwarcie Yupi zaplanowano na 24 maja. Z okazji otwarcia na klientów czekać będzie rabat 30% przy zakupach powyżej 99 zł (nie łączy się z towarami promocyjnymi).
Do odwiedzenia swojego sklepu w Focusie marka Yupi zaprasza już przed Dniem Dziecka. Oprócz szerokiego wyboru zabawek i akcesoriów dla najmłodszych, będzie można znaleźć w nim całą gamę produktów dla dzieci, zarówno światowych marek, jak i tych mniej popularnych. Wśród nich są gry, puzzle, książeczki, klocki, lalki, pluszaki oraz mnóstwo modeli samochodów. Sklep zaoferuje także duży wybór zabawek edukacyjnych i kreatywnych, wspomagających rozwój latorośli od 0 do 10 lat i więcej. Niezależnie od wieku czy zainteresowań, każde dziecko znajdzie w nim coś dla siebie. Lokal Yupi zajmujący powierzchnię 242 mkw., znajduje się na parterze galerii, obok salonu Vistula.
– Focus to miejsce przyjazne zarówno dla dorosłych, jak i dla najmłodszych klientów. Dlatego bardzo cieszymy się, że na otwarcie stacjonarnego sklepu w naszym centrum zdecydowała się marka Yupi, stworzona z myślą o dzieciach. Mając na uwadze potrzeby i oczekiwania wszystkich naszych gości, staramy się stale wzbogacać ofertę handlową, dającą rodzicom szeroki przekrój produktów w różnym przedziale cenowym, a najmłodszym możliwość wyboru ulubionych zabawek, odpowiadających ich zainteresowaniom i gustom – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Wybierając zabawki dla dzieci, każdy rodzic pragnie zapewnić swojemu maluchowi nie tylko radość, ale także bezpieczeństwo. Yupi to miejsce, gdzie te wszystkie potrzeby spotykają się, tworząc idealne połączenie dla rozwoju młodego człowieka. Oferta marki skupia się na dostarczaniu kreatywnych zabawek, które wspomagają wyobraźnię dziecka i zdolności manualne, a także są wykonane z niezawodnych materiałów.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.