Komunikaty PR

CH Rondo zaprasza na Mikołajkowy spektakl

2021-12-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

W sobotę, 4 grudnia w CH Rondo odbędzie się ostatni w tym roku spektakl dla dzieci z cyklu „Teatrzyki na Okrągło”. Tym razem aktorzy zagrają spektakl w klimacie świątecznym, któremu towarzyszyć będą warsztaty kreatywne oraz spotkanie z Mikołajem.  

Do świąt zostało jeszcze trochę czasu, ale w CH Rondo już w pełni czuć świąteczną atmosferę! Na fasadach budynku rozbłysły iluminacje świetlne, na korytarzach pojawiły się piękne dekoracje, a już w najbliższą sobotę aktorzy z teatru Magmowcy zagrają mikołajkowy spektakl dla dzieci pt. „Era Renifera”. Widowisko będzie można obejrzeć o godzinach 11:00, 13:00 i 15:00 na poziomie I, w okolicy perfumerii Sephora i Kwiaciarni Olivia. Jako, że to ostatni w tym roku spektakl, najwierniejsi widzowie, którzy przedstawią dzienniczek z 4 stemplami, potwierdzającymi udział we wszystkich dotychczasowych przedstawieniach, otrzymają teatralne nagrody.

W sobotę CH Rondo przygotowało również warsztaty dla dzieci. Z pomocą animatorów z Centrum Użytecznego Działania i Aktywności Kreatywnej CUDAK z Bydgoszczy, najmłodsi wykonają śnieżynki i figurki renifera oraz posłuchają koncertu na ukulele. Na wszystkich klientów będzie też czekać Święty Mikołaj, z którym będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr WSPÓLNA LEKCJA WRAŻLIWOŚCI. PREMIERA SPEKTAKLU „BRZYDKIE KACZĄTKO” Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:00

WSPÓLNA LEKCJA WRAŻLIWOŚCI. PREMIERA SPEKTAKLU „BRZYDKIE KACZĄTKO”

Czym jest dostępność teatru? Jak wpisywać szczególne potrzeby twórców i odbiorców w teatralne dzieło? Odpowiedzi na te pytania przynosi projekt realizowany
Teatr Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki
2024-10-24 | 01:30

Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki

Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki   Czy wyobrażasz sobie profesjonalny teatr w centrum handlowym? Okazuje się, że to połączenie jest możliwe. Galeria
Teatr CZY Z OKRUCIEŃSTWEM NAM DO TWARZY? HALLOWEEN Z FOLWARKIEM ZWIERZĘCYM I… LUDZKIM
2024-10-21 | 16:00

CZY Z OKRUCIEŃSTWEM NAM DO TWARZY? HALLOWEEN Z FOLWARKIEM ZWIERZĘCYM I… LUDZKIM

Tym razem nie dynie, nie cukierki i nie pajęczyny. Na halloweenowy czwartek, 31 października, Teatr Pinokio w Łodzi przygotował warsztaty plastyczne „Teatr

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.