Komunikaty PR

CLASSIC PRECIOUS ALOX – NOWA, ORYGINALNA KOLEKCJA SCYZORYKÓW OD VICTORINOX

2021-10-27  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.26 MB )

Marka Victorinox wprowadziła na rynek nową linię Classic Precious Alox. Kolekcja z charakterystycznym wzorem plecionych okładzin zwiększa różnorodność legendarnych scyzoryków o nowe wrażenie wizualne i efekt 3D.

Kolekcja Classic Precious Alox została stworzona z myślą o osobach, które uwielbiają wyznaczać trendy, podejmować wyzwania i nie boją się nieoczywistych rozwiązań. Nowe scyzoryki stanowią luksusowe odświeżenie znanej wielbicielom marki linii Classic Colors – wzbogacono je o nowoczesny wzór plecionych okładzin Alox.

Classic Precious Alox to propozycja stylowego gadżetu, łączącego w sobie wyjątkową funkcjonalność z przemyślaną formą. Przyjemne w dotyku, błyszczące okładziny scyzoryka dostępne są w pięciu eleganckich barwach: ikonicznej czerwieni, subtelnym różu, bezkresnej szarości, mosiężnym złocie i orzechowym brązie.  

Przy długości zaledwie 58 milimetrów scyzoryk mieści w sobie: małe ostrze, pilniczek do paznokci, śrubokręt, nożyczki oraz kółko do kluczy. Funkcjonalne narzędzia i niepowtarzalny styl, sprawiają, że z pewnością okaże się przydatny w wielu sytuacjach.

Kolekcję Classic Precious Alox można nabyć w salonach firmowych Victorinox, sklepach z pamiątkami i upominkami oraz w Internecie.

Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości scyzoryków, noży i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

Szczegóły modelu:

Narzędzia:

  • małe ostrze
  • nożyczki
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt 2,5 mm
  • kółko do kluczy

 

Wymiary:

  • wysokość: 6 mm
  • długość: 58 mm
  • waga: 17 g

 

Cena: 198 PLN

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym Biuro prasowe
2024-10-02 | 14:00

Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym

Łamigłówki, zagadki, krzyżówki to nie tylko świetny sposób na relaks, ale także pomysł na integrację  z bliskimi. Wspólne rozwiązywanie zagadek to
Hobby Spacer wspomnieniowy po Turzynie z Joanną Olszowską – część 2
2024-09-26 | 11:05

Spacer wspomnieniowy po Turzynie z Joanną Olszowską – część 2

Druga część spaceru po naszym najbliższym sąsiedztwie – osiedlu Turzyn – obdbędzie się oczywiście z przewodniczką miejską i naszą sąsiadką, Joanną Olszowską.
Hobby G2A.COM – globalny marketplace z cyfrową rozrywką zdobywa prestiżowe nagrody
2024-09-25 | 11:30

G2A.COM – globalny marketplace z cyfrową rozrywką zdobywa prestiżowe nagrody

G2A.COM, największa na świecie platforma marketplace z ofertą cyfrową, została wyróżniona w Londynie podczas prestiżowych eCommerce Awards 2024. Firma z polskimi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.