CLASSIC PRECIOUS ALOX – NOWA, ORYGINALNA KOLEKCJA SCYZORYKÓW OD VICTORINOX
Marka Victorinox wprowadziła na rynek nową linię Classic Precious Alox. Kolekcja z charakterystycznym wzorem plecionych okładzin zwiększa różnorodność legendarnych scyzoryków o nowe wrażenie wizualne i efekt 3D.
Kolekcja Classic Precious Alox została stworzona z myślą o osobach, które uwielbiają wyznaczać trendy, podejmować wyzwania i nie boją się nieoczywistych rozwiązań. Nowe scyzoryki stanowią luksusowe odświeżenie znanej wielbicielom marki linii Classic Colors – wzbogacono je o nowoczesny wzór plecionych okładzin Alox.
Classic Precious Alox to propozycja stylowego gadżetu, łączącego w sobie wyjątkową funkcjonalność z przemyślaną formą. Przyjemne w dotyku, błyszczące okładziny scyzoryka dostępne są w pięciu eleganckich barwach: ikonicznej czerwieni, subtelnym różu, bezkresnej szarości, mosiężnym złocie i orzechowym brązie.
Przy długości zaledwie 58 milimetrów scyzoryk mieści w sobie: małe ostrze, pilniczek do paznokci, śrubokręt, nożyczki oraz kółko do kluczy. Funkcjonalne narzędzia i niepowtarzalny styl, sprawiają, że z pewnością okaże się przydatny w wielu sytuacjach.
Kolekcję Classic Precious Alox można nabyć w salonach firmowych Victorinox, sklepach z pamiątkami i upominkami oraz w Internecie.
Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości scyzoryków, noży i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.
Szczegóły modelu:
Narzędzia:
- małe ostrze
- nożyczki
- pilnik do paznokci
- śrubokręt 2,5 mm
- kółko do kluczy
Wymiary:
- wysokość: 6 mm
- długość: 58 mm
- waga: 17 g
Cena: 198 PLN
Wzywamy wszystkich Mutantów… Przedstawiamy nowy zestaw LEGO® Marvel X-Men: Insty
Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów
Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.