Komunikaty PR

CLASSIC PRECIOUS ALOX – NOWA, ORYGINALNA KOLEKCJA SCYZORYKÓW OD VICTORINOX

2021-10-27  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.26 MB )

Marka Victorinox wprowadziła na rynek nową linię Classic Precious Alox. Kolekcja z charakterystycznym wzorem plecionych okładzin zwiększa różnorodność legendarnych scyzoryków o nowe wrażenie wizualne i efekt 3D.

Kolekcja Classic Precious Alox została stworzona z myślą o osobach, które uwielbiają wyznaczać trendy, podejmować wyzwania i nie boją się nieoczywistych rozwiązań. Nowe scyzoryki stanowią luksusowe odświeżenie znanej wielbicielom marki linii Classic Colors – wzbogacono je o nowoczesny wzór plecionych okładzin Alox.

Classic Precious Alox to propozycja stylowego gadżetu, łączącego w sobie wyjątkową funkcjonalność z przemyślaną formą. Przyjemne w dotyku, błyszczące okładziny scyzoryka dostępne są w pięciu eleganckich barwach: ikonicznej czerwieni, subtelnym różu, bezkresnej szarości, mosiężnym złocie i orzechowym brązie.  

Przy długości zaledwie 58 milimetrów scyzoryk mieści w sobie: małe ostrze, pilniczek do paznokci, śrubokręt, nożyczki oraz kółko do kluczy. Funkcjonalne narzędzia i niepowtarzalny styl, sprawiają, że z pewnością okaże się przydatny w wielu sytuacjach.

Kolekcję Classic Precious Alox można nabyć w salonach firmowych Victorinox, sklepach z pamiątkami i upominkami oraz w Internecie.

Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości scyzoryków, noży i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

Szczegóły modelu:

Narzędzia:

  • małe ostrze
  • nożyczki
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt 2,5 mm
  • kółko do kluczy

 

Wymiary:

  • wysokość: 6 mm
  • długość: 58 mm
  • waga: 17 g

 

Cena: 198 PLN

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Wzywamy wszystkich Mutantów… Przedstawiamy nowy zestaw LEGO® Marvel X-Men: Insty Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:00

Wzywamy wszystkich Mutantów… Przedstawiamy nowy zestaw LEGO® Marvel X-Men: Insty

  Składający się z 3093 elementów, kreatywny projekt konstrukcyjny daje dorosłym szansę na relaks i zatracenie się w budowaniu modelu kluczowej i powracającej
Hobby Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów
2024-10-28 | 11:50

Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów

Kalendarze adwentowe są od wielu lat nieodłącznym elementem okresu przedświątecznego. Przez wiele lat głównie kojarzyły się z produktami wypełnionymi różnymi
Hobby Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!
2024-10-24 | 13:00

Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!

To najbardziej przerażająca atrakcja halloweenowa w Warszawie, która przenosi do świata kultowych horrorów, takich jak „The Ring”, „Lśnienie” czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.