Komunikaty PR

Co jest lepsze niż lody? Więcej lodów! Skorzystaj z letniej promocji w Pizza Hut

2021-07-13  |  14:00
Biuro prasowe

Gorące lato trwa w najlepsze, więc Pizza Hut staje na wysokości zadania i oferuje drugie lody kultowej marki Ben&Jerry’s gratis. Zasady promocji są równie proste, co przepyszne: wystarczy kupić dowolne lody Ben&Jerry’s, a Pizza Hut dołoży gratis drugie opakowanie o pojemności 100ml, do wyboru z dwóch smaków: Chocolate Fudge Brownie, które przypomina ciasto brownie prosto z amerykańskiej piekarni lub Cookie Dough o smaku waniliowym z kawałkami ciastek z czekoladą.

Kultowe lody Ben&Jerry’s są dostępne w restauracjach Pizza Hut w dwóch pojemnościach: 465ml (o smaku Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough i Netflix&Chill’d) oraz 100ml (Chocolate Fudge Brownie i Cookie Dough). Stanowią świetne zwieńczenie posiłku, zwłaszcza w upalne miesiące. Drugie lody gratis to nie koniec promocji – Pizza Hut stworzyła też specjalne zestawy składające się z pizzy i lodów w okazyjnej cenie, idealne na spotkanie z przyjaciółmi i z bliskimi. Dodatkowo odwiedzając  restauracje z obsługą kelnerską do lodów można zamówić słodkie dodatki w postaci bitej śmietany, polewy oraz ciasteczek czekoladowych.

Promocja trwa od 13.07 do 6.09 we wszystkich restauracjach Pizza Hut w Polsce i we wszystkich kanałach sprzedaży. Akcja wspierana będzie intensywną kampanią ATL w punktach Pizza Hut w postaci wyklejek, banerów, plakatów oraz roll upów wokół restauracji, jak również działaniami digital, za które odpowiada MediaChoice. Kampania będzie także wspierana akcją w social media, w tym wspólnym konkursem marek Pizza Hut oraz Ben&Jerry’s, w którym fani będą mogli wygrać gadżety od obu marek. Za kreację w social media odpowiada agencja Hand Made z Krakowa.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu! Biuro prasowe
2024-09-27 | 09:00

Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!

Wraz z jesienią Salad Story, polska marka znana z serwowania świeżych i zdrowych potraw, zaskoczyła swoją ofertą. Od 19 września wszyscy miłośnicy kulinariów mają
Żywienie Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
2024-09-26 | 14:00

Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!

Czy jesień kojarzy Ci się głównie z coraz krótszymi, chłodniejszymi dniami? W tym roku nie musisz się o to martwić! Marka WINIARY wprowadza na rynek limitowaną edycję budyni,
Żywienie Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
2024-09-26 | 01:00

Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?

Wrzesień to czas, gdy jabłka królują na naszych stołach – pachnące, soczyste, a przede wszystkim idealne do przygotowania jesiennych przetworów. Światowy Dzień Jabłka,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.