Komunikaty PR

Co jest lepsze niż lody? Więcej lodów! Skorzystaj z letniej promocji w Pizza Hut

2021-07-13  |  14:00
Biuro prasowe

Gorące lato trwa w najlepsze, więc Pizza Hut staje na wysokości zadania i oferuje drugie lody kultowej marki Ben&Jerry’s gratis. Zasady promocji są równie proste, co przepyszne: wystarczy kupić dowolne lody Ben&Jerry’s, a Pizza Hut dołoży gratis drugie opakowanie o pojemności 100ml, do wyboru z dwóch smaków: Chocolate Fudge Brownie, które przypomina ciasto brownie prosto z amerykańskiej piekarni lub Cookie Dough o smaku waniliowym z kawałkami ciastek z czekoladą.

Kultowe lody Ben&Jerry’s są dostępne w restauracjach Pizza Hut w dwóch pojemnościach: 465ml (o smaku Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough i Netflix&Chill’d) oraz 100ml (Chocolate Fudge Brownie i Cookie Dough). Stanowią świetne zwieńczenie posiłku, zwłaszcza w upalne miesiące. Drugie lody gratis to nie koniec promocji – Pizza Hut stworzyła też specjalne zestawy składające się z pizzy i lodów w okazyjnej cenie, idealne na spotkanie z przyjaciółmi i z bliskimi. Dodatkowo odwiedzając  restauracje z obsługą kelnerską do lodów można zamówić słodkie dodatki w postaci bitej śmietany, polewy oraz ciasteczek czekoladowych.

Promocja trwa od 13.07 do 6.09 we wszystkich restauracjach Pizza Hut w Polsce i we wszystkich kanałach sprzedaży. Akcja wspierana będzie intensywną kampanią ATL w punktach Pizza Hut w postaci wyklejek, banerów, plakatów oraz roll upów wokół restauracji, jak również działaniami digital, za które odpowiada MediaChoice. Kampania będzie także wspierana akcją w social media, w tym wspólnym konkursem marek Pizza Hut oraz Ben&Jerry’s, w którym fani będą mogli wygrać gadżety od obu marek. Za kreację w social media odpowiada agencja Hand Made z Krakowa.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.