Co może być lepsze niż lody?
Gorące lato trwa w najlepsze, więc Pizza Hut staje na wysokości zadania i oferuje drugie lody kultowej marki Ben&Jerry’s gratis. Zasady promocji są równie proste, co przepyszne: wystarczy kupić dowolne lody Ben&Jerry’s, a Pizza Hut dołoży gratis drugie opakowanie o pojemności 100ml, do wyboru z dwóch smaków: Chocolate Fudge Brownie, które przypomina ciasto brownie prosto z amerykańskiej piekarni lub Cookie Dough o smaku waniliowym z kawałkami ciastek z czekoladą.
Kultowe lody Ben&Jerry’s są dostępne w restauracjach Pizza Hut w dwóch pojemnościach: 465ml (o smaku Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough i Netflix&Chill’d) oraz 100ml (Chocolate Fudge Brownie i Cookie Dough). Stanowią świetne zwieńczenie posiłku, zwłaszcza w upalne miesiące. Drugie lody gratis to nie koniec promocji – Pizza Hut stworzyła też specjalne zestawy składające się z pizzy i lodów w okazyjnej cenie, idealne na spotkanie z przyjaciółmi i z bliskimi. Dodatkowo odwiedzając restauracje z obsługą kelnerską do lodów można zamówić słodkie dodatki w postaci bitej śmietany, polewy oraz ciasteczek czekoladowych.
Promocja trwa od 13.07 do 6.09 we wszystkich restauracjach Pizza Hut w Polsce i we wszystkich kanałach sprzedaży. Akcja wspierana będzie intensywną kampanią ATL w punktach Pizza Hut w postaci wyklejek, banerów, plakatów oraz roll upów wokół restauracji, jak również działaniami digital, za które odpowiada MediaChoice. Kampania będzie także wspierana akcją w social media, w tym wspólnym konkursem marek Pizza Hut oraz Ben&Jerry’s, w którym fani będą mogli wygrać gadżety od obu marek. Za kreację w social media odpowiada agencja Hand Made z Krakowa.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.