Komunikaty PR

Co pozytywnie wpływa na relacje? Poradnik dla par z dłuższym stażem

2020-02-21  |  11:25
Biuro prasowe
Do pobrania poradnik ( 5.43 MB )

Luty, miesiąc miłości. Wszystko wokół przypomina o romantycznych gestach, prezentach i wspólnych wyjściach. A na ulicach i w restauracjach sami zakochani. Jednak „miłość to nie pluszowy miś, ani kwiaty”, a dbałość o związek powinna być czymś stałym, a nie tylko okazjonalnym. W jaki sposób pary z długim stażem mogą zadbać, by ich uczucie wciąż trwało i rosło w siłę? Oak View przygotowało dla Was kilka rad.

Będąc w związku bardzo łatwo jest przyzwyczaić się do obecności drugiej osoby i zacząć traktować ją jak coś naturalnego, codziennego. Rutyna nie potrzebuje wiele: szybko i bez większego trudu wkrada się do relacji. Z badań zleconych przez markę Oak View wynika, że aż 42%[1] Polaków uważa, że rutyna pojawia się już po 4 latach. Co zrobić, abyśmy o naszym wspólnym życiu z drugą połówką mogli powiedzieć ,,i żyli długo i szczęśliwie’’?

1. Otwieraj się na nowe doznania

Wychodź ze strefy komfortu! O nudę w związku najłatwiej, gdy sami jej ulegamy. Spróbujcie otworzyć się na nowe doznania smakowe wybierając się do restauracji serwującej kuchnię, jakiej jeszcze nie próbowaliście. Najważniejsze jest, abyście byli tam razem. Wspólne aktywności zbliżają i pozwalają odkryć nieznane oblicza ukochanej osoby, a tym samym relacji. Może jesteście o krok od odkrycia nowej, wspólnej pasji?

2. Wychodź z inicjatywą

Aż 83%[2] Polaków widzi sens chodzenia na randki z partnerem, z którym się mieszka. Należysz do nich? Pamiętaj o małych gestach. One zawsze są mile widziane. Zaskocz ukochaną osobę biletami do kina lub wykup wspólny lot balonem na weekend. Ale nie chodzi tylko o kupowanie! Ważne są nawet tak małe i codzienne czynności, jak podlanie kwiatów, wyprowadzenie psa czy przyniesienie śniadanie do łóżka. Grunt, aby odpowiedzieć na potrzeby Twojej drugiej połowy. Pomyśl, co sprawi jej największą przyjemność i co jest dla niej ważne.

3. Rozmawiaj!

Kluczem do dobrego związku jest komunikacja. Tyczy się to zarówno łatwych, codziennych i szybkich tematów, jak i – a może przede wszystkim – rozmów na tematy trudne, problematyczne i męczące. Nie uciekaj przed nimi. Jeśli coś leży Ci na sercu, nie bój się rozpocząć rozmowy na ten temat. Dojście do konsensusu nie zawsze jest łatwe! Bywa burzliwie i uciążliwie. Ale porządna kłótnia od czasu do czasu jest w stanie oczyścić atmosferę ze zbędnie narastających negatywnych emocji, a nawet spowodować, że spojrzymy na partnera w zupełnie nowy sposób. Daj szansę szczerym rozmowom, a przekonasz się jak pozytywnie wpływają na Waszą bliskość.

 

To tylko kilka rad, dzięki którym w łatwy sposób będziecie w stanie zadbać o związek. Na co dzień pamiętaj o uważności wobec potrzeb i pragnień partnera, lecz oczywiście nie zapominaj o swoich. Kompromis to najbardziej skuteczna metoda na stworzenie długotrwałej i stabilnej relacji.

 

O marce Oak View:

Kalifornia pozostaje jednym z największych producentów wina na świecie i bardzo popularnym miejscem dla enoturystów. Nieustannie smagane dotykiem słonecznych promieni, słynące z idealnego mikroklimatu i warunków do uprawy kalifornijskie winnice, przyniosły owoce w postaci gamy produktów Oak View. Białe, różowe, czerwone, półsłodkie i półwytrawne – wszystkie gatunki wytworzono z niezmiennie największą starannością, dbając o zachowanie owocowej i zrównoważonej kompozycji smakowej oraz zachowując delikatny i gładki charakter.


[1] badanie zlecone przez markę Oak View, przeprowadzone na przełomie listopada i grudnia 2017 roku na próbie reprezentatywnej 1004 osób przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.

 

 


[2]badanie zlecone przez markę Oak View, przeprowadzone na przełomie listopada i grudnia 2017 roku na próbie reprezentatywnej 1004 osób przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.