Komunikaty PR

Coca-Cola Zero Cukru - smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami #ZeroSłów

2022-09-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Jasińska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/

Coca-Cola zaprasza do spróbowania Coca-Cola Zero Cukru i wyrażenia jej wyjątkowego smaku w kreatywny, magiczny sposób – bez zbędnych słów. Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które mają zapraszać do wspólnej zabawy w social mediach. Do kampanii Coca-Cola Zero Cukru dołączają internetowi twórcy z całego świata, w tym Polski, tworząc własne materiały pokazujące jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru #zerosłów.

Coca-Cola Zero Cukru #ZeroSłów to nowa kampania promująca wariant kultowego napoju w wersji bez cukru, który smakuje tak dobrze, że aż trudno wyrazić to słowami. Marka nową akcję dedykuje fanom Coca-Cola Zero Cukru, zapraszając ich do wspólnej zabawy. W tym celu stworzyła kolorowe, zabawne efekty dostępne między innymi w aplikacji „Coke App”, na Facebooku oraz Instagramie i zachęca, by za ich pomocą i popularnych emotikonek pokazać, jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru.

Coca-Cola w zaproponowanej zabawie porusza kreatywność i wyobraźnie, i co najważniejsze pozwala wyrazić swoje emocje, na swój własny, oryginalny sposób. Internetowi twórcy z całego świata dołączają do kampanii Coca-Cola Zero Cukru #zerosłow, tworząc magiczne obrazy i filmy. Popularna, brytyjska wizażystka i charakteryzatorka Isamaya Ffrench próbując Coca-Cola Zero Cukru, rozkwitła diamentami. Amerykański artysta i malarz Devon Rodriguez uchwycił w szkicu emocje po posmakowaniu napoju, a nagrodzona MTV VMA Awards choreografka Sherrie Silver wytańczyła swoje wrażenia po wypiciu Coca-Cola Zero Cukru. Polska mistrzyni sztuk wizualnych Augustynka zachwyciła własną interpretacją smaku napoju  O tym przekonać się będzie można w nadchodzących tygodniach.  Każdy, kto chce może dołączyć do zabawy Coca-Cola. Wystarczy posmakować Coca-Cola Zero Cukru i dodać na Instagramie albo w Relacji  film lub zdjęcie z  filtrem marki, które wyrażają smak, którego nie da się opisać słowami. A na koniec oznaczyć materiał hasztagiem akcji #zerosłów i puścić go w świat.

Coca-Cola swoim działaniem łączy dwa światy wirtualny i rzeczywisty. Sprawia, że przenikają się one w magiczny sposób, tworząc przyciągające oko obrazy. Trójwymiarowe murale kampanii Coca-Cola zdobią dwa budynki w Warszawie, tworząc urzekający efekt głębi i zmieniając się w zależności od pory dnia. Jednak to nie wszystkie niespodzianki od marki. Ma ona w zanadrzu kolejną. We wrześniu w Internecie i Social Mediach zrobi się także głośno o niedawno wprowadzonym wariancie Coca-Cola Zero Cukru „Lime” o smaku limonki. Produkt z końcem września będzie też dostępny w sieciach handlowych w całej Polsce.

Coca-Cola jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) już od ponad 20 lat pracuje nad obniżaniem zawartości cukru w jej produktach. Wraz z innymi firmami członkowskimi w latach 2000-2015 zmniejszyła średnią zawartość cukrów dodanych o 12 proc., a w okresie od 2015 do 2019 roku o kolejne 14,6 proc. Aktualnie, firma realizuje swój cel obniżenia zawartości cukru o dodatkowe 10%. W 2021 roku napoje o obniżonej lub zerowej zawartości cukru stanowiły ponad 37% portfolio marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Cały czas tworzę i mam w szufladzie dużo utworów. Teraz kończę moją nową płytę i mam nadzieję, że znowu sporo się będzie wokół mnie działo

Artystka pracuje właśnie nad nową płytą, która ma się ukazać jesienią. Będzie to piąty album w jej karierze i powrót po sześciu latach przerwy. Zwiastunem tego wydawnictwa jest singiel „Co masz na myśli?”. Mika Urbaniak zaznacza, że nowe kompozycje odzwierciedlają jej przemyślenia na temat miłości, siły, nadziei i odnajdywania siebie, a także pułapek przemysłu muzycznego, w którym – jej zdaniem, kobiety radzą sobie coraz lepiej i są bardziej pewne siebie. Jeśli natomiast chodzi o warstwę muzyczną tego krążka, to oprócz powrotu do hip-hopowych korzeni, będzie także można usłyszeć wpływy funku i popu.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Farmacja

Endometrioza przez lata pozostawała lekceważonym problemem. Mimo że cierpi na nią 14 mln kobiet w Europie

Coraz więcej państw UE kompleksowo zaczyna się zajmować problemem endometriozy. W tej grupie państw jest także Polska, która od lipca wprowadziła nowy model bezpłatnej diagnostyki i opieki dla pacjentek z tą chorobą oznaczającą dla nich życie z chronicznym bólem. Podczas ubiegłotygodniowej debaty w Parlamencie Europejskim europosłowie wezwali Komisję Europejską do większej inicjatywy na forum unijnym: opracowania strategii walki z endometriozą i skierowania większych środków na badania nad tą chorobą.