Komunikaty PR

Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart

2024-04-29  |  11:15
Biuro prasowe

25 kwietnia br. ponownie swoje przestrzenie otworzyło Cook Story by Samsung, unikatowy punkt na kulinarnej mapie Warszawy. W Cook Story można wziąć udział w warsztatach kulinarnych, jak również poznać z bliska najnowocześniejsze technologie w urządzeniach AGD Samsung. Dlaczego jeszcze warto odwiedzić to miejsce?

Cook Story by Samsung powstało w 2017 r. jako miejsce inspiracji dla wszystkich adeptów sztuki kulinarnej. Od momentu otwarcia zorganizowano tu ponad 1000 warsztatów, w których wzięło udział ponad 20 tys. osób. Uczestnicy spotkań doskonalili tutaj swoje umiejętności kulinarne i odkrywali tajniki mniej i bardziej egzotycznych kuchni.

Cook Story by Samsung to jednak nie tylko szkoła gotowania. Przewidziano tu również specjalny showroom, wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt AGD, pozwalający przyjrzeć się z bliska innowacjom w urządzeniach codziennego użytku, takich jak piekarniki, lodówki czy płyty indukcyjne.

Więcej niż showroom

Z początkiem kwietnia br. zakończył się gruntowny remont Cook Story by Samsung. Oprócz renowacji
i odświeżenia wnętrz zmianie uległa też zawartość showroomu, w którym teraz wystawiona została pełna oferta urządzeń do zabudowy Samsung, w tym najnowsze linie wzornicze.

W showroomie prezentowane są wybrane urządzenia Samsung; m.in. piekarniki Samsung Dual Cook, które umożliwiają przygotowanie dwóch różnych potraw jednocześnie, bez ryzyka przenikania się zapachów, jak też lodówki z technologią Twin Cooling Plus, gwarantującej, że jedzenie zachowuje świeżość przez dłuższy czas poprzez zmianę temperatury i wilgotności w chłodziarce z wykorzystaniem niezależnych parowników i obiegów powietrza. Wystawę uzupełniają płyty indukcyjne Samsung z otwartą przestrzenia Flex Zone, która może pomieścić jednocześnie kilka naczyń oraz zmywarki z technologią Water Jet Clean.

Goście showroomu będą mogli poprosić profesjonalnych doradców o opinię, a ci opowiedzą
o rozwiązaniach smart do domu i wyjaśnią benefity wynikające z połączenia urządzeń AGD z aplikacją SmartThings[1]. Konsultanci pomogą także wybrać odpowiednie rozwiązania do danej kuchni. Jest również możliwość kupna urządzeń z dogodnym terminem dostawy.

Partnerem shworoomu jest marka Paradyż. Prezentowane urządzenia oraz blat w części warsztatowej został wyposażony w spieki Partnera. Spieki kwarcowe TRI-D to nowa kategoria produktów Ceramiki Paradyż zachwycających nieszablonowym designem. Jest to produkt niezwykle praktyczny, odporny na różnego rodzaju negatywne czynniki, takie jak: zarysowania, przebarwienia, wysokie temperatury czy oddziaływanie chemii. Jest zarazem bezpieczny dla żywności.

Nowe otwarcie

Cook Story by Samsung w nowej odsłonie można podziwiać od 25 kwietnia, kiedy to w przestrzeniach tego wyjątkowego miejsca odbyło się specjalne wydarzenie celebrujące re-launch studia. Spotkanie poprowadził uznany kucharz Piotr Kucharski.

W nowym showroomie Cook Story od teraz na żywo można podziwiać unikatowe wzornictwo wybranych urządzeń marki Samsung z wariantami kolorystycznymi Bespoke, łącznie z dedykowanymi do studiów kuchennych modelami Infinite Line. W części poświęconej inteligentnym rozwiązaniom do domu można poznać benefity wynikające z wykorzystywania aplikacji mobilnej SmartThings oraz asystenta gotowania SmartThings Food[2], jak również funkcje oszczędzania energii i zarządzania nią z zużyciem trybu AI Energy Mode oraz bezpieczeństwo użytkowania, oparte na zdalnym monitoringu pracy i diagnostyce urządzeń.

Pracując w kuchni na co dzień widzę, jak nowoczesne technologie rewolucjonizują nasze kuchenne doświadczenia. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom w inteligentnych urządzeniach kuchennych możemy podnieść nasze umiejętności kulinarno-artystyczne na zupełnie nowy poziom – powiedział Piotr Kucharski. – Choć tradycja i umiejętność rządzą kuchnią od wieków, nowoczesne technologie dają nam możliwość sięgać po nowe smaki i doznania. To emocjonujący czas dla wszystkich pasjonatów kulinariów, gdyż granice możliwości kuchni stają się coraz bardziej płynne, a eksploracja nowych kulinarnych terytoriów staje łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej, a co najważniejsze – jest dostępna dla każdego.

W odnowionym studiu Cook Story by Samsung nadal będą odbywać się warsztaty kulinarne. Nad poczynaniami uczestników warsztatów będą czuwać wykwalifikowani, uznani szefowie kuchni, bloggerzy
i influencerzy kulinarni, gotowi podzielić się wskazówkami i podpowiedziami oraz sztuczkami przydatnymi w przygotowaniu najróżniejszych potraw. Na chętnych czekają wydarzenia poświęcone określonej kuchni, grupie odbiorców, produktom sezonowym bądź też preferencjom żywieniowym (np. warsztaty wegańskie). Stanowiska do pracy w warsztatowej części Cook Story wyposażone zostały w najnowsze urządzenia kuchenne, umożliwiające wygodne i sprawne przygotowanie nawet najbardziej wyszukanych dań.

Cook Story by Samsung mieści się w Warszawie przy ulicy Klimczaka 1, w budynku Royal Wilanów. Szczegółowe informacje o wydarzeniach i warsztatach organizowanych w przestrzeniach Cook Story by Samsung można znaleźć na stronie internetowej www.cookstory.pl.

Skorzystaj ze smart promocji cashback!

Bądź SMART z promocją Samsung. Kup wybrane urządzenia smart AGD Samsung, zostaw opinię i odbierz zwrot do 6000 zł.

Mechanizm i zasady promocji: Bądź SMART i zyskaj do 6000 zł zwrotu! | Samsung Polska

 

 


[1] Aplikacja SmartThings jest dostępna na urządzeniach z systemem Android (wersja 8.0 lub wyższa) i iOS (wersja 13 lub wyższa). Wymagane połączenie Wi-Fi i posiadanie Samsung Account. Dotyczy wybranych urządzeń. Lista kompatybilnych urządzeń ze SmartThings dostępna na stronie: https://www.samsung.com/pl/support/mobile-devices/jakie-urzadzenia-sa-kompatybilne-ze-smartthings/

[2] Aktualnie niedostępny w polskiej wersji językowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.