Komunikaty PR

Cooler Master GP2711 — nowy monitor już dostępny w sprzedaży

2024-08-29  |  01:00
Biuro prasowe

Cooler Master GP2711 to 27-calowy gamingowy monitor, który dzięki panelowi VA z technologią Mini LED, oferuje współczynnik kontrastu 3000:1, a w trybie HDR+ z lokalnym przyciemnianiem osiąga nawet 3 000 000:1. Oznacza to, że każdy szczegół, od najjaśniejszych po najciemniejsze, jest wyraźnie widoczny, co przekłada się na niezwykle realistyczne doznania wizualne. 

Monitor GP2711 wyposażony został w technologię Quantum Dot i oferuje bogatą paletę barw, z pokryciem 99% sRGB i 95% DCI-P3, co czyni go idealnym wyborem zarówno do pracy, jak i rozrywki. Jednostka oferuje rozdzielczość QHD 2560x1440 zapewniając ostrzejszy obraz oraz większą przestrzeń roboczą. Dodatkowo, zastosowanie folii wzbogaconej kropkami kwantowymi gwarantuje jaśniejsze i żywsze kolory, pokrywając aż 93,5% gamy kolorów Adobe RGB.

Nowość od Cooler Mastera posiada szczytową wartość jasności na poziomie 1000 nitów, co sprawia, że nawet w najbardziej nasłonecznionych pomieszczeniach obraz pozostaje wyraźny i pełen detali. Na uwagę zasługuje również innowacyjny system chłodzenia w postaci unikalnego radiatora i termicznej pokrywy. To rozwiązanie nie tylko obniża temperaturę głównego układu o 5°C, ale także wydłuża trwałość urządzenia o 30%.

Monitor GP2711 wyróżnia się częstotliwością odświeżania na poziomie 165 Hz i czasem reakcji 1 ms. W połączeniu z technologią Adaptive Sync jest w stanie zapewnić animacje bez rwania czy zacinania się obrazu, zapewniając jeszcze lepsze wrażenia z gier. Warto dodać, że monitory te są ręcznie kalibrowane w fabryce, co ma gwarantować nieskazitelną reprodukcję kolorów z deltą E ≤ 2* (tryb sRGB). W rezultacie użytkownik ma oglądać zawartość taką, jaką wyobraził sobie twórca.

Cooler Master GP2711 objęty jest 4-letnią gwarancją i dostępny jest w sprzedaży w cenie ok. 2090 zł.

Pełna specyfikacja na stronie producenta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.