Komunikaty PR

Cooler Master MasterBox 600 – wszechstronna i przewiewna obudowa PC

2024-04-26  |  01:00
Biuro prasowe

Cooler Master MasterBox 600 to obudowa komputerowa o długości 474 mm, szerokości 230 mm i wysokości 481 mm. Została ona zaprojektowana z myślą o potrzebach zarówno początkujących konstruktorów, jak i doświadczonych entuzjastów. Model oferuje zestaw funkcji, które usprawniają proces budowy i zwiększają jej wydajność. Dzięki przemyślanej konstrukcji, która oferuje 33-35 mm przestrzeni za tacką płyty głównej, umożliwia doskonałe zarządzanie kablami i łatwość dostępu.

Nowa obudowa Cooler Master pomieści płyty główne w formatach ITX, Micro ATX, ATX oraz E-ATX i pozwala na zamontowanie do siedmiu wentylatorów 120 mm. Nie zabrakło też miejsca na opcjonalny montaż chłodzenia 360 mm na górze lub jeszcze większego AiO 420 mm z przodu. Dzięki temu MasterBox 600 jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym wyzwaniom.

Przedni panel obudowy posiada konstrukcję drobnej siatki typu mesh, dzięki czemu zapewnia optymalne chłodzenie komponentów. Praktycznym rozwiązaniem ułatwiającym proces instalacji i modernizacji jest wyjmowana klatka na dyski twarde. Oferuje ona elastyczną konfigurację, umożliwiając zainstalowanie do dwóch dysków twardych 3,5" i sześciu dysków SSD 2,5".

MasterBox 600 posiada na pokładzie trzy 140-milimetrowe wentylatory SickleFlow i jeden wentylator CF 120. Zaprojektowana z myślą o łatwej rozbudowie obsługuje karty graficzne do 410 mm długości oraz chłodzenie powietrzne do 170 mm wysokości. Oprócz tego znajdziemy tu dwa filtry przecikurzowe zamontowane na górze i z boku obudowy. Panel I/0 wyposażono w dwa porty USB 3.2 Gen. 1 typu A oraz USB 3.2 Gen. 2x2 typu C, a także wejście dla słuchawek i audio.

Obudowa Cooler Master MasterBox 600 ma być dostępna w sprzedaży w kolorze białym i czarnym na początku maja, a jej cenę ustalono na poziomie 490 zł

Pełna specyfikacja dostępna na stronie prodcenta: https://www.coolermaster.com/catalog/cases/mid-tower/masterbox-600/#specifications

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.