Komunikaty PR

Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series

2024-04-23  |  01:00
Biuro prasowe

„Tworzenie teraźniejszości, przewidywanie przyszłości”, takim sloganem producent chce zachęcić do wzięcia udziału w kolejnej edycji konkursu. Modderzy z całego świata będą rywalizować o atrakcyjne nagrody, a jest o co walczyć bowiem główna wygrana wynosi ponad 20 000 zł. Organizowany przez firmę konkurs Case Mod World Series jest największym wydarzeniem tego typu.

Cooler Master od lat wspiera środowisko zajmujące się moddingiem, czyli efektownym przerabianiem i stylizowaniem obudów komputerowych oraz całych komputerów. Warto wziąć udział w takiej imprezie bo i wygrane są niemałe. Pula nagród w tym roku wynosi blisko 70 000 zł. Zwycięzcy nie tylko otrzymają nagrody pieniężne, ale także zyskają uznanie w globalnych społecznościach modderów i graczy.

Na tegoroczny konkurs składają się dwie kategorie: Scratch Build of the Year i Tower Mod of the Year. Zwycięzcy wspomnianych kategorii otrzymają ponad 20 000 zł. Zdobywcy drugiego miejsca zgarną po 10 000 zł, zaś za zajęcie trzeciego miejsca gwarantowana jest nagroda w wysokości 4000 zł.

Jak wziąć udział w wydarzeniu? Prześlij swoje zgłoszenie przed 7 czerwca, wypełniając ostateczny formularz zgłoszeniowy (otwiera się 15 kwietnia 2024 r.). Następnie rozpocznij pracę nad swoim buildem i udokumentuj ją, masz na to czas od 15 kwietnia do 24 września. Finał CMWS 2024 i ogłoszenie zwycięzców zaplanowano na 18 października b.r.

Wszelkie informacje, jak krok po kroku przystąpić do tego niesamowitego konkursu znajdziesz tutaj: https://www.coolermaster.com/catalog/pages/campaign/cmws24/#readtheguidelines

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.