Coroczne święto kreatywności. Finałowa Gala Papaya Young Creators już 22 czerwca
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
„Inspiration is the key” to motyw przewodni Finału 9. edycji prestiżowego programu Papaya Young Creators. Program skierowany do młodych twórców, od lat stanowi kompleksową platformę edukacji i mentoringu dla początkujących w branży kreatywnej. Jego osią pozostaje jednak konkurs.
Finałowa Gala, która odbędzie się 22 czerwca w inspiracyjnych wnętrzach Fabryki Norblina na warszawskiej Woli jest zwieńczeniem kilkumiesięcznej pracy młodych adeptów sztuki filmowej - uczestników i uczestniczek konkursu Papaya Young Creators.
Aby wziąć udział w konkursie należało zgłosić odpowiednio opisany pomysł na film (tzw. eksplikację), który miał odpowiadać na zadania konkursowe przygotowane przez partnerów projektu, m.in. Tik Toka, Żabkę, Onet, Porsche, Audiotekę czy Play. Partnerzy nie ingerowali jednak w proces realizacji samych filmów i zobaczą dopiero ich efekt końcowy na premierze w dniu gali.
Na autorów zwycięskich prac, które zostaną wyświetlone w sercu wydarzenia – KinoGramie, czekają nagrody pieniężne. A na uczestników wydarzenia, poza pokazami zwycięskich filmów, szereg innych atrakcji, jak na przykład Speakers Spotlight, czyli krótkich wystąpień postaci związanych z branżą kreatywną i filmową, a wieczorem After Party.
CO, GDZIE, KIEDY?
CO: Gala wręczenia nagród i Finał 9. edycji Papaya Young Creators
KIEDY: 22.06.2022
GDZIE: Fabryka Norblina ul. Żelazna 51/53, 00-841
PROGRAM:
- od godz. 14:00 | Brands Spots - Strefa i aktywności partnerów konkursu
- 17:30 | Premiera filmów zrealizowanych w 9.edycji konkursu Papaya Young Creators
- 18:30 | Speakers Spotlight – inspiracyjne wystąpienia postaci związanych z branżą kreatywną i filmową
- 21:00 | Gala Papaya Young Creators 2022
- 22:30 | After Party
PARTNERZY GALI: Fabryka Norblina, KinoGram, Food Town, Art Box
***
Papaya Young Creators jest inicjatywą Papaya Films, największego domu produkcyjnego w Polsce, który od 2006 roku przyczynia się do transformacji branży filmowej, reklamowej i medialnej. Papaya Films współpracuje z najlepszymi w branży, tworząc autentyczne i pełne energii historie, które mają znaczenie. Swoje biura ma w Warszawie, Londynie, Lizbonie i Nowym Jorku.
Papaya Young Creators, pierwotnie znany pod nazwą Papaya Young Directors to program mentoringowy i konkurs skierowany do młodych twórców sztuki audiowizualnej. Swoją inaugurację miał 9 lat temu i od tego czasu pomógł setkom młodych ludzi zaistnieć w branży filmowej.
Fabryka Norblina, należąca do Grupy Capital Park, to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, przestrzeń immersyjna Art Box Experience oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.