Komunikaty PR

Cosentino zaprasza na Warsaw Home&Contract

2021-10-25  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Po przerwie wraca długo wyczekiwane Warsaw Home&Contract, czterodniowe wydarzenie skupiające polskich i zagranicznych producentów, architektów, projektantów wnętrz i klientów indywidualnych, zainteresowanych tematyką wyposażenia wnętrz. Na tegorocznej, piątej już edycji targów, organizowanych w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie koło Warszawy, nie zabraknie hiszpańskiej firmy Cosentino. Lider w produkcji powierzchni dla architektury przedstawi bieżące trendy w materiałach wykończeniowych, gorące nowości w segmencie powierzchni Silestone i oryginalne, przyciągające wzrok stoisko, które zaprojektował Szymon Hanczar. Spotkamy się tam w towarzystwie pasjonatów dobrego designu i ludzi, którzy wiedzą wszystko o współczesnej architekturze.

Warsaw Home&Contract to biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które od kilku lat przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Tegoroczna edycja, powracająca po dwuletniej przerwie, odbędzie się na rekordowej powierzchni wystawienniczej 145 tys. m kw., a udział w niej potwierdziło do tej pory blisko 500 wystawców. Wśród nich nie zabraknie popularnej wśród architektów i projektantów wnętrz hiszpańskiej firmy Cosentino, będącej producentem i dystrybutorem materiałów wykończeniowych Dekton, Silestone i Sensa.  Każda ze wspomnianych marek obejmuje zaawansowane technologicznie powierzchnie do wykańczania wnętrz oraz elewacji. Asortyment Cosentino to m.in. okładziny na fasady, ściany, meble, blaty kuchenne i łazienkowe, podłogi czy schody. Produkty występują w wielu wersjach kolorystycznych i wzorach, nawiązujących do luksusowych kamieni, loftowej rdzy i betonu, czy lastryko, materiałów niezwykle popularnych w aranżacji wnętrz.

Stoisko projektu Szymona Hanczara

Na specjalnie zaaranżowanym stoisku, zaprojektowanym przez Szymona Hanczara, Cosentino zaprezentuje charakterystyczne połączenie modnego wzornictwa, najlepszych materiałów i idei zrównoważonego rozwoju, która towarzyszy produkcji Silestone i Dektonu.  Swoją premierę będzie miała między innymi najnowsza kolekcja powierzchni hybrydowych Silestone Ethereal, inspirowana marmurem, a jednocześnie czerpiąca z natury - jej poszczególne wzory nawiązywać będą do koloru nieba o różnych porach dnia i nocy. „Żyjemy w globalnej wiosce, wiele nas łączy i jednocześnie wszyscy jesteśmy niepowtarzalni. Mamy inne doświadczenia, pochodzenie, DNA. Pracując nad projektem dla Cosentino, postanowiliśmy podkreślić hiszpańskie korzenie marki. Kultura hiszpańska, najbardziej na południe wysuniętego kraju w Europie, ma w sobie wiele pozytywnego szaleństwa do zaoferowania. Hiszpania to feeria barw, mnogość wzorów, co świetnie znamy z portfolio hiszpańskich marek odzieżowych czy filmów Almodovara. Sztuka półwyspu Iberyjskiego obfituje w znamienitych twórców jak Gaudi, Picasso czy Miro. To właśnie ci twórcy stali się główną inspiracją dla projektu stoiska na Warsaw Home. Projekt pierwotnie miał zaistnieć na targach w 2020 r., co uniemożliwiła nam pandemia. Wiosną 2021 r. projekt został odmrożony i przystąpiliśmy do jego finalizowania. Od samego początku, czyli od 2020 r. przyjęliśmy założenie, że stoisko musi być wielokrotnego użytku, rozwiązania w nim zawarte powinny umożliwiać ponowne użycie stworzonych obiektów. Tak też powstała idea trzech wolnostojących totemów, każdy prezentujący inna gamę produktów: Silestone, Dekton, Sensa; jak również każdy dedykowany twórczości innemu artysty” - mówi o projekcie stoiska autor projektu, Szymon Hanczar.

Architektura i zrównoważony rozwój

27 października 2021, w pierwszym dniu Targów, o godz. 10:30, będzie można będzie dowiedzieć się więcej o idei stoiska i porozmawiać z Szymonem Hanczarem. Ekspozycję odwiedzą także blogerzy wnętrzarscy, skupieni wokół inicjatywy Blog Tour Uli Michalak. W dniu 28 października 2021, o godz. 14:30 na stoisku Cosentino w Hali D2.112 odbędzie się panel dyskusyjny „Równowaga w Architekturze”, poświęcony inauguracji współpracy z OW SARP, zrównoważonemu rozwojowi, współczesnemu postrzeganiu ekologii i przyszłości projektowania i architektury. W panelu wezmą udział Marta Sękulska-Wrońska, Prezes OW SARP, Piotr Jurkiewicz – Wiceprezes ds. Architektury Kryzysu Klimatycznego OW SARP z Koła Architektury Zrównoważonej OW SARP, Grzegorz Goworek, współwłaściciel Studio.O. oraz Michał Bachowski, reprezentujący portal Noizz. Spotkanie poprowadzi Ewa Trzcionka, wykładowczyni SWPS oraz School Of Form, ekoetyczka i doradczyni biznesowa. W piątek, trzeci dzień targów, o godz. 12:00, odwiedzający stoisko Cosentino wysłuchają prelekcji dziennikarki Ewy Mierzejewskiej, która przybliży gościom wyjątkowe dzieła i artystów związanych ze sztuką hiszpańską. Podczas rozmów nie zabraknie także nawiązań do trzeciej edycji Art in Architecture Festival, wydarzenia organizowanego przez Fundację Innowacji Społeczno-Kulturalnych, nad którym mecenat objęło Cosentino. Festiwal, poprzez promocję szerszego wykorzystania sztuki w przestrzeni prywatnej, publicznej i obiektach komercyjnych, zachęca inwestorów, architektów i projektantów wnętrz do współpracy z artystami. W rozmowie weźmie udział Maria Miland – koordynator i organizator konkursu, która opowie o idei, planach i projekcie, Agnieszka Leszczyńska-Mieczkowska, Aleksander Jankowski z jury konkursu oraz Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino Polska.

Konkurs fotograficzny „Sztuka, kolor, inspiracja”

Podczas trwania Targów będzie można wziąć udział w konkursie na najbardziej kreatywne zdjęcie stoiska Cosentino. Swoją pracę należy umieścić na sowim profilu na portalu Facebook lub Instagram, koniecznie z oznaczeniem profili @CosentinoPolska oraz dodanym hasztagiem #Cosentino_WH2021. W dniu 8 listopada na mediach społecznościowych Cosentino zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Główną nagrodą, ufundowaną wspólnie z Ardant.pl, sklepem z selekcją najlepszego europejskiego oświetlenia, będzie marmurowa lampa Glossy Nordlux, nagrodzona w tym roku statuetką Red Dot. Pozostali laureaci zostaną nagrodzeni moździerzami Cosentino z marmuru Blanco Macael, wydobywanego w miejscowości Macael w południowej Hiszpanii, skąd wywodzi się firma. Szczegóły dotyczące konkursu „Sztuka, kolor, inspiracja” dostępne są na stronie Cosentino w zakładce www.cosentino.com/pl-pl/blogi-i-wiadomosci/. Podczas wszystkich dni trwania Warsaw Home odwiedzający stoisko Cosentino będą mogli także skosztować inspirowanych kamiennymi wzorami słodkości od Oh sweet Mania.

5. edycja targów Warsaw Home & Contract 2021, odbędzie się w dniach 27 – 30 października br.  w Ptak Warsaw Expo (Nadarzyn k. Warszawy). Ekspozycja Cosentino znajduje się w Hali D, na stoisku D2.112.

Więcej na www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
2024-11-05 | 01:00

Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających

Jednym z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych elementów, jakie w ostatnim czasie zdobyły uznanie zarówno wśród projektantów, jak i właścicieli nieruchomości,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.