Costa Coffee z baśniową kampanią na święta
W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w sobie skrywa, sprawia, że malutcy bohaterowie pokochają to niezwykłe miejsce i zostaną w nim na zawsze, dzieląc się swoją miłością z każdym, kto postanowi do niego zajrzeć.
Tegoroczna oferta świąteczna Costa Coffee to prawdziwa uczta smakowa, rodem z najpiękniejszych świątecznych opowieści, na którą składają się aromatyczne, zimowe przyprawy, owocowe syropy i czekolada.
Miłośnicy kawy będą mieli okazję zasmakować zupełnie nowych pozycji, które wraz z nadchodzącym okresem bożonarodzeniowym zostały wprowadzone do oferty Costa Coffee: Chocolate Orange Latte i Chocolate Orange Frappe to połączenie dwóch typowo świątecznych smaków – czekolady i pomarańczy, które sprawiają, że kawa smakuje jeszcze lepiej. Kawa doprawiona jest bitą śmietaną i posypką z pomarańczy liofilizowanej. Wśród nowości pojawiła się również Black Forest Mocha Latte, która łączy w sobie klasyczny smak czekolady i wiśni i będzie doskonałym wyborem na chłodniejsze dni. Koneserzy korzennych przypraw będą mogli sięgnąć po klasyka wśród kaw świątecznych - Piernikową Latte.
Oferta świąteczna Costa Coffee to nie tylko kawy. Smakosze rozgrzewających napojów również znajdą coś dla siebie. Do wyboru mają klasykę, czyli Czarną Herbatę Premium z miodem, imbirem, żurawiną, rozmarynem i pomarańczą lub korzenną, rozgrzewającą nowość jaką jest Herbata Owocowa Premium z goździkami i pomarańczą doprawiona miodem i cynamonem.
Alternatywą dla herbaty jest Cydrowy Czar, czyli rozgrzewający napój, który łączy w sobie słodycz jabłka z nutami korzennymi cynamonu i anyżu, doprawiony pomarańczą.
Rozgrzewający napój i ciasto to duet doskonały na zimowy czas, dlatego Costa Coffee wzbogaciła świąteczne menu także o przekąski słodkie. Smaki, których nie mogło zabraknąć w zimowej ofercie to Tort makowo-pomarańczowy, czyli wilgotny biszkopt makowy przekładany delikatnym kremem mascarpone i konfiturą pomarańczową, Banoffe - kakaowy biszkopt przełożony kremem bananowym i karmelem z zaskakującą chrupiącą warstwą, Sernik Carmello, czyli klasyczny kremowy sernik na kruchym spodzie oblany polewą o smaku karmelu oraz świąteczne Ciasto pomarańczowe udekorowane białą czekoladą.
Okres świąteczny to wyjątkowy czas, dlatego w naszych kawiarniach staramy się stworzyć kameralną, ciepłą atmosferę, przypominającą czas, kiedy z zapartym tchem słuchaliśmy świątecznych baśni opowiadanych przez najbliższych. Chcemy, aby miejsce było przyjazne klientom i zachęcało do wspólnego celebrowania tego magicznego okresu. Tegoroczne menu bazuje na kilku świątecznych klasykach Costa Coffee, jak uwielbiana przez wszystkich Piernikowa Latte. Wprowadzamy też nowości: Chocolate Orange Latte w wersji na ciepło i zimno oraz Black Forest Mocha Latte. Obie kawy są połączeniem owoców i czekolady, które sprawdzą się idealnie w chłodniejsze dni - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director w Costa Coffee. Na prośbę klientów przywróciliśmy również cieszący się dużą popularnością cydr, a słodkie menu wzbogaciliśmy o cztery nowe ciasta, które będą dostępne w sprzedaży również w całości - dodaje Bobrukiewicz.
Na okres świąteczny Costa Coffee zmienia nie tylko menu, lecz także wystrój kawiarni, w których będą dominować bożonarodzeniowe dekoracje. Od 21 listopada napoje serwowane będą w kultowych już, świątecznych kubkach Costa Coffee, ze świątecznymi postaciami „Costa characters”, na które goście kawiarni czekają przez cały rok. Ponadto ulubione ciasta świąteczne Costa Coffee będzie można kupić w całości na wynos. Od 1 grudnia w aplikacji Costa App możliwe będzie wielkie odliczanie do Bożego Narodzenia dzięki kalendarzowi adwentowemu, w którym każdego dnia ukryte będą superpromocje.
Wszystkie aktywności świąteczne Costa Coffee wspierane będą przez kampanię w miejscu sprzedaży - materiały POS, menuboardy, a także kampanię digital, która obejmuje działania z influencerami oraz kampanie trafficową i świadomościową w mediach społecznościowych. Na początku grudnia Costa Coffee planuje także angażujące aktywacje w przestrzeni miejskiej.
![Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1073455834,w_299,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie
![„Czasami to by się przydała kąpiel w melisie” – kobiety o menopauzalnej złości](/files/_uploaded/glownekonf_766721410,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„Czasami to by się przydała kąpiel w melisie” – kobiety o menopauzalnej złości
![8 sierpnia obchodzimy Wielki Dzień Pszczół. Sprawdź, jak wspierać te pożyteczne](/files/_uploaded/glownekonf_1553850565,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
8 sierpnia obchodzimy Wielki Dzień Pszczół. Sprawdź, jak wspierać te pożyteczne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Dom i ogród
![](/files/1922771799/pawlikowska-indianie-dzungla-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii
Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.
Handel
Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE
![](/files/1922771799/zeranska-branza-beauty-2,w_133,r_png,_small.png)
Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.
Ochrona środowiska
Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami
![](/files/1922771799/swierkosz-gatunki-drzew-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.