Komunikaty PR

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

2024-07-01  |  10:00

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marketerzy zarządzają swoimi kampaniami reklamowymi w Internecie. Cropink umożliwia szybkie, wygodne i systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google oraz współpracuje w pełni ze środowiskiem Figma. Jest pierwszym i jedynym tego typu narzędziem w Polsce. Feedink planuje zawojować swoim pomysłem największe rynki e-commerce na świecie.

Cropink to zaawansowane narzędzie, które łączy nowoczesne technologie z głębokim zrozumieniem potrzeb współczesnych marketerów. Dzięki niemu, zarządzanie kampaniami reklamowymi staje się prostsze, bardziej efektywne i znacznie bardziej opłacalne. Narzędzie daje użytkownikom możliwość tworzenia reklam produktowych, automatycznie generując dynamiczne kreacje oparte na danych produktowych (product data feed), bez konieczności restartowania kampanii.

- Cropink to najprościej rzecz ujmując “canva dla reklam produktowych”. Narzędzie jest bardzo przystępne dla przeciętnego użytkownika, kosztuje niewiele (od $39 miesięcznie)  i równocześnie daje marketerom możliwości, które do tej pory były praktycznie nieosiągalne bez dużego wsparcia wewnętrznych zasobów IT firmy. Dzięki niemu, przygotowanie spersonalizowanej kampanii z udziałem np. 10 000 produktów, nie stanowi żadnego problemu, ani pod względem czasu, jak i zasobów ludzkich, czy sprzętowych – mówi Daniel Nowakowski, Marketing Manager w Feedink.

Jak to działa?

  1. Połączenie źródła danych: Integracja z istniejącym plikiem produktowym sklepu
  2. Wybór szablonu: Dostosowanie kampanii za pomocą elastycznych, profesjonalnie zaprojektowanych szablonów.
  3. Ustawienie reguł i planu: Definiowanie zasad kampanii i harmonogramu działań.
  4. Raportowanie: Optymalizacja kampanii, która prowadzi do lepszych wskaźników klikalności i ogólnych wyników.

 

Kluczowe funkcje Cropink:

  • Automatyzacja kampanii reklamowych: Automatyczne kreowanie kampanii w oparciu o regularnie aktualizowane dane produktowe - przygotowane kreacje automatycznie aktualizują takie parametry jak procent zniżki, stan magazynowy czy aktywizacje uruchomione przez dział marketingowy klienta.
  • Personalizacja treści: Tworzenie spersonalizowanych reklam, które trafiają do właściwych odbiorców we właściwym czasie.
  • Integracja z platformami e-commerce: Bezproblemowa integracja z najpopularniejszymi platformami e-commerce, umożliwiająca szybkie wdrożenie i pełne wykorzystanie możliwości narzędzia.
  • Elastyczne szablony: Wybór i dostosowanie jednego z wielu szablonów zaprojektowanych przez społeczność projektantów.
  • Harmonogram: Planowanie wielu kampanii z wyprzedzeniem, na różnych produktach i precyzyjne zarządzanie czasem.

 

- Kreatywne wykonanie jest kluczowym czynnikiem w wydajności każdej reklamy. Szczególnie w środowisku Meta. Potwierdzają to regularnie raporty przygotowywane zarówno przez samych operatorów systemów reklamowych (Meta, Google) jak i agencje zajmujące się badaniami rynku (Nielsen, Ipsos etc.). Jest to też powtarzający się wniosek wielu prac naukowych z zakresu marketingu czy nawet psychologii behawioralnej. Dzięki inteligentnemu podejściu do dynamicznych reklam produktowych, Cropink pomaga osiągnąć lepsze wyniki kampanii - niezależnie od tego jaka metryka jest istotna dla danego biznesu, co finalnie przekłada się na wzrost sprzedaży produktów sklepu internetowego – mówi Daniel Nowakowski.

Cropink posiada intuicyjny interfejs, który nie wymaga umiejętności kodowania ani projektowania. Dla zaawansowanych użytkowników dostępny jest plugin Figma, umożliwiający pełne wykorzystanie tego narzędzia w sposób kreatywny. Produkt skierowany jest w zasadzie do większości branż działających w handlu internetowym – oferuje bowiem konfigurowalne szablony i funkcje automatyzacji, dostosowane do każdej branży. Cennik oparty jest z kolei na liczbie produktów modyfikowanych w każdym projekcie, co zapewnia korzystne z punktu widzenia Klienta rozliczenia, tylko za rzeczywistą wartość wykorzystania narzędzia.

Wielkie plany biznesowe wobec Cropink

Feedink dąży do rozpowszechnienia swojego nowego narzędzia wśród e-commerce na polskim rynku i zwiększenia świadomości, jak mądrze zarządzane dane produktowe mogą budować przewagę konkurencyjną. Jako tzw. "Canva dla reklam produktowych", Cropink chce stać się przystępnym narzędziem dla każdego użytkownika, oferującym zaawansowane możliwości w modelu self-service.

Feedink zamierza wprowadzić markę Cropink na największe rynki e-commerce na świecie - w pierwszej kolejności wszędzie tam, gdzie Meta Ads jest ważnym kanałem sprzedażowo-marketingowym. Firma pozyskała na ten proces już kilkumilionowe finansowanie od inwestorów indywidualnych. Już na chwilę obecną, z narzędzia korzystają marki z branży meblarskiej czy też touroperatorzy. Niebawem do grona użytkowników Cropink, dołączą dwie największe sieci FMCG w Polsce.

- Narzędzie naszego autorstwa już teraz cieszy się dużym zainteresowaniem. Ale to dopiero początek. Cropink porównywany jest do rozwiązań, które tworzą masowo obrazki lub banery reklamowe w oparciu o dynamiczny wkład (dane produktowe). To co nas jednak bardzo różni od takich systemów to fakt, że wynikiem działania naszego produktu, jest tzw. dynamiczny output, czyli zmieniony plik produktowy. Mogę śmiało powiedzieć, że Cropink sprawdzi się doskonale w każdego rodzaju średnim i dużym biznesie e-commerce, który gotów jest na dojrzałe podejście do swoich działań brandingowych w obrębie reklam produktowych – dodaje Daniel Nowakowski.

 

***

FeedInk – polski dostawca nowych technologii, który pomaga swoim klientom zarządzać plikami produktowymi, aby skutecznie zwiększać sprzedaż online — w Google, na Facebooku, w porównywarkach cen, sieciach afiliacyjnych i marketplace’ach. Feedink od ponad 8 lat wspiera technologicznie duże brandy e-commerce w Polsce i na rynkach zagranicznych.

 

Cropink – nowe narzędzie i zarazem marka należąca do firmy FeedInk, które umożliwia szybkie, wygodne, systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google. Jest pierwszym i jak do tej pory jedynym tego typu narzędziem w Polsce, które w swoim działaniu bazuje na pliku produktowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie ROLAND TOPOR KONTRA WYZYSK. „JOKO” IZABELI PLUCIŃŚKIEJ WRACA Z ANNECY Z NAGRODĄ Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

ROLAND TOPOR KONTRA WYZYSK. „JOKO” IZABELI PLUCIŃŚKIEJ WRACA Z ANNECY Z NAGRODĄ

Brutalnie aktualna wizja wiecznego wyzysku i dominacji człowieka nad człowiekiem, ulepiona z plasteliny i czarnego humoru. Reżyserka Izabela Plucińska po raz kolejny sięga po
IT i technologie ara 2 LED XS: najwyższa efektywność świetlna w kompaktowym wydaniu
2024-06-26 | 01:00

ara 2 LED XS: najwyższa efektywność świetlna w kompaktowym wydaniu

Linia wysoce energooszczędnych opraw drogowych Tiara 2 LED od Lena Lighting ponownie powiększyła się o nowy, kompaktowy model: Tiara 2 LED XS. W niewielkiej obudowie drzemie wielka moc:
IT i technologie Nowa generacja składanych smartfonów motorola razr.
2024-06-25 | 18:00

Nowa generacja składanych smartfonów motorola razr.

25 czerwca 2024 r.: Dwadzieścia lat po premierze kultowego RAZR V3, Motorola zaprezentowała najnowszą odsłonę swoich składanych smartfonów. W modelach razr 50 ultra oraz razr 50

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Konsument

Nawyki żywieniowe z dzieciństwa przekładają się na ryzyko otyłości w dorosłym życiu. Naukowcy zbadali wpływ podawanych dzieciom napojów

Dbanie o odpowiednią dietę w pierwszych latach dziecka ma duże znaczenie dla ograniczenia ryzyka otyłości w jego dorosłym życiu. Naukowcy ze Szkoły Psychologii Uniwersytetu Swansea badali to na przykładzie napojów spożywanych przez dzieci. Przyglądali się przez ponad dwie dekady 1,4 tys. dorastających dzieci i doszli do wniosków, że spożywanie napojów słodzonych cukrem w pierwszych latach wpływa na tworzenie złych nawyków dietetycznych, a co się z tym wiąże – zwiększa ryzyko otyłości, nawet po wielu latach.