Komunikaty PR

CUDOCELL MAX - nowa marka na polskim rynku kosmetycznym

2021-04-22  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kuczyńska
N42

Nowogrodzka 42/9
00-695 Warszawa
katarzyna.kuczynska|n42.pl| |katarzyna.kuczynska|n42.pl
503987119
https://n42.pl/

CUDOCELL MAX to nowa, polska marka kosmetyczna powstała w duchu idei “pielęgnuję, bo kocham”. Produkty dedykowane delikatnej skórze niemowląt i dzieci dzięki zastosowaniu pielęgnacyjnych składników aktywnych idealnie sprawdzą się w wyprawce każdej mamy.


Skuteczność działania

Krem ochronno-regenerujący CUDOCELL MAX powstał w oparciu o dokładnie wyselekcjonowane składniki spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających mam. Cel, który od początku przyświecał marce to stworzenie kompleksowego produktu odpowiadającego na wszystkie potrzeby pielęgnacyjne delikatnej skóry maluszka.

Wyjątkowy kompleks aż 8 składników aktywnych zawartych w produktach CUDOCELL MAX skutecznie wspiera codzienną pielęgnację wrażliwej skóry dziecka. Dodatkowo zawarty w otulającym kremie biopolimer DIBUSHIELD PRO-HEAL™ (DBC) pełni rolę tarczy ochronnej, zabezpieczając oraz wspierając naturalną regenerację wrażliwej skóry dziecka.

Produkt jest w szczególności polecany w pielęgnacji przy atopowym bądź pieluszkowym zapaleniu skóry, niewielkich podrażnieniach i zaczerwienieniach. Zawarty w kremie tlenek cynku wykazuje pielęgnacyjne działanie ściągające i tworzy barierę ochronną na skórze - delikatnie pielęgnując skórę maluszka w przypadku stanów zapalnych.


Produkty CUDOCELL MAX o pojemności 150g oraz 80g dostępne są w internetowym sklepie Lekam SHOP oraz w aptekach.

Dystrybutorem jest Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o.
Więcej informacji na temat produktu dostępnych jest na stronie www.cudocell.pl. 
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: N42
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.