CUDOCELL MAX - nowa marka na polskim rynku kosmetycznym
N42
Nowogrodzka 42/9
00-695 Warszawa
katarzyna.kuczynska|n42.pl| |katarzyna.kuczynska|n42.pl
503987119
https://n42.pl/
CUDOCELL MAX to nowa, polska marka kosmetyczna powstała w duchu idei “pielęgnuję, bo kocham”. Produkty dedykowane delikatnej skórze niemowląt i dzieci dzięki zastosowaniu pielęgnacyjnych składników aktywnych idealnie sprawdzą się w wyprawce każdej mamy.
Skuteczność działania
Krem ochronno-regenerujący CUDOCELL MAX powstał w oparciu o dokładnie wyselekcjonowane składniki spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających mam. Cel, który od początku przyświecał marce to stworzenie kompleksowego produktu odpowiadającego na wszystkie potrzeby pielęgnacyjne delikatnej skóry maluszka.
Wyjątkowy kompleks aż 8 składników aktywnych zawartych w produktach CUDOCELL MAX skutecznie wspiera codzienną pielęgnację wrażliwej skóry dziecka. Dodatkowo zawarty w otulającym kremie biopolimer DIBUSHIELD PRO-HEAL™ (DBC) pełni rolę tarczy ochronnej, zabezpieczając oraz wspierając naturalną regenerację wrażliwej skóry dziecka.
Produkt jest w szczególności polecany w pielęgnacji przy atopowym bądź pieluszkowym zapaleniu skóry, niewielkich podrażnieniach i zaczerwienieniach. Zawarty w kremie tlenek cynku wykazuje pielęgnacyjne działanie ściągające i tworzy barierę ochronną na skórze - delikatnie pielęgnując skórę maluszka w przypadku stanów zapalnych.
Produkty CUDOCELL MAX o pojemności 150g oraz 80g dostępne są w internetowym sklepie Lekam SHOP oraz w aptekach.
Dystrybutorem jest Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o.
Więcej informacji na temat produktu dostępnych jest na stronie www.cudocell.pl.
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.