Komunikaty PR

CUDOCELL MAX - nowa marka na polskim rynku kosmetycznym

2021-04-22  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kuczyńska
N42

Nowogrodzka 42/9
00-695 Warszawa
katarzyna.kuczynska|n42.pl| |katarzyna.kuczynska|n42.pl
503987119
https://n42.pl/

CUDOCELL MAX to nowa, polska marka kosmetyczna powstała w duchu idei “pielęgnuję, bo kocham”. Produkty dedykowane delikatnej skórze niemowląt i dzieci dzięki zastosowaniu pielęgnacyjnych składników aktywnych idealnie sprawdzą się w wyprawce każdej mamy.


Skuteczność działania

Krem ochronno-regenerujący CUDOCELL MAX powstał w oparciu o dokładnie wyselekcjonowane składniki spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających mam. Cel, który od początku przyświecał marce to stworzenie kompleksowego produktu odpowiadającego na wszystkie potrzeby pielęgnacyjne delikatnej skóry maluszka.

Wyjątkowy kompleks aż 8 składników aktywnych zawartych w produktach CUDOCELL MAX skutecznie wspiera codzienną pielęgnację wrażliwej skóry dziecka. Dodatkowo zawarty w otulającym kremie biopolimer DIBUSHIELD PRO-HEAL™ (DBC) pełni rolę tarczy ochronnej, zabezpieczając oraz wspierając naturalną regenerację wrażliwej skóry dziecka.

Produkt jest w szczególności polecany w pielęgnacji przy atopowym bądź pieluszkowym zapaleniu skóry, niewielkich podrażnieniach i zaczerwienieniach. Zawarty w kremie tlenek cynku wykazuje pielęgnacyjne działanie ściągające i tworzy barierę ochronną na skórze - delikatnie pielęgnując skórę maluszka w przypadku stanów zapalnych.


Produkty CUDOCELL MAX o pojemności 150g oraz 80g dostępne są w internetowym sklepie Lekam SHOP oraz w aptekach.

Dystrybutorem jest Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o.
Więcej informacji na temat produktu dostępnych jest na stronie www.cudocell.pl. 
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: N42
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy! Biuro prasowe
2024-09-26 | 18:00

Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!

Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem[1], mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego
Dziecko Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
2024-09-25 | 14:25

Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!

Zbliżający się Dzień Chłopaka (30.09) to idealny moment na podarowanie przemyślanego prezentu bliskiej nam osobie. Wybierając upominek dla chłopca, warto pomyśleć o tym, aby nie
Dziecko Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata? – opowieści o pozytywnym ojcostwie
2024-09-24 | 15:05

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.