CUDOCELL MAX - nowa marka na polskim rynku kosmetycznym
N42
Nowogrodzka 42/9
00-695 Warszawa
katarzyna.kuczynska|n42.pl| |katarzyna.kuczynska|n42.pl
503987119
https://n42.pl/
CUDOCELL MAX to nowa, polska marka kosmetyczna powstała w duchu idei “pielęgnuję, bo kocham”. Produkty dedykowane delikatnej skórze niemowląt i dzieci dzięki zastosowaniu pielęgnacyjnych składników aktywnych idealnie sprawdzą się w wyprawce każdej mamy.
Skuteczność działania
Krem ochronno-regenerujący CUDOCELL MAX powstał w oparciu o dokładnie wyselekcjonowane składniki spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających mam. Cel, który od początku przyświecał marce to stworzenie kompleksowego produktu odpowiadającego na wszystkie potrzeby pielęgnacyjne delikatnej skóry maluszka.
Wyjątkowy kompleks aż 8 składników aktywnych zawartych w produktach CUDOCELL MAX skutecznie wspiera codzienną pielęgnację wrażliwej skóry dziecka. Dodatkowo zawarty w otulającym kremie biopolimer DIBUSHIELD PRO-HEAL™ (DBC) pełni rolę tarczy ochronnej, zabezpieczając oraz wspierając naturalną regenerację wrażliwej skóry dziecka.
Produkt jest w szczególności polecany w pielęgnacji przy atopowym bądź pieluszkowym zapaleniu skóry, niewielkich podrażnieniach i zaczerwienieniach. Zawarty w kremie tlenek cynku wykazuje pielęgnacyjne działanie ściągające i tworzy barierę ochronną na skórze - delikatnie pielęgnując skórę maluszka w przypadku stanów zapalnych.
Produkty CUDOCELL MAX o pojemności 150g oraz 80g dostępne są w internetowym sklepie Lekam SHOP oraz w aptekach.
Dystrybutorem jest Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o.
Więcej informacji na temat produktu dostępnych jest na stronie www.cudocell.pl.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.