Komunikaty PR

CUDOCELL MAX - nowa marka na polskim rynku kosmetycznym

2021-04-22  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kuczyńska
N42

Nowogrodzka 42/9
00-695 Warszawa
katarzyna.kuczynska|n42.pl| |katarzyna.kuczynska|n42.pl
503987119
https://n42.pl/

CUDOCELL MAX to nowa, polska marka kosmetyczna powstała w duchu idei “pielęgnuję, bo kocham”. Produkty dedykowane delikatnej skórze niemowląt i dzieci dzięki zastosowaniu pielęgnacyjnych składników aktywnych idealnie sprawdzą się w wyprawce każdej mamy.


Skuteczność działania

Krem ochronno-regenerujący CUDOCELL MAX powstał w oparciu o dokładnie wyselekcjonowane składniki spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających mam. Cel, który od początku przyświecał marce to stworzenie kompleksowego produktu odpowiadającego na wszystkie potrzeby pielęgnacyjne delikatnej skóry maluszka.

Wyjątkowy kompleks aż 8 składników aktywnych zawartych w produktach CUDOCELL MAX skutecznie wspiera codzienną pielęgnację wrażliwej skóry dziecka. Dodatkowo zawarty w otulającym kremie biopolimer DIBUSHIELD PRO-HEAL™ (DBC) pełni rolę tarczy ochronnej, zabezpieczając oraz wspierając naturalną regenerację wrażliwej skóry dziecka.

Produkt jest w szczególności polecany w pielęgnacji przy atopowym bądź pieluszkowym zapaleniu skóry, niewielkich podrażnieniach i zaczerwienieniach. Zawarty w kremie tlenek cynku wykazuje pielęgnacyjne działanie ściągające i tworzy barierę ochronną na skórze - delikatnie pielęgnując skórę maluszka w przypadku stanów zapalnych.


Produkty CUDOCELL MAX o pojemności 150g oraz 80g dostępne są w internetowym sklepie Lekam SHOP oraz w aptekach.

Dystrybutorem jest Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o.
Więcej informacji na temat produktu dostępnych jest na stronie www.cudocell.pl. 
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych Biuro prasowe
2024-04-22 | 13:10

Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych

  Roślinny pudding chia z mlekiem owsianym, kaszką owsianą i owocami to świetna opcja na śniadanie lub zdrową przekąskę w ciągu dnia. Jest to również doskonały
Dziecko Przemoc w sporcie. Problem dotyka nawet 90% dzieci
2024-04-19 | 10:00

Przemoc w sporcie. Problem dotyka nawet 90% dzieci

Regularne uprawianie sportu przynosi dzieciom liczne korzyści i pozytywnie wpływa na ich rozwój i zdrowie. Niestety, wiąże się również z ryzykiem nadużyć oraz przemocy.
Dziecko Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!
2024-04-16 | 16:15

Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!

Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy! Odwiedź Atrium Targówek już 19 i 20

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.