Komunikaty PR

Cukiernia Batida w LIXA City Gardens

2023-12-07  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania LIXA CG ( 0.26 MB )

Batida, znana i ceniona od 1990 roku marka cukiernicza, dołączyła do grona najemców konceptu retailowego LIXA City Gardens, który powstaje w kompleksie biurowym LIXA w pobliżu Ronda Daszyńskiego w Warszawie. Klimatyczna i znana cukiernia zajmie jeden z lokali usługowych na parterze realizowanego właśnie budynku LIXA D, od strony ogólnodostępnego pieszego pasażu miejskiego znajdującego się pomiędzy ulicami Kasprzaka i Giełdową.

Batida to innowacyjny koncept cukierni połączonej z kawiarnią, który inspiruje Warszawiaków do odkrywania nowych smaków od ponad 30 lat. Firma dążąc do ciągłego rozwoju, konsekwentnie inwestuje zarówno w ekspansję marki, jak i w innowacyjność oferty cukierniczej. Nowy lokal w LIXA City Gardens będzie szóstym w portfolio Batida.

W cukierni w LIXA City Gardens klienci znajdą zarówno klasyczne smaki, jak i nowoczesne interpretacje słodkości. Niezwykle ważnym aspektem tego wyjątkowego konceptu będzie również jakościowa kawa. Wybierając najlepsze ziarna i stosując staranne metody przygotowania, Batida stawia na stworzenie idealnego mariażu między kawą a cukierniczymi wyrobami, tworząc kompleksowe doświadczenie kulinarne.

Cukiernia Batida będzie kolejnym konceptem kulinarnym działającym w pasażu LIXA City Gardens i uzupełniającym jego ofertę gastronomiczną. Wcześniej, we wrześniu br., swoją działalność w tej wyjątkowej przestrzeni miejskiej zainaugurowała Restauracja Street.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie Batida dołączyła do grona naszych Partnerów w LIXA City Gardens. Jest to marka niezwykle ceniona, ciesząca się zaufaniem swoich klientów, która stale się rozwija i dąży do wprowadzania kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Ponadto, jest to firma nie tylko oferująca smaczne i wysokiej jakości produkty, ale także podejmująca szereg działań mających na celu ochronę środowiska i zrównoważony rozwój – a ten aspekt jest również szczególnie istotny w codziennej działalności Yareal Polska. Jestem przekonana, że Batida doskonale wkomponuje się w koncepcję naszego pasażu gastronomicznego i będzie bardzo chętnie odwiedzana zarówno przez pracowników kampusu LIXA, jak i okolicznych mieszkańców.” – powiedziała Marta Zawadzka, Dyrektor Najmu Yareal Polska.

Umowa najmu przestrzeni na parterze LIXA D została podpisana na okres 5 lat, a w procesie negocjacji najemcy doradzała firma Homest Polska.

Jesteśmy niezwykle dumni z planowanego otwarcia naszej nowej cukierni w tak prestiżowej lokalizacji, jaką jest LIXA City Gardens w Warszawie. Naszym celem jest być bliżej ludzi, stać się integralną częścią społeczności i doskonale wpisać się w rytm i tempo miasta. Wierzymy, że nasza obecność w LIXA City Gardens umożliwi nam jeszcze lepsze rozumienie i zaspokajanie potrzeb naszych gości, jednocześnie wnosząc nasz unikalny charakter i pasję do cukiernictwa w serce warszawskiego życia biznesowego.” – skomentowała Caroline Radziszewska, Vice Prezes Batida.

LIXA City Gardens to zupełnie nowa tkanka miejska oraz wyjątkowa, publiczna przestrzeń, otwarta na pracowników biur, lokalną społeczność oraz klienta poszukującego wyjątkowego miejsca. W ramach konceptu na 4000 mkw. nowoczesnej powierzchni powstaną liczne lokale handlowo-usługowe i gastronomiczne. Poziom najmu powierzchni użytkowych w LIXA City Gardens przekroczył już 50%, a wśród najemców, oprócz Batida, znajdują się takie marki, jak m.in.: Restauracja Street, ISKU, Szum czy Gorąco Polecam.

Kampus biurowy LIXA, którego częścią jest koncept LIXA City Gardens, powstaje etapami w biznesowym centrum Warszawy na bliskiej Woli, w odległości krótkiego spaceru od stacji metra Rondo Daszyńskiego. Został zaprojektowany przez renomowaną pracownię HRA Architekci. Zarówno istniejące budynki, jak i powstające biurowce są certyfikowane w systemie zielonego budownictwa BREEAM, uzyskując ocenę Excellent. Projekt LIXA posiada także rating WELL Health-Safety potwierdzający, że kompleks spełnia wysokie wymagania dotyczące standardów i procedur bezpieczeństwa. Po oddaniu do użytku dwóch ostatnich biurowców, LIXA będzie tworzyła zespół pięciu budynków o łącznej powierzchni 77 000 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.