Cukiernia Batida w LIXA City Gardens
Batida, znana i ceniona od 1990 roku marka cukiernicza, dołączyła do grona najemców konceptu retailowego LIXA City Gardens, który powstaje w kompleksie biurowym LIXA w pobliżu Ronda Daszyńskiego w Warszawie. Klimatyczna i znana cukiernia zajmie jeden z lokali usługowych na parterze realizowanego właśnie budynku LIXA D, od strony ogólnodostępnego pieszego pasażu miejskiego znajdującego się pomiędzy ulicami Kasprzaka i Giełdową.
Batida to innowacyjny koncept cukierni połączonej z kawiarnią, który inspiruje Warszawiaków do odkrywania nowych smaków od ponad 30 lat. Firma dążąc do ciągłego rozwoju, konsekwentnie inwestuje zarówno w ekspansję marki, jak i w innowacyjność oferty cukierniczej. Nowy lokal w LIXA City Gardens będzie szóstym w portfolio Batida.
W cukierni w LIXA City Gardens klienci znajdą zarówno klasyczne smaki, jak i nowoczesne interpretacje słodkości. Niezwykle ważnym aspektem tego wyjątkowego konceptu będzie również jakościowa kawa. Wybierając najlepsze ziarna i stosując staranne metody przygotowania, Batida stawia na stworzenie idealnego mariażu między kawą a cukierniczymi wyrobami, tworząc kompleksowe doświadczenie kulinarne.
Cukiernia Batida będzie kolejnym konceptem kulinarnym działającym w pasażu LIXA City Gardens i uzupełniającym jego ofertę gastronomiczną. Wcześniej, we wrześniu br., swoją działalność w tej wyjątkowej przestrzeni miejskiej zainaugurowała Restauracja Street.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie Batida dołączyła do grona naszych Partnerów w LIXA City Gardens. Jest to marka niezwykle ceniona, ciesząca się zaufaniem swoich klientów, która stale się rozwija i dąży do wprowadzania kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Ponadto, jest to firma nie tylko oferująca smaczne i wysokiej jakości produkty, ale także podejmująca szereg działań mających na celu ochronę środowiska i zrównoważony rozwój – a ten aspekt jest również szczególnie istotny w codziennej działalności Yareal Polska. Jestem przekonana, że Batida doskonale wkomponuje się w koncepcję naszego pasażu gastronomicznego i będzie bardzo chętnie odwiedzana zarówno przez pracowników kampusu LIXA, jak i okolicznych mieszkańców.” – powiedziała Marta Zawadzka, Dyrektor Najmu Yareal Polska.
Umowa najmu przestrzeni na parterze LIXA D została podpisana na okres 5 lat, a w procesie negocjacji najemcy doradzała firma Homest Polska.
„Jesteśmy niezwykle dumni z planowanego otwarcia naszej nowej cukierni w tak prestiżowej lokalizacji, jaką jest LIXA City Gardens w Warszawie. Naszym celem jest być bliżej ludzi, stać się integralną częścią społeczności i doskonale wpisać się w rytm i tempo miasta. Wierzymy, że nasza obecność w LIXA City Gardens umożliwi nam jeszcze lepsze rozumienie i zaspokajanie potrzeb naszych gości, jednocześnie wnosząc nasz unikalny charakter i pasję do cukiernictwa w serce warszawskiego życia biznesowego.” – skomentowała Caroline Radziszewska, Vice Prezes Batida.
LIXA City Gardens to zupełnie nowa tkanka miejska oraz wyjątkowa, publiczna przestrzeń, otwarta na pracowników biur, lokalną społeczność oraz klienta poszukującego wyjątkowego miejsca. W ramach konceptu na 4000 mkw. nowoczesnej powierzchni powstaną liczne lokale handlowo-usługowe i gastronomiczne. Poziom najmu powierzchni użytkowych w LIXA City Gardens przekroczył już 50%, a wśród najemców, oprócz Batida, znajdują się takie marki, jak m.in.: Restauracja Street, ISKU, Szum czy Gorąco Polecam.
Kampus biurowy LIXA, którego częścią jest koncept LIXA City Gardens, powstaje etapami w biznesowym centrum Warszawy na bliskiej Woli, w odległości krótkiego spaceru od stacji metra Rondo Daszyńskiego. Został zaprojektowany przez renomowaną pracownię HRA Architekci. Zarówno istniejące budynki, jak i powstające biurowce są certyfikowane w systemie zielonego budownictwa BREEAM, uzyskując ocenę Excellent. Projekt LIXA posiada także rating WELL Health-Safety potwierdzający, że kompleks spełnia wysokie wymagania dotyczące standardów i procedur bezpieczeństwa. Po oddaniu do użytku dwóch ostatnich biurowców, LIXA będzie tworzyła zespół pięciu budynków o łącznej powierzchni 77 000 mkw.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.