Komunikaty PR

Cukiernia Batida w LIXA City Gardens

2023-12-07  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania LIXA CG ( 0.26 MB )

Batida, znana i ceniona od 1990 roku marka cukiernicza, dołączyła do grona najemców konceptu retailowego LIXA City Gardens, który powstaje w kompleksie biurowym LIXA w pobliżu Ronda Daszyńskiego w Warszawie. Klimatyczna i znana cukiernia zajmie jeden z lokali usługowych na parterze realizowanego właśnie budynku LIXA D, od strony ogólnodostępnego pieszego pasażu miejskiego znajdującego się pomiędzy ulicami Kasprzaka i Giełdową.

Batida to innowacyjny koncept cukierni połączonej z kawiarnią, który inspiruje Warszawiaków do odkrywania nowych smaków od ponad 30 lat. Firma dążąc do ciągłego rozwoju, konsekwentnie inwestuje zarówno w ekspansję marki, jak i w innowacyjność oferty cukierniczej. Nowy lokal w LIXA City Gardens będzie szóstym w portfolio Batida.

W cukierni w LIXA City Gardens klienci znajdą zarówno klasyczne smaki, jak i nowoczesne interpretacje słodkości. Niezwykle ważnym aspektem tego wyjątkowego konceptu będzie również jakościowa kawa. Wybierając najlepsze ziarna i stosując staranne metody przygotowania, Batida stawia na stworzenie idealnego mariażu między kawą a cukierniczymi wyrobami, tworząc kompleksowe doświadczenie kulinarne.

Cukiernia Batida będzie kolejnym konceptem kulinarnym działającym w pasażu LIXA City Gardens i uzupełniającym jego ofertę gastronomiczną. Wcześniej, we wrześniu br., swoją działalność w tej wyjątkowej przestrzeni miejskiej zainaugurowała Restauracja Street.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie Batida dołączyła do grona naszych Partnerów w LIXA City Gardens. Jest to marka niezwykle ceniona, ciesząca się zaufaniem swoich klientów, która stale się rozwija i dąży do wprowadzania kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Ponadto, jest to firma nie tylko oferująca smaczne i wysokiej jakości produkty, ale także podejmująca szereg działań mających na celu ochronę środowiska i zrównoważony rozwój – a ten aspekt jest również szczególnie istotny w codziennej działalności Yareal Polska. Jestem przekonana, że Batida doskonale wkomponuje się w koncepcję naszego pasażu gastronomicznego i będzie bardzo chętnie odwiedzana zarówno przez pracowników kampusu LIXA, jak i okolicznych mieszkańców.” – powiedziała Marta Zawadzka, Dyrektor Najmu Yareal Polska.

Umowa najmu przestrzeni na parterze LIXA D została podpisana na okres 5 lat, a w procesie negocjacji najemcy doradzała firma Homest Polska.

Jesteśmy niezwykle dumni z planowanego otwarcia naszej nowej cukierni w tak prestiżowej lokalizacji, jaką jest LIXA City Gardens w Warszawie. Naszym celem jest być bliżej ludzi, stać się integralną częścią społeczności i doskonale wpisać się w rytm i tempo miasta. Wierzymy, że nasza obecność w LIXA City Gardens umożliwi nam jeszcze lepsze rozumienie i zaspokajanie potrzeb naszych gości, jednocześnie wnosząc nasz unikalny charakter i pasję do cukiernictwa w serce warszawskiego życia biznesowego.” – skomentowała Caroline Radziszewska, Vice Prezes Batida.

LIXA City Gardens to zupełnie nowa tkanka miejska oraz wyjątkowa, publiczna przestrzeń, otwarta na pracowników biur, lokalną społeczność oraz klienta poszukującego wyjątkowego miejsca. W ramach konceptu na 4000 mkw. nowoczesnej powierzchni powstaną liczne lokale handlowo-usługowe i gastronomiczne. Poziom najmu powierzchni użytkowych w LIXA City Gardens przekroczył już 50%, a wśród najemców, oprócz Batida, znajdują się takie marki, jak m.in.: Restauracja Street, ISKU, Szum czy Gorąco Polecam.

Kampus biurowy LIXA, którego częścią jest koncept LIXA City Gardens, powstaje etapami w biznesowym centrum Warszawy na bliskiej Woli, w odległości krótkiego spaceru od stacji metra Rondo Daszyńskiego. Został zaprojektowany przez renomowaną pracownię HRA Architekci. Zarówno istniejące budynki, jak i powstające biurowce są certyfikowane w systemie zielonego budownictwa BREEAM, uzyskując ocenę Excellent. Projekt LIXA posiada także rating WELL Health-Safety potwierdzający, że kompleks spełnia wysokie wymagania dotyczące standardów i procedur bezpieczeństwa. Po oddaniu do użytku dwóch ostatnich biurowców, LIXA będzie tworzyła zespół pięciu budynków o łącznej powierzchni 77 000 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu! Biuro prasowe
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie
Żywienie Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
2024-07-30 | 13:00

Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu

Jak smakuje lato z Herbapolem? Jeśli zdecydujemy się sięgnąć po syropy z limitowanej wiosenno-letniej edycji, może mieć smak marakui i brzoskwini, cytrynowej lemoniady, arbuza z miętą czy
Żywienie Potrawy bez gotowania idealne na lato
2024-07-29 | 01:00

Potrawy bez gotowania idealne na lato

Ciepłe i pełne słońca dni to dla wielu wymarzona pogoda na wakacje. Jednak wysokie temperatury potrafią sprawiać, że tracimy ochotę na gorący posiłek i godziny spędzone

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Sport

Coraz mniej Polaków ćwiczy regularnie przez brak czasu i motywacji. To może pogłębiać problemy ze zdrowiem psychicznym

Ludzie, którzy w ciągu całego życia są aktywni fizycznie, zapadają na niektóre nowotwory co najmniej o 25 proc. rzadziej niż osoby mało aktywne. Mniejsze jest też u nich ryzyko wystąpienia chorób serca czy cukrzycy. Mimo świadomości dobroczynnego wpływu aktywności fizycznej tylko co czwarty Polak podejmuje ją regularnie przez minimum 30 minut dziennie, zgodnie z rekomendacjami WHO – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2023”. Brak ruchu najczęściej wynika z braku czasu i motywacji, ale może być także efektem poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym. Eksperci dowodzą, że może jednocześnie te problemy pogłębiać, co tworzy błędne koło. Duża może być rola pracodawców, by zachęcać pracowników do aktywności fizycznej.

Moda

Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.