Komunikaty PR

Czas na grill! Atrakcyjne rabaty przed długim weekendem w Lidl Polska

2024-05-28  |  17:00
Biuro prasowe

Już od poniedziałku, 27 maja, sieć sklepów Lidl Polska w swojej ofercie prezentuje całą gamę promocji na artykuły spożywcze, które idealnie sprawdzą się na grilla. Nadchodzący długi weekend, na który czekają Polacy, to świetna okazja, aby zaopatrzyć się w niezbędne produkty i zorganizować spotkanie na świeżym powietrzu w gronie przyjaciół i rodziny. 

Warzywne sałatki, kiełbasa z grilla, słone przekąski czy grillowane warzywa – to wszystko kojarzy nam się z zapachem lata i odrobiną relaksu. Posiadacze aplikacji Lidl Plus, którzy nie wyobrażają sobie grillowania bez soczystego mięsa i aromatycznej kiełbasy, będą mieli okazję skorzystać z atrakcyjnych rabatów! Już od poniedziałku, 27 maja, do wtorku, 28 maja, karkówka wieprzowa będzie dostępna 57% taniej, w cenie 9,99 zł[1]/1 kg. Natomiast do środy, 29 maja, po aktywowaniu rabatu, za kiełbasę śląską XXL zapłacimy 15 zł taniej, czyli 7,90 zł[2]/kg. Co więcej – tylko w środę, karkówkę w  marynacie będzie można kupić 20 zł taniej, w cenie 9,99 zł[3]/1 kg.

Pieczone mięso z rusztu, na świeżym powietrzu, smakuje zupełnie inaczej niż to przygotowane w kuchni. To niepowtarzalny aromat, który kojarzy się ze wspólnym biesiadowaniem. Lidl Polska, dbając o smakoszy grillowania, przygotował wyjątkową ofertę, dostępną do środy, 29 maja. Klienci sieci mogą kupić m.in. medaliony z fileta z kurczaka (21,99 zł/700 g/1 opak.) oraz karkówkę wieprzową w marynacie meksykańskiej (26,99 zł/1  kg) – zgrillowane będą jednocześnie soczyste i chrupiące. A co gdyby wprowadzić do naszego stołu trochę nadmorskiej bryzy? Do środy, 29 maja, w sklepach Lidl Polska będzie można kupić dzikiego łososia pacyficznego, tusza (2,62 zł/100 g), polędwicę z mintaja (4,49 zł/100 g), stek z tuńczyka (7,59 zł/100 g) oraz łososia atlantyckiego wędzonego na gorąco (9, 69 zł[4]/125 g/1 opak. – cena przy zakupie dwóch sztuk) – przy zakupie dwóch sztuk zapłacimy 25% taniej.

Sieć przygotowała również atrakcyjne oferty dla osób, które na co dzień stosują dietę wegetariańską, ale nie tylko! Do środy, 29 maja, Lidl Polska proponuje szeroki wybór świeżych warzyw idealnych na grilla, takich jak polskie pieczarki na grilla 28% taniej (4,99 zł[5]/400 g/1 opak), papryczki Pardon (5,99 zł/200 g/1 opak.) czy cukinie (9,99 zł/1 kg). Posiadacze Karty Dużej Rodziny otrzymają na nie dodatkowe 10% rabatu. Ale to nie wszystko! W ofercie sieci pojawią się również pomidory truskawkowe, które kupimy z 46-proc. rabatem, w cenie 6,99 zł[6]/500 g/1 opak. Natomiast na osłodę, Lidl Polska poleca arbuzy 50% taniej – za 3,49 zł[7]/1 kg! W ofercie dla wegetarian nie zabraknie również kabanosów z burakiem (6,99 zł/90 g/1 opak.) lub tych wielowarzywnych (7,42 zł/90 g/1 opak.), roślinnych kaszanek (7,99 zł/180 g/1 opak.) oraz kiełbasek w stylu węgierskim (9,99 zł/180 g/1 opak.). Na ruszt możemy także wrzucić burgera ze słonecznikiem (7,64/170 g/1 opak.) czy roślinnego sznycla (9,99 zł/200 g/1 opak.). A co powiecie na grillowany ser? Do środy, 29 maja, klienci sieci będą mogli kupić wędzone przysmaki z Podhala w cenie 8,23 zł/160 g/1 opak.!

Przed kolejnym długim weekendem, Lidl Polska przygotował również promocję na wszystkie soki Solevita 1 l – przy zakupie dwóch sztuk, trzeci produkt dostaniemy za 1 grosz[8]. Tak samo będzie w przypadku wszystkich chipsów i chrupek – tylko w środę, 29 maja, przy zakupie 2 opakowań, trzecie dostaniemy za 1 grosz[9]. W środę, 29 maja, użytkownicy aplikacji Lidl Plus po aktywacji kuponu oraz zeskanowaniu aplikacji będą mogli kupić 8 sztuk piwa w butelce w cenie 4.

Co więcej? Od poniedziałku, 27 maja, do soboty, 1 czerwca, 3-smakowe lody Bon Gelati w 2-litrowych opakowaniach będą dostępne w niskiej cenie – 12,59 zł/ 2 l/ 1 opak. Całą gamę przyjemności znajdziemy również w wielopakach Bon Gelati. Kupując drugi, tańszy produkt, zapłacimy za niego aż o 70% taniej! W smakach można dowolnie wybierać i je ze sobą miksować.

Grillowy niezbędnik

Zanim jednak zanurzymy się w aromatyczny świat grillowanych przysmaków, musimy zadbać o odpowiednie przygotowanie. Na początek potrzebne będą wszystkie niezbędne akcesoria, a te, od poniedziałku, 27 maja, oferuje Lidl Polska. W sklepach sieci kupimy m.in. grill jednorazowy (11,99 zł/1 szt./1 opak.), podpałkę do grilla (3,49 zł/64 szt./1 opak.), węgiel instant (9,99 zł/1 kg/1 opak.) czy żelową podpałkę do grilla (9,99 zł/1 l/1 opak.). Gdy wszystko będzie gotowe, możemy przystąpić do rozpalania rusztu i cieszyć się chwilami pełnymi smaków i radości w gronie najbliższych!

Przygotuj się na długi weekend z Lidl Polska!

 


[1] 23,49 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[2] 22,90 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[3] 29,99 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[4] 12,99 zł – cena przed obniżką/cena poza promocją

[5] 6,99 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[6] 12,99 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[7] 6,99 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[8] Trzeci, najtańszy za 1 grosz.

[9] Trzeci, najtańszy za 1 grosz.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.