Komunikaty PR

,,Czas na przyjemność” z E.Wedel! Marka świętuje 170-te urodziny

2021-01-21  |  11:00

Kultowa czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. 
Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność”, która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół wyjątkowego dziedzictwa i wartości marki, dostarczającej czekoladową przyjemność od wielu pokoleń. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki zachęcającym do spędzenia przyjemnych chwil z E.Wedel. 

E.Wedel rozpoczyna jubileuszowy rok od przedstawienia nowatorskiej platformy komunikacji,  która prezentuje niezwykłe dziedzictwo marki, jej złożoną i ciekawą historię, a także podkreśla bogate portfolio produktowe, które jest źródłem codziennych przyjemności wielu pokoleń wielbicieli słodkości. Rok 2021 będzie obfitował w dynamiczne i intrygujące spoty, dzięki którym konsumenci zagoszczą w czekoladowym świecie E.Wedel. Kampanie reklamowe będą przedstawiać opowieści związane z marką, a także dokonania jej trzech pierwszych właścicieli – Karola, Emila oraz Jana Wedlów. Każdy z nich przyczynił się do rozwoju marki i wniósł niepowtarzalne pomysły na biznes oraz autorskie czekoladowe smakołyki. Wiodącym narratorem platformy będzie Jan Wedel – ostatni z rodziny Wedlów, dawny właściciel Fabryki na Kamionku, który najbardziej zrewolucjonizował markę. Planowane reklamy zaprezentują nam zarówno kultowe smakołyki, jak i niedawno wprowadzone, szeroko dostępne, słodkie propozycje. Nowa platforma charakteryzuje się ciekawymi elementami, które będą wykorzystywane we wszystkich spotach. Kopie bazować będą na retrospekcji i zobrazują sceny z różnych okresów historycznych, w których słodycze E.Wedel towarzyszyły pokoleniom Polaków, dostarczając im codziennych chwil przyjemności. Z kolei techniczne aspekty, takie jak szybkie ujęcia kamery, ostre cięcia, a także muzyka skomponowana specjalnie na potrzeby marki E.Wedel wprowadzą dynamikę i wyjątkowy charakter. 

Najnowszy, jubileuszowy spot pokazuje kluczowe momenty w budowaniu marki, takie jak – rok założenia firmy, nowatorskie pomysły Wedlów, czy Fabrykę Czekolady na warszawskim Kamionku. Widzimy także popularne produkty marki – Torcik Wedlowski, tabliczki czekolady, czy Ptasie Mleczko®, które smakują, zarówno młodsi, jak i bardziej doświadczeni konsumenci już od kilkudziesięciu lat. Co więcej, spot obrazuje jak zmieniał się świat, a wraz z nim E.Wedel wprowadzając na rynek nowe słodycze m.in. lody czy Ptasie Mleczko® MINI. Na samym końcu widzimy pierwszą wersję znanego logotypu Chłopca na zebrze, który został zaprojektowany przez włoskiego artystę Leonetto Capiello w 1926 roku. 

Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith oraz za postprodukcję – Prodigious. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek. 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=b-mLxKv465M 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Polski fotograf u ministra w Ghanie! Biuro prasowe
2024-06-28 | 10:00

Polski fotograf u ministra w Ghanie!

Polski fotograf u ministra w Ghanie!   Wojciech Zaremba dokumentuje życie w Ghanie. Jego zdjęcia były wielokrotnie prezentowane na wystawach w Polsce. Pasją naszego rodaka
Styl życia Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
2024-06-27 | 19:10

Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności

Starzenie się społeczeństw jest zjawiskiem globalnym, jednak dzisiejsze pokolenie Silver, znacząco różni się od niegdysiejszych seniorów. Osoby starsze coraz częściej są
Styl życia Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze
2024-06-27 | 11:00

Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze

Międzynarodowy Festiwal Twórczości” Młodych „Folkowe Inspiracje” to wydarzenie, które na stałe wpisało się nie tylko w kulturalny kalendarz Łodzi, ale także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Konsument

Nawyki żywieniowe z dzieciństwa przekładają się na ryzyko otyłości w dorosłym życiu. Naukowcy zbadali wpływ podawanych dzieciom napojów

Dbanie o odpowiednią dietę w pierwszych latach dziecka ma duże znaczenie dla ograniczenia ryzyka otyłości w jego dorosłym życiu. Naukowcy ze Szkoły Psychologii Uniwersytetu Swansea badali to na przykładzie napojów spożywanych przez dzieci. Przyglądali się przez ponad dwie dekady 1,4 tys. dorastających dzieci i doszli do wniosków, że spożywanie napojów słodzonych cukrem w pierwszych latach wpływa na tworzenie złych nawyków dietetycznych, a co się z tym wiąże – zwiększa ryzyko otyłości, nawet po wielu latach.