Komunikaty PR

,,Czas na przyjemność” z E.Wedel! Marka świętuje 170-te urodziny

2021-01-21  |  11:00

Kultowa czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. 
Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność”, która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół wyjątkowego dziedzictwa i wartości marki, dostarczającej czekoladową przyjemność od wielu pokoleń. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki zachęcającym do spędzenia przyjemnych chwil z E.Wedel. 

E.Wedel rozpoczyna jubileuszowy rok od przedstawienia nowatorskiej platformy komunikacji,  która prezentuje niezwykłe dziedzictwo marki, jej złożoną i ciekawą historię, a także podkreśla bogate portfolio produktowe, które jest źródłem codziennych przyjemności wielu pokoleń wielbicieli słodkości. Rok 2021 będzie obfitował w dynamiczne i intrygujące spoty, dzięki którym konsumenci zagoszczą w czekoladowym świecie E.Wedel. Kampanie reklamowe będą przedstawiać opowieści związane z marką, a także dokonania jej trzech pierwszych właścicieli – Karola, Emila oraz Jana Wedlów. Każdy z nich przyczynił się do rozwoju marki i wniósł niepowtarzalne pomysły na biznes oraz autorskie czekoladowe smakołyki. Wiodącym narratorem platformy będzie Jan Wedel – ostatni z rodziny Wedlów, dawny właściciel Fabryki na Kamionku, który najbardziej zrewolucjonizował markę. Planowane reklamy zaprezentują nam zarówno kultowe smakołyki, jak i niedawno wprowadzone, szeroko dostępne, słodkie propozycje. Nowa platforma charakteryzuje się ciekawymi elementami, które będą wykorzystywane we wszystkich spotach. Kopie bazować będą na retrospekcji i zobrazują sceny z różnych okresów historycznych, w których słodycze E.Wedel towarzyszyły pokoleniom Polaków, dostarczając im codziennych chwil przyjemności. Z kolei techniczne aspekty, takie jak szybkie ujęcia kamery, ostre cięcia, a także muzyka skomponowana specjalnie na potrzeby marki E.Wedel wprowadzą dynamikę i wyjątkowy charakter. 

Najnowszy, jubileuszowy spot pokazuje kluczowe momenty w budowaniu marki, takie jak – rok założenia firmy, nowatorskie pomysły Wedlów, czy Fabrykę Czekolady na warszawskim Kamionku. Widzimy także popularne produkty marki – Torcik Wedlowski, tabliczki czekolady, czy Ptasie Mleczko®, które smakują, zarówno młodsi, jak i bardziej doświadczeni konsumenci już od kilkudziesięciu lat. Co więcej, spot obrazuje jak zmieniał się świat, a wraz z nim E.Wedel wprowadzając na rynek nowe słodycze m.in. lody czy Ptasie Mleczko® MINI. Na samym końcu widzimy pierwszą wersję znanego logotypu Chłopca na zebrze, który został zaprojektowany przez włoskiego artystę Leonetto Capiello w 1926 roku. 

Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith oraz za postprodukcję – Prodigious. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek. 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=b-mLxKv465M 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.