Komunikaty PR

„Czas na Wnętrze” – magazyn pełen inspiracji

2020-07-16  |  12:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.24 MB )

„Czas na Wnętrze” – polski miesięcznik wnętrzarski, obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny!

Wierzymy, że "Czas na Wnętrze" to pewna społeczność. Wierzymy, że dobra energia, która nam towarzyszy, wzajemne zaufanie i szacunek, tworzą pewną wyjątkową jakość ? mówi redaktor naczelna magazynu Anna Grużewska. I dodaje, że "Czas na Wnętrze" to pismo skierowane do wielbicieli pięknych wnętrz, dobrego wzornictwa i sztuki, patronujące najważniejszym imprezom poświęconym projektowaniu w Polsce, wśród których są m.in. Łódź Design Festival czy Konkurs Mazda Design. Dziesięć lat trwania naszego magazynu jest okazją do pewnych podsumowań. Dekada, którą poświęciliśmy na promowanie dobrego designu, przyniosła owoce. Nasze domy są coraz piękniejsze, mieszkania coraz bardziej funkcjonalne, a przestrzeń publiczna coraz wygodniejsza - przyznaje Anna Grużewska.

Dziś "Czas na Wnętrze" to jedno z największych i najbardziej poczytnych polskich pism wnętrzarskich klasy premium. Co miesiąc w ręce czytelników trafia około 200 stron o najnowszych trendach w designie, sztuce i wnętrzach z Polski oraz całego świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się: inspirujące artykuły tworzone przez doświadczonych redaktorów i grafików, elegancka matowa okładka z lśniącym logo oraz luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn jest dostępny także w wersji tabletowej, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników ?Czasu na Wnętrze? stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.

Od początku wiedzieliśmy, że musimy być konsekwentni w naszym stylu i to dzięki tej właśnie konsekwencji wypracowaliśmy swój wizerunek. Mając za sobą lata ciężkiej pracy, patrzymy w przyszłość z nadzieją, że dzięki niesłabnącemu zaangażowaniu będziemy mogli jeszcze bardziej inspirować naszych Czytelników. Dziękujemy za dekadę wyzwań, sukcesów i wspólnego zachwycania się tym, co prowadzi do zmian w przestrzeni, w jakiej żyjemy - mówi Anna Grużewska.

Obchody jubileuszu 10-lecia magazynu rozpoczęły się od numeru marcowego, który został powiększony o dodatkowe strony oraz ozdobiony złotym logotypem. Magazyn wsparła kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych - Domo +, HG TV i TVN Style. Z okazji urodzin Czasu na Wnętrze został także zorganizowany konkurs "100 prenumerat na 10-lecie" - czytelnicy co miesiąc wybierają swoją ulubioną okładkę, najciekawsze odpowiedzi redakcja nagradza prenumeratami i upominkami. Spośród wyróżnionych okładek zostanie wybrana Okładka Dekady.

W najnowszym, letnim lipcowo-sierpniowym wydaniu na czytelników czekają m.in. zestawienia mebli i dodatków inspirowane wakacyjnymi kierunkami podróży, reportaże z polskich i zagranicznych wnętrz, przegląd wyposażenia do łazienki oraz porady, jak zaaranżować pokój dziecka. Tematem numeru jest urządzanie salonu.

Miesięcznik "Czas na Wnętrze" to luksusowy magazyn wnętrzarski z bogatego portfolio Wydawnictwa AVT, które działa na polskim rynku prasowym od blisko 30 lat i ma największą liczbę tytułów w segmencie special interest (m.in. "O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą", "Budujemy Dom", "Młody Technik", "Gitarzysta", "Digital Camera") oraz ponad 40 serwisów internetowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Archiwum Wspomnień Stoczniowca - ruszyła wyjątkowa platforma wspomnień Biuro prasowe
2020-08-19 | 09:25

Archiwum Wspomnień Stoczniowca - ruszyła wyjątkowa platforma wspomnień

Chcesz opowiedzieć historię związaną ze Stocznią Gdańską? Twórcy Archiwum Wspomnień Stoczniowca przyjadą do Ciebie, zarejestrują i zaprezentują ją w formie filmu, tekstu i
Media Smartney odpowiada na trendy i zaczyna nową promocję dla konsumentów
2020-08-11 | 08:00

Smartney odpowiada na trendy i zaczyna nową promocję dla konsumentów

Smartney -  instytucja finansowa należąca do francuskiej Grupy Oney Bank, wystartowała z nową akcją promocyjną. Wszyscy konsumenci, którzy zdecydują się na pożyczkę w
Media BRAK ZDJĘCIA
2020-08-03 | 11:00

Losy Jana Wedla i Fabryki Czekolady podczas Powstania Warszawskiego

Rodzina Wedlów mieszkała w Warszawie od połowy XIX wieku. W tym czasie nie tylko wprowadziła mieszkańców stolicy do świata czekolady, ale również przyczyniła się do rozwoju gospodarczego miasta. Brała też czynny

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Media

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Muzyka

Mandaryna: Powróciłam do swoich dawnych producentów. Może będzie nowe „Ev’ry Night”

Wokalistka już niedługo zaprezentuje publiczności nowy repertuar. Tłumaczy, że czas kwarantanny sprzyjał przemyśleniom i motywował do kreatywnego działania. To właśnie wówczas podjęła współpracę z osobami, które kiedyś pomagały jej tworzyć muzykę. Mandaryna nagrała już kilka utworów. Teraz czeka ją jednak najtrudniejsze zadanie – musi zdecydować, który z nich pokazać światu jako pierwszy. Ma nadzieję, że nowy materiał powtórzy sukces „Ev’ry Night”.

Media i PR

Dzieci potrzebują wsparcia podczas pandemii. Bajkoterapia może im pomóc w zrozumieniu i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa [DEPESZA]

– Pandemia SARS-CoV-2 jest trudnym czasem dla najmłodszych. Wiele dzieci nie tyle boi się zachorowania, co cierpi z powodu lęku wywołanego nieprzewidywalnością otaczającego nas świata – mówi Michał Kędzierski, psycholog dziecięcy. Sposobem na oswojenie tego strachu może być bajkoterapia. Metodę tę wykorzystuje McDonald’s w nowej kampanii społecznej skierowanej do dzieci „Bajki z nowym morałem”.