„Czas na Wnętrze” – magazyn pełen inspiracji

OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
„Czas na Wnętrze” – polski miesięcznik wnętrzarski, obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny!
Wierzymy, że "Czas na Wnętrze" to pewna społeczność. Wierzymy, że dobra energia, która nam towarzyszy, wzajemne zaufanie i szacunek, tworzą pewną wyjątkową jakość ? mówi redaktor naczelna magazynu Anna Grużewska. I dodaje, że "Czas na Wnętrze" to pismo skierowane do wielbicieli pięknych wnętrz, dobrego wzornictwa i sztuki, patronujące najważniejszym imprezom poświęconym projektowaniu w Polsce, wśród których są m.in. Łódź Design Festival czy Konkurs Mazda Design. Dziesięć lat trwania naszego magazynu jest okazją do pewnych podsumowań. Dekada, którą poświęciliśmy na promowanie dobrego designu, przyniosła owoce. Nasze domy są coraz piękniejsze, mieszkania coraz bardziej funkcjonalne, a przestrzeń publiczna coraz wygodniejsza - przyznaje Anna Grużewska.
Dziś "Czas na Wnętrze" to jedno z największych i najbardziej poczytnych polskich pism wnętrzarskich klasy premium. Co miesiąc w ręce czytelników trafia około 200 stron o najnowszych trendach w designie, sztuce i wnętrzach z Polski oraz całego świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się: inspirujące artykuły tworzone przez doświadczonych redaktorów i grafików, elegancka matowa okładka z lśniącym logo oraz luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn jest dostępny także w wersji tabletowej, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników ?Czasu na Wnętrze? stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.
Od początku wiedzieliśmy, że musimy być konsekwentni w naszym stylu i to dzięki tej właśnie konsekwencji wypracowaliśmy swój wizerunek. Mając za sobą lata ciężkiej pracy, patrzymy w przyszłość z nadzieją, że dzięki niesłabnącemu zaangażowaniu będziemy mogli jeszcze bardziej inspirować naszych Czytelników. Dziękujemy za dekadę wyzwań, sukcesów i wspólnego zachwycania się tym, co prowadzi do zmian w przestrzeni, w jakiej żyjemy - mówi Anna Grużewska.
Obchody jubileuszu 10-lecia magazynu rozpoczęły się od numeru marcowego, który został powiększony o dodatkowe strony oraz ozdobiony złotym logotypem. Magazyn wsparła kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych - Domo +, HG TV i TVN Style. Z okazji urodzin Czasu na Wnętrze został także zorganizowany konkurs "100 prenumerat na 10-lecie" - czytelnicy co miesiąc wybierają swoją ulubioną okładkę, najciekawsze odpowiedzi redakcja nagradza prenumeratami i upominkami. Spośród wyróżnionych okładek zostanie wybrana Okładka Dekady.
W najnowszym, letnim lipcowo-sierpniowym wydaniu na czytelników czekają m.in. zestawienia mebli i dodatków inspirowane wakacyjnymi kierunkami podróży, reportaże z polskich i zagranicznych wnętrz, przegląd wyposażenia do łazienki oraz porady, jak zaaranżować pokój dziecka. Tematem numeru jest urządzanie salonu.
Miesięcznik "Czas na Wnętrze" to luksusowy magazyn wnętrzarski z bogatego portfolio Wydawnictwa AVT, które działa na polskim rynku prasowym od blisko 30 lat i ma największą liczbę tytułów w segmencie special interest (m.in. "O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą", "Budujemy Dom", "Młody Technik", "Gitarzysta", "Digital Camera") oraz ponad 40 serwisów internetowych.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.