Czas na zdrowe nawyki
Uśmiech to najbardziej uniwersalny język świata. Jest wspólnym dla wszystkich ludzi wyrazem takich emocji jak szczęście, czy zadowolenie. Szeroki i szczery poprawia nastrój oraz przyczynia się do wydzielania endorfin, czyli hormonów szczęścia, lecz prawdziwe cuda potrafi zdziałać ten biały i zdrowy. Nie tylko dodaje pewności siebie, ale sprawia, że łatwiej nam nawiązywać relacje. Nic więc dziwnego, że konsumenci szukają na rynku rozwiązań i produktów funkcjonalnych, które pomagają cieszyć się pięknym uśmiechem jak najdłużej.
Klucz do sukcesu? Regularność!
Odpowiednia higiena jamy ustnej to codzienne, małe czynności, które wpływają nie tylko na kondycję, ale też na wygląd naszego uzębienia. Wbrew pozorom zachowanie białego i zdrowego uśmiechu nie jest rzeczą trudną. Wystarczy zmiana nawyków, lecz nie tylko tych higienicznych. Poza najważniejszym – regularnym i dokładnym szczotkowaniem zębów, warto pamiętać o kilku zasadach. Po pierwsze, istotny jest dobór odpowiedniej szczoteczki. Najlepsza będzie ta z włosiem średniej twardości. Co ważne, należy wymieniać ją co 3-4 miesiące[1]. Kolejną, często bagatelizowaną sprawą jest długość mycia zębów – szczotkowanie powinno trwać co najmniej 120 sekund. Dobrze pomyśleć też o tzw. „białej diecie”, ograniczając w niej m.in. kawę, herbatę czy inne barwiące składniki lub zwracając uwagę na to, aby nie miały długiego kontaktu ze szkliwem, np. płucząc jamę ustną po posiłku. Dobrym wsparciem będą też produkty funkcjonalne, takie jak gumy do żucia.
Małe - wielkie zmiany
Z troski o zęby najlepiej uczynić codzienną „rutynę”, również poza domem. Dbając o zdrowy uśmiech warto sięgać po bezcukrowe gumy do żucia, zwłaszcza że zdaniem naukowców z American Dental Association, ich żucie po posiłku pozytywnie wpływa na stan zębów i procesy trawienne. Wywołana żuciem zwiększona produkcja śliny przyczynia się do przywrócenia odpowiedniego pH jamy ustnej, zabezpieczając zęby przed szkodliwym działaniem bakterii[2].
– Mentos Pure Fresh to jeden z naszych flagowych produktów, od lat chętnie wybierany przez konsumentów. Bezcukrowe gumy do żucia błyskawicznie odświeżają oddech i pozwalają skutecznie wspierać nas w odpowiedniej higienie jamy ustnej np. w pracy, czy przed ważnym spotkaniem – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.
Słodki, mimo braku cukru w składzie, smak uwielbianych przez konsumentów Mentos Pure Fresh sprawia, że troska o zdrowe zęby nie kojarzy się już tylko z wyrzeczeniami i rezygnacją z przyjemności. Gumy Mentos dostępne są w szerokiej gamie smaków: fresh mint, spearmint, lime mint, tutti frutti, strawberry, czy tropical. Można je kupić w wygodnych, kieszonkowych rolkach i butelkach, mieszczących aż 30 odświeżających drażetek.
[1] https://www.ada.org/en/member-center/oral-health-topics/toothbrushes?_ga=2.54112289.809668823.1617009886-170730582.1615465892
[2] https://www.ada.org/en/member-center/oral-health-topics/chewing-gum

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.