Komunikaty PR

Czekoladowe przyjemności od E.Wedel na Wielkanoc

2020-04-02  |  11:00
Biuro prasowe

Wielkanocna oferta E.Wedel to zarówno limitowane, jak i kultowe słodycze marki w niecodziennych opakowaniach. Dzięki różnorodnemu, świątecznemu portfolio, tak dzieci, jak i dorośli, będą mogli cieszyć się smakiem oryginalnej wedlowskiej czekolady. Wyjątkowe słodkości E.Wedel idealnie sprawdzą się też jako dekoracje lub upominki. 

Wielkanoc to święto, dzięki któremu czujemy wiosenną aurę oraz radosną, rodzinną atmosferę. Podczas tych niecodziennych chwil, chcemy dostarczyć naszym konsumentom moc słodkich przyjemności. Z myślą o świętach Wielkiej Nocy przygotowaliśmy specjalną ofertę produktową, w której nie zabraknie nowości oraz kultowych smakołyków E.Wedel w odświeżonej i kolorowej szacie graficznej. Wiosenne barwy, kwiatowe motywy i, przede wszystkim, różnorodna oferta, wyróżnią nasze portfolio na sklepowej półce i z pewnością sprostają oczekiwaniom najbardziej wymagających wielbicieli czekolady– mówiDominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.

Słodkości dla najmłodszych

Bohaterem świątecznego portfolio jest wielkanocny zajączek, zdobiący opakowania limitowanych produktów dedykowanych dzieciom. Nowością w ofercie E.Wedel jest zestaw słodyczy z opaską w kształcie uszu zajączka, który zawiera również dwie, małe czekoladki i Czekotubki w dwóch smakach: mlecznym i czekoladowym. Z myślą o małych miłośnikach słodkości powstała wyjątkowa, mleczna tabliczka z nadzieniem mleczno-orzechowym i chrupkami. W ofercie pojawiają się także dwie czekolady o kieszonkowym formacie i unikalnych dodatkach: czekolada bombowa z zatopionymi w niej kawałkami draży, żelków i cukru strzelającego, a także czekolada z piankami marshmallow, które zapewnią najmłodszym wyjątkową czekoladową przyjemność. 

Dla każdego coś przyjemnego

Tworząc ofertę wielkanocną, marka E.Wedel pamiętała także o tych wielbicielach słodkości, którzy doceniają jej czekoladowe wyroby nie tylko za doskonały smak, ale także za wyjątkowe opakowanie – sprawdzające się zarówno na prezent, jak i dekorację wielkanocnego stołu. Elegancka szata graficzna zdobi biały kartonik czekolady mlecznej z pysznymi bakaliami, a także pudełko limitowanych, kultowych baryłek z nadzieniem w trzech smakach, inspirowanych nalewkami: cytrynową, orzechową i porzeczkową. Specjalnie na święta wielkanocne, czekoladowe pisanki z nadzieniem o smaku toffi, zamknięto w wyjątkowej puszce w kształcie zajączka, która będzie gustowną dekoracją stołu. Podczas świątecznego okresu w portfolio nie może zabraknąć pysznych pralin. Tę specjalną słodkość w kształcie pisanek z nadzieniem o smaku toffi będzie można znaleźć w eleganckim, kartonikowym opakowaniu. Z myślą o dzieleniu się z bliskimi, E.Wedel przygotował również większy zestaw pralinek z mleczno-karmelowym nadzieniem o wyjątkowym kształcie prezentu. Dodatkowo, miłośnicy kultowych słodkości docenią mieszankę wedlowską zamkniętą w wiosennym pudełeczku. Wielkanocne słodycze E.Wedel doskonale sprawdzą się na prezent, a także zapewnią chwilę przyjemności w trakcie przedświątecznych przygotowań.

Kultowe Ptasie Mleczko® w nowej odsłonie

W wedlowskim portfolio kultowych pianek Ptasie Mleczko® z okazji Wielkanocy pojawi się nowość! Limitowana edycja o smaku tarty cytrynowej. W tym wariancie niebiańsko lekką, dwuwarstwową piankę, oblano oryginalną wedlowską czekoladą białą. Jak co roku, w ofercie nie zabraknie również klasycznych smaków pianek w dekorowanej wersji. Z okazji Wielkanocy dobrze znane smaki Ptasie Mleczko® ozdobiono wiosennym, kwiatowym motywem. Niebiańsko lekka pianka o waniliowym oraz śmietankowym smaku i krucha, wedlowska czekolada ucieszą fanów legendarnych słodkości.

 Na sklepowych półkach oferta wielkanocna E.Wedel pojawi się od marca 2020 roku. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.