Komunikaty PR

Czekoladowe przyjemności od E.Wedel na Wielkanoc

2020-04-02  |  11:00
Biuro prasowe

Wielkanocna oferta E.Wedel to zarówno limitowane, jak i kultowe słodycze marki w niecodziennych opakowaniach. Dzięki różnorodnemu, świątecznemu portfolio, tak dzieci, jak i dorośli, będą mogli cieszyć się smakiem oryginalnej wedlowskiej czekolady. Wyjątkowe słodkości E.Wedel idealnie sprawdzą się też jako dekoracje lub upominki. 

Wielkanoc to święto, dzięki któremu czujemy wiosenną aurę oraz radosną, rodzinną atmosferę. Podczas tych niecodziennych chwil, chcemy dostarczyć naszym konsumentom moc słodkich przyjemności. Z myślą o świętach Wielkiej Nocy przygotowaliśmy specjalną ofertę produktową, w której nie zabraknie nowości oraz kultowych smakołyków E.Wedel w odświeżonej i kolorowej szacie graficznej. Wiosenne barwy, kwiatowe motywy i, przede wszystkim, różnorodna oferta, wyróżnią nasze portfolio na sklepowej półce i z pewnością sprostają oczekiwaniom najbardziej wymagających wielbicieli czekolady– mówiDominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.

Słodkości dla najmłodszych

Bohaterem świątecznego portfolio jest wielkanocny zajączek, zdobiący opakowania limitowanych produktów dedykowanych dzieciom. Nowością w ofercie E.Wedel jest zestaw słodyczy z opaską w kształcie uszu zajączka, który zawiera również dwie, małe czekoladki i Czekotubki w dwóch smakach: mlecznym i czekoladowym. Z myślą o małych miłośnikach słodkości powstała wyjątkowa, mleczna tabliczka z nadzieniem mleczno-orzechowym i chrupkami. W ofercie pojawiają się także dwie czekolady o kieszonkowym formacie i unikalnych dodatkach: czekolada bombowa z zatopionymi w niej kawałkami draży, żelków i cukru strzelającego, a także czekolada z piankami marshmallow, które zapewnią najmłodszym wyjątkową czekoladową przyjemność. 

Dla każdego coś przyjemnego

Tworząc ofertę wielkanocną, marka E.Wedel pamiętała także o tych wielbicielach słodkości, którzy doceniają jej czekoladowe wyroby nie tylko za doskonały smak, ale także za wyjątkowe opakowanie – sprawdzające się zarówno na prezent, jak i dekorację wielkanocnego stołu. Elegancka szata graficzna zdobi biały kartonik czekolady mlecznej z pysznymi bakaliami, a także pudełko limitowanych, kultowych baryłek z nadzieniem w trzech smakach, inspirowanych nalewkami: cytrynową, orzechową i porzeczkową. Specjalnie na święta wielkanocne, czekoladowe pisanki z nadzieniem o smaku toffi, zamknięto w wyjątkowej puszce w kształcie zajączka, która będzie gustowną dekoracją stołu. Podczas świątecznego okresu w portfolio nie może zabraknąć pysznych pralin. Tę specjalną słodkość w kształcie pisanek z nadzieniem o smaku toffi będzie można znaleźć w eleganckim, kartonikowym opakowaniu. Z myślą o dzieleniu się z bliskimi, E.Wedel przygotował również większy zestaw pralinek z mleczno-karmelowym nadzieniem o wyjątkowym kształcie prezentu. Dodatkowo, miłośnicy kultowych słodkości docenią mieszankę wedlowską zamkniętą w wiosennym pudełeczku. Wielkanocne słodycze E.Wedel doskonale sprawdzą się na prezent, a także zapewnią chwilę przyjemności w trakcie przedświątecznych przygotowań.

Kultowe Ptasie Mleczko® w nowej odsłonie

W wedlowskim portfolio kultowych pianek Ptasie Mleczko® z okazji Wielkanocy pojawi się nowość! Limitowana edycja o smaku tarty cytrynowej. W tym wariancie niebiańsko lekką, dwuwarstwową piankę, oblano oryginalną wedlowską czekoladą białą. Jak co roku, w ofercie nie zabraknie również klasycznych smaków pianek w dekorowanej wersji. Z okazji Wielkanocy dobrze znane smaki Ptasie Mleczko® ozdobiono wiosennym, kwiatowym motywem. Niebiańsko lekka pianka o waniliowym oraz śmietankowym smaku i krucha, wedlowska czekolada ucieszą fanów legendarnych słodkości.

 Na sklepowych półkach oferta wielkanocna E.Wedel pojawi się od marca 2020 roku. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.