Komunikaty PR

Czekoladowo-owocowa rozkosz dla zmysłów!

2021-11-02  |  16:10
Biuro prasowe

Właśnie takie niezwykłe doznania smakowe zapewniają nowe nadziewane czekolady Terravita Classic. Specjalnie opracowane kompozycje czekolad mlecznych i gorzkich z dwuwarstwowym, kremowo-owocowym nadzieniem to prawdziwe słodkie skarby ziemi!

Truskawki, maliny, wiśnie, a może rześkie, egzotyczne cytrusy? Owoce bez wątpienia są pyszne same w sobie, ale zupełnie nowego wymiaru smaku nabierają w zestawieniu z czekoladą. To połączenie z pewnością należy do najbardziej lubianych i docenianych przez miłośników słodkich przyjemności. To propozycja doskonała na każdy dzień – a teraz, gdy za oknem jesienna aura, dodatkowo przypomni nam najlepsze, soczyste smaki lata.

Poduszeczki pełne smaku…

… te słowa najlepiej określają kostki czekolad Terravita. Ich aksamitna konsystencja zachwyca od pierwszej chwili. Wprost rozpływają się w ustach! A czekolady nadziewane Terravita Classic mają teraz wyjątkowe, dwuwarstwowe nadzienie – kremowe i owocowe, o różnorodnej strukturze smaku.

A po którą Terravitę warto sięgnąć, gdy ma się ochotę na pyszne połączenie czekolady i owoców – zarówno klasyczne, jak i z lekkim twistem? W asortymencie czekolad nadziewanych Terravita Classic idealną propozycję dla siebie znajdą zarówno fani delikatnej czekolady mlecznej, jak i ci, którzy preferują bardziej wykwintne nuty czekolady gorzkiej.

Delikatność i słodycz – czekolady mleczne nadziewane

Nowa, doskonała masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Opakowania w subtelnych, pastelowych kolorach i naturalne, odręczne ilustracje są zapowiedzią wyjątkowo przyjemnych doznań smakowych.

Czekolada Terravita Classic mleczna 32% jogurtowo-malinowa

Spełni oczekiwania tych, którzy tęsknią za smakiem soczystych malin. Delikatne poduszeczki skrywają sprawdzoną kompozycję smaków: nadzienie jogurtowe i orzeźwiające, mocno owocowe nadzienie malinowe. Słodka, delikatna czekolada i lekko kwaskowe maliny to duet idealny!

Czekolada Terravita Classic mleczna 32% mięta-limonka

Mięta i czekolada? Na wiernych zwolenników takiego połączenia smaków czeka teraz coś nowego i bardzo świeżego. Do miętowo-czekoladowego duetu dodano nuty soczystej limonki, która wzniosła czekoladę na nowy poziom orzeźwienia.  

Czekolada Terravita Classic mleczna 32% jogurtowo-truskawkowa

Czym smakuje lato? Oczywiście truskawkami! Dlatego to właśnie połączenie rozpływającej się w ustach mlecznej czekolady, jogurtu i truskawek to najlepszy – i na pewno najsmaczniejszy – sposób na przywołanie letnich chwil o każdej porze roku.

Wyrafinowanie i wykwintność – czekolady nadziewane gorzkie

W czekoladach nadziewanych gorzkich Terravita Classic znajdziemy aż 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest wyjątkowo głęboki i wyrafinowany. Na ich oryginalnych opakowaniach pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetne, intensywne nuty smakowe.

Czekolada Terravita Classic gorzka 70% jogurtowo-wiśniowa

Szlachetna gorzka czekolada to dla wielu osób niekwestionowana królowa słodyczy. Dla amatorów jej połączenia z owocami przygotowano kompozycję kremowego nadzienia jogurtowego z orzeźwiającymi i intensywnymi dojrzałymi wiśniami. Te doskonale uzupełniające się smaki gwarantują prawdziwą, czekoladową ucztę.

Czekolada Terravita Classic gorzka 70% cytrynowa

Przekąska o umiarkowanej słodyczy? Lekko kwaskowa, a jednocześnie delikatna w smaku? Taka jest mocno kakaowa czekolada z cytrynowym nadzieniem. Doskonale uzupełniające się nuty gwarantują chwilę przyjemności wszystkim fanom bardziej wytrawnych smaków. 

Terravita to nie tylko 100% czekoladowo-owocowej przyjemności, ale też wkład w dbałość o środowisko. Całe opakowanie czekolad nadziewanych Terravita Classic nadaje się w 100% do recyklingu. Dodatkowo, papier jest pokryty biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:40

Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce

Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online.
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-10-31 | 10:00

Polki mają mniej czasu na życie zawodowe

W niemal połowie domów panuje partnerski model łączenia życia zawodowego z domowym, w którym mężczyzna i kobieta dzielą się po równo obiema sferami. Co piąte gospodarstwo domowe przyjęło model mieszany, w
Styl życia Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
2024-10-31 | 01:00

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.