Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób zasłużonych w branży leasingu i całego rynku finansowego. Medalami za Długoletnią Służbę, w uznaniu wkładu dla rozwoju branży leasingu w Polsce, zostali uhonorowani: Bogdan Grzybowski - Prezes Zarządu Toyota Bank Polska oraz Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Bank Polska.
Medal za Długoletnią Służbę, ustanowiony w 1938 r., a przywrócony w 2007 r., jest nadawany za wzorowe, wyjątkowo sumienne wykonywanie obowiązków wynikających z pracy zawodowej w służbie Państwa. Medale te przyznawane są przez Prezydenta RP. 17 kwietnia 2024 roku podczas konferencji E-Leasing Day 6.0 medale wręczyli: Wicewojewoda Mazowiecki - Robert Sitnik oraz Prezes Zarządu ZPL.
Bogdan Grzybowski z branżą leasingu i polskim rynkiem finansów związany jest od prawie 30 lat. Karierę zawodową w finansach rozpoczął w latach 90-tych od pracy na stanowisku analityka w Biurze Maklerskim BRE Bank S.A., a następnie w Ford Bank Polska S.A. W latach 1998-2001 objął stanowisko Kierownika ds. Rozwoju w Fiat Bank Polska S.A., gdzie odpowiadał za kreowanie nowatorskich produktów finansowych. Po kilku latach objął stanowiska Dyrektora Sprzedaży oraz Członka Zarządu Toyota Leasing Polska, a następnie Członka Zarządu Toyota Bank Polska. Od 2017 roku, pełni funkcję Prezesa Zarządu Toyota Bank Polska.
- Otrzymanie tego odznaczenia to dla mnie zaszczyt i jednocześnie potwierdzenie wartościowej pracy, którą podejmujemy codziennie w Toyota Financial Services. Jestem dumny z wkładu, jaki wnosimy w rozwój branży leasingu w Polsce. To wyróżnienie motywuje mnie do dalszej pracy na rzecz naszych Klientów oraz do dążenia do jeszcze większych sukcesów zawodowych w przyszłości – mówi Bogdan Grzybowski.
Krzysztof Krakowiak ma za sobą ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i rozwoju usług finansowych (m.in. w Fiat Bank Polska S.A.). Pracę w Toyota Bank Polska S.A. rozpoczynał w 2006 roku w Departamencie Sprzedaży i Kontaktu z Klientem jako Kierownik Sprzedaży. W 2016 roku dołączył do Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. W kolejnym roku objął stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank dzieląc swoje zaangażowanie pomiędzy reprezentację spółki leasingowej oraz rozwój sprzedaży w ramach grupy Toyota Financial Services oraz rozwój oferty produktowej w Toyota Leasing. Od 2021 roku pełni funkcję Dyrektora Pionu Sprzedaży, Rozwoju Biznesu i Skarbu oraz Członka Zarządu w Toyota Bank Polska.
- Bardzo się cieszę z tego wyróżnienia, które już teraz motywuje mnie do dalszych działań. Branża leasingu to obszar, który stale się rozwija, a nasza praca w Toyota Financial Services ma istotny wpływ na kształtowanie tego rynku. Dzięki współpracy z zespołem i zaufaniu naszych Klientów, będziemy kontynuować naszą misję dostarczania innowacyjnych rozwiązań finansowych oraz wspierania rozwoju branży. Wszystko co robimy, robimy z myślą o naszych klientach – mówi Krzysztof Krakowiak.
Konferencja E-Leasing Day na której przyznano wyróżnienia, jest wydarzeniem organizowanym przez branżę leasingową i dla branży. To unikatowe wydarzenie koordynują i wspierają eksperci należący do Grupy ds. Digitalizacji i Grupy ds. PR, działających przy Związku Polskiego Leasingu.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.