Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób zasłużonych w branży leasingu i całego rynku finansowego. Medalami za Długoletnią Służbę, w uznaniu wkładu dla rozwoju branży leasingu w Polsce, zostali uhonorowani: Bogdan Grzybowski - Prezes Zarządu Toyota Bank Polska oraz Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Bank Polska.
Medal za Długoletnią Służbę, ustanowiony w 1938 r., a przywrócony w 2007 r., jest nadawany za wzorowe, wyjątkowo sumienne wykonywanie obowiązków wynikających z pracy zawodowej w służbie Państwa. Medale te przyznawane są przez Prezydenta RP. 17 kwietnia 2024 roku podczas konferencji E-Leasing Day 6.0 medale wręczyli: Wicewojewoda Mazowiecki - Robert Sitnik oraz Prezes Zarządu ZPL.
Bogdan Grzybowski z branżą leasingu i polskim rynkiem finansów związany jest od prawie 30 lat. Karierę zawodową w finansach rozpoczął w latach 90-tych od pracy na stanowisku analityka w Biurze Maklerskim BRE Bank S.A., a następnie w Ford Bank Polska S.A. W latach 1998-2001 objął stanowisko Kierownika ds. Rozwoju w Fiat Bank Polska S.A., gdzie odpowiadał za kreowanie nowatorskich produktów finansowych. Po kilku latach objął stanowiska Dyrektora Sprzedaży oraz Członka Zarządu Toyota Leasing Polska, a następnie Członka Zarządu Toyota Bank Polska. Od 2017 roku, pełni funkcję Prezesa Zarządu Toyota Bank Polska.
- Otrzymanie tego odznaczenia to dla mnie zaszczyt i jednocześnie potwierdzenie wartościowej pracy, którą podejmujemy codziennie w Toyota Financial Services. Jestem dumny z wkładu, jaki wnosimy w rozwój branży leasingu w Polsce. To wyróżnienie motywuje mnie do dalszej pracy na rzecz naszych Klientów oraz do dążenia do jeszcze większych sukcesów zawodowych w przyszłości – mówi Bogdan Grzybowski.
Krzysztof Krakowiak ma za sobą ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i rozwoju usług finansowych (m.in. w Fiat Bank Polska S.A.). Pracę w Toyota Bank Polska S.A. rozpoczynał w 2006 roku w Departamencie Sprzedaży i Kontaktu z Klientem jako Kierownik Sprzedaży. W 2016 roku dołączył do Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. W kolejnym roku objął stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank dzieląc swoje zaangażowanie pomiędzy reprezentację spółki leasingowej oraz rozwój sprzedaży w ramach grupy Toyota Financial Services oraz rozwój oferty produktowej w Toyota Leasing. Od 2021 roku pełni funkcję Dyrektora Pionu Sprzedaży, Rozwoju Biznesu i Skarbu oraz Członka Zarządu w Toyota Bank Polska.
- Bardzo się cieszę z tego wyróżnienia, które już teraz motywuje mnie do dalszych działań. Branża leasingu to obszar, który stale się rozwija, a nasza praca w Toyota Financial Services ma istotny wpływ na kształtowanie tego rynku. Dzięki współpracy z zespołem i zaufaniu naszych Klientów, będziemy kontynuować naszą misję dostarczania innowacyjnych rozwiązań finansowych oraz wspierania rozwoju branży. Wszystko co robimy, robimy z myślą o naszych klientach – mówi Krzysztof Krakowiak.
Konferencja E-Leasing Day na której przyznano wyróżnienia, jest wydarzeniem organizowanym przez branżę leasingową i dla branży. To unikatowe wydarzenie koordynują i wspierają eksperci należący do Grupy ds. Digitalizacji i Grupy ds. PR, działających przy Związku Polskiego Leasingu.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.