Komunikaty PR

Czosnek biały konserwowy OLE! – delikatny, zaskakująco łagodny i PYSZNY!

2020-10-16  |  11:21
Biuro prasowe

Prawdziwy pasjonat kulinarnych doznań nie powstrzyma się przed tym tradycyjnym, ale jednocześnie intrygującym warzywnym dodatkiem. Zbalansowany aromat, niepowtarzalna chrupkość i łagodny smak - taki właśnie jest czosnek biały konserwowy OLE!

Bez względu na to, czy jesteś wielbicielem intensywnych doznań smakowych czy preferujesz delikatniejsze tony, czosnek biały konserwowy OLE! to idealny produkt dla Ciebie! Można dodać go niemalże do każdej potrawy. Idealnie skomponuje się z szybką sałatką na lunch, aromatycznymi przystawkami, serwowanymi na gorąco daniami głównymi, smażonymi rybami, mięsem a nawet pizzą i sosami! Zaserwuj swoim Gościom wykwintny talerz serów i wędlin z dodatkiem czosnku białego konserwowanego i przekonaj się jak wielu wielbicieli zyska w trakcie tego smakowitego spotkania.

Proces przygotowania tego uniwersalnego dodatku, jakim jest czosnek biały konserwowy od OLE! sprawia, że znika charakterystyczny smak goryczki, który posiada w sobie naturalnie czosnek, jednocześnie wydobywając z niego zupełnie wyjątkową fuzję smaków: delikatnych, zaskakująco łagodnych, a przede wszystkim, pysznych.

Wygodny, szklany słoiczek oraz gotowość podania zaraz po otwarciu to zdecydowanie mocne strony tej propozycji z oferty OLE!. Wzbogać swoje kuchenne zapasy o uniwersalny dodatek, który urozmaici każde danie, nadając mu głębi i podkreślając oryginalny smak.

Czosnek biały konserwowy OLE aromatyczna pozycja na sklepowej półce. Zadbaj o to aby, nie zabrakło go w Twojej spiżarni nigdy!

________________________________________

Czosnek biały konserwowy OLE! Pojemność: 212 ml Cena: ok. 12 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.