Czym powinna się charakteryzować odzież dla aktywnych dzieci?
Rodzice aktywnych dzieci dobrze wiedzą, że nie ma nic gorszego niż uwierające ubranko, koszulki, podwijające się podczas harców na dworze i niewygodne spodnie, które uniemożliwiają swobodny bieg, żywiołowe podskoki czy wspinaczkę. Dobór odpowiednich ubrań może spędzać nam sen z powiek, ale jest kilka kryteriów, którymi powinniśmy kierować się podczas kompletowania garderoby idealnej na beztroskie szaleństwo na świeżym powietrzu.
Jak wybrać odpowiednią odzież?
Pogoda za oknem jest coraz bardziej kapryśna, a już niedługo w powietrzu będzie czuć pierwsze powiewy zimy. Wszystko to sprawia, że warto zwrócić szczególną uwagę na ubiór naszego dziecka, zwłaszcza jeśli uwielbia ono spędzać każdą wolną chwilę na dworze. Jako rodzice powinniśmy postawić na odzież, które będzie nie tylko wygodna i bezpieczna, ale również funkcjonalna. Dzięki temu czas, jaki nasze dziecko spędza na świeżym powietrzu, będzie sprawiał mu przyjemność o każdej porze roku, bo jak mówią – nie ma złej pogody, są tylko nieodpowiednio dobrane ubrania. Podczas zakupów odzieży zwróćmy uwagę na miękkie szwy, nadrukowane metki, fasony niekrępujące ruchów dziecka oraz przyjemne w dotyku, naturalne materiały. Komfort zapewnią również przyjazne zapięcia, dzięki którym dziecko, bez naszej pomocy, będzie mogło odpiąć lub zapiąć kurtkę.
Funkcjonalne ubranka, czyli jakie?
Dobra zabawa zależy od wielu czynników, w tym również od wygodnych i nie krępujących ruchów ubrań. Takie cechy posiada odzież funkcjonalna, zwana również odzieżą funkcyjną lub techniczną. Wykonana jest ona z materiałów o specjalnych właściwościach m.in. oddychających i szybkoschnących, które ułatwiają odpowiednią termoregulację ciała i poprawiają komfort noszenia. Choć ubrania funkcjonalne zostały stworzone z myślą o sportowcach, to zastosowane technologie coraz częściej możemy znaleźć również w odzieży przeznaczonej dla najmłodszych. Kupując odzież dla aktywnych dzieci zwracajmy uwagę na technologie, które zostały wykorzystane do ich produkcji. Na szczególną uwagę zasługuje materiał ThermoTex, który pozwala dziecku bezpiecznie spędzać czas na świeżym powietrzu zarówno podczas lekkich opadów deszczu, jak i zimowego szaleństwa.
- Ubranka wykonane z materiału ThermoTex posiadają odpowiednie parametry, dzięki którym mamy pewność, że dziecku będzie ciepło i nie przemoknie podczas zabaw w deszczu lub śniegu. W dodatku taka odzież posiada specjalną ochronę przed zabrudzeniami, jest oddychająca i wspiera termoregulację, dlatego nie musimy się obawiać o przegrzanie naszej pociechy – komentuje Paulina Żaczyk P.O kierownika Działu Marketingu Grupy CDRL, w tym marki Lemon Explore.
Wygoda na co dzień
Kompletując garderobę dla małego urwisa, nie zapominajmy o jego wygodzie i bezpieczeństwie. Postawmy na odzież funkcjonalną, która nie będzie krępowała jego ruchów, zapewni odpowiedni komfort termiczny, będzie wiatroszczelna oraz wodoodporna. Dzięki odpowiednim ubraniom nasze dziecko będzie mogło w pełni skupić się na zabawie i spędzić wesoło czas na świeżym powietrzu bez uczucia dyskomfortu.
Lemon Explore - odkryj modę dla urwisów
Jeżeli nasze dziecko nie może usiedzieć w domu i rwie się do zabawy na świeżym powietrzu, powinniśmy postawić na ubrania, obuwie i akcesoria, które zapewnią mu nie tylko bezpieczeństwo i komfort, ale też swobodę ruchów. Marką wspierającą małych odkrywców i poszukiwaczy nieustannych przygód jest Lemon Explore – przyjaciel Coccodrillo, należący do Grupy CDRL S.A. Firma ma w swojej ofercie ubrania, obuwie oraz akcesoria dla dziewczynek i chłopców w rozmiarach od 92 do 164. Oferta marki dostępna jest w sklepie internetowym lemonexplore.com, 27 salonach stacjonarnych oraz wybranych salonach Coccodrillo.
Lemon Explore to marka należąca do spółki CDRL S.A., która tworzy ubranka dla aktywnych dzieci, lubiących zabawę na świeżym powietrzu niezależnie od pogody. Marka ma w swojej ofercie ubrania, obuwie i akcesoria dla dziewczynek i chłopców w rozmiarach od 92 do 164. Lemon Explore stawia na wygodę, komfort i bezpieczeństwo. Wszystko po to, by dzieci mogły cieszyć się każdą chwilą i nieustannie poszukiwać nowych przygód. Oferta marki dostępna jest w sklepie internetowym lemonexplore.com, 27 salonach stacjonarnych oraz wybranych salonach Coccodrillo.
Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym
Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.