Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY
Przed Świętami, przygotowując ulubione dania na rodzinną kolację, spędzamy znacznie więcej czasu w kuchni. W tym okresie, szczególnie warto pamiętać o podejściu zero waste. W kolejnej edycji konkursu „Daj słoikowi drugie życie”, WINIARY ponownie zachęca do szukania nowych zastosowań dla słoików po majonezie. To świetna okazja do spędzenia czasu z bliskimi w kreatywny sposób. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace od 16.12. do 31.12. br.
„Zero waste” wcale nie jest trudne
Świąteczne przygotowania to m.in. wspólne przyrządzanie potraw, na które niecierpliwie czekaliśmy przez cały rok. Wraz z pojawiającymi się nowymi trendami żywieniowymi, każdy dom może pochwalić się własnymi zwyczajami kulinarnymi. Niektóre stawiają na tradycję, w innych preferuje się lekkie święta lub te w pełni wegańskie, a są i takie, w których to słodkości są najważniejsze. Niezależnie
od preferencji, są jednak potrawy, których nie może zabraknąć na stole – na przykład sałatki jarzynowej, królowej polskich Świąt. A jeśli sałatka jarzynowa to tylko podkreślona przez niezastąpiony Majonez Dekoracyjny WINIARY, nadający wyjątkowego charakteru i ulubionego smaku.
Każdy słoik zasługuje na drugie życie
Kolejna edycja konkursu WINIARY „Daj słoikowi drugie życie” już wystartowała. Podobnie jak poprzednio, zadaniem konkursowym jest znalezienie ponownego zastosowania dla pustego słoika po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Można to zrobić w dowolnej formie – np. zdjęcia, bumeranga, kolażu lub krótkiego filmiku. Zgłoszenie do konkursu jest bardzo proste – wystarczy umieść komentarz pod postem konkursowym na profilu marki na Facebooku lub Instagramie, albo oznaczyć profil @winiary i wykorzystać dedykowany hasztag #drugieżyciesłoika.
Do wygrania są wyjątkowe nagrody! Do 10 osób z najciekawszymi propozycjami trafi Air Fryer Frytownica, a kolejne 30 osób otrzyma skarpetki ze wzorem ulubionego Majonezu Dekoracyjnego WINIARY.
Pełnia kreatywności, kolejny rok z rzędu
Konkurs „Drugie życie słoika” jest już pewnego rodzaju tradycją marki WINIARY, która od lat organizuje go regularnie w okolicy Wielkanocy i Bożego Narodzenia. Z każdą kolejną edycją uczestnicy zachwycają swoją kreatywnością i wyłonienie faworytów jest nie lada wyzwaniem. W ostatnich latach wśród zwycięskich prac znalazły się m.in. żyrandol wykonany z siedmiu słoików, przepiękny lampion
– połączenie słoika i splecionych ze sobą sznureczków oraz karmnik dla ptaków z dozownikiem ziarenek. Nie zabrakło też pomysłów na przechowywanie – pojemniki na śrubki, słoiczki pomagające oszczędzać, a także słoiki, które stały się doniczkami na zioła. Prawdziwe talenty plastyczne ujawniły się przy słoikach, z których powstały przepiękne ozdoby – domek dla elfów, czy brodaty Święty Mikołaj.
Zeszłoroczne prace skradły serca wielu osób swoim niepowtarzalnym charakterem i kreatywnością. Również tym roku prace na pewno nie zawiodą i wywołają uśmiech na twarzach jury oraz osób zainteresowanych.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć w kanałach marki:
https://www.instagram.com/winiary/ i https://www.facebook.com/Winiary
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.
Więcej informacji oraz kulinarne inspiracje znaleźć można na:
Strona WWW | Facebook | Instagram | YouTube | TikTok
Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Wrochna, Junior Account Manager, Publicis Consultants,
malgorzata.wrochna@publicis-consultants.com, tel. +48 692-520-880
![Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_46495063,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
![Ciasta na sylwestrowy stół](/files/_uploaded/glownekonf_1223549995,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ciasta na sylwestrowy stół
![Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]](/files/_uploaded/glownekonf_974598057,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.