Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY
Przed Świętami, przygotowując ulubione dania na rodzinną kolację, spędzamy znacznie więcej czasu w kuchni. W tym okresie, szczególnie warto pamiętać o podejściu zero waste. W kolejnej edycji konkursu „Daj słoikowi drugie życie”, WINIARY ponownie zachęca do szukania nowych zastosowań dla słoików po majonezie. To świetna okazja do spędzenia czasu z bliskimi w kreatywny sposób. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace od 16.12. do 31.12. br.
„Zero waste” wcale nie jest trudne
Świąteczne przygotowania to m.in. wspólne przyrządzanie potraw, na które niecierpliwie czekaliśmy przez cały rok. Wraz z pojawiającymi się nowymi trendami żywieniowymi, każdy dom może pochwalić się własnymi zwyczajami kulinarnymi. Niektóre stawiają na tradycję, w innych preferuje się lekkie święta lub te w pełni wegańskie, a są i takie, w których to słodkości są najważniejsze. Niezależnie
od preferencji, są jednak potrawy, których nie może zabraknąć na stole – na przykład sałatki jarzynowej, królowej polskich Świąt. A jeśli sałatka jarzynowa to tylko podkreślona przez niezastąpiony Majonez Dekoracyjny WINIARY, nadający wyjątkowego charakteru i ulubionego smaku.
Każdy słoik zasługuje na drugie życie
Kolejna edycja konkursu WINIARY „Daj słoikowi drugie życie” już wystartowała. Podobnie jak poprzednio, zadaniem konkursowym jest znalezienie ponownego zastosowania dla pustego słoika po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Można to zrobić w dowolnej formie – np. zdjęcia, bumeranga, kolażu lub krótkiego filmiku. Zgłoszenie do konkursu jest bardzo proste – wystarczy umieść komentarz pod postem konkursowym na profilu marki na Facebooku lub Instagramie, albo oznaczyć profil @winiary i wykorzystać dedykowany hasztag #drugieżyciesłoika.
Do wygrania są wyjątkowe nagrody! Do 10 osób z najciekawszymi propozycjami trafi Air Fryer Frytownica, a kolejne 30 osób otrzyma skarpetki ze wzorem ulubionego Majonezu Dekoracyjnego WINIARY.
Pełnia kreatywności, kolejny rok z rzędu
Konkurs „Drugie życie słoika” jest już pewnego rodzaju tradycją marki WINIARY, która od lat organizuje go regularnie w okolicy Wielkanocy i Bożego Narodzenia. Z każdą kolejną edycją uczestnicy zachwycają swoją kreatywnością i wyłonienie faworytów jest nie lada wyzwaniem. W ostatnich latach wśród zwycięskich prac znalazły się m.in. żyrandol wykonany z siedmiu słoików, przepiękny lampion
– połączenie słoika i splecionych ze sobą sznureczków oraz karmnik dla ptaków z dozownikiem ziarenek. Nie zabrakło też pomysłów na przechowywanie – pojemniki na śrubki, słoiczki pomagające oszczędzać, a także słoiki, które stały się doniczkami na zioła. Prawdziwe talenty plastyczne ujawniły się przy słoikach, z których powstały przepiękne ozdoby – domek dla elfów, czy brodaty Święty Mikołaj.
Zeszłoroczne prace skradły serca wielu osób swoim niepowtarzalnym charakterem i kreatywnością. Również tym roku prace na pewno nie zawiodą i wywołają uśmiech na twarzach jury oraz osób zainteresowanych.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć w kanałach marki:
https://www.instagram.com/winiary/ i https://www.facebook.com/Winiary
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.
Więcej informacji oraz kulinarne inspiracje znaleźć można na:
Strona WWW | Facebook | Instagram | YouTube | TikTok
Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Wrochna, Junior Account Manager, Publicis Consultants,
malgorzata.wrochna@publicis-consultants.com, tel. +48 692-520-880

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach
Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.
Problemy społeczne
Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.
Gwiazdy
Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.