Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY
Przed Świętami, przygotowując ulubione dania na rodzinną kolację, spędzamy znacznie więcej czasu w kuchni. W tym okresie, szczególnie warto pamiętać o podejściu zero waste. W kolejnej edycji konkursu „Daj słoikowi drugie życie”, WINIARY ponownie zachęca do szukania nowych zastosowań dla słoików po majonezie. To świetna okazja do spędzenia czasu z bliskimi w kreatywny sposób. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace od 16.12. do 31.12. br.
„Zero waste” wcale nie jest trudne
Świąteczne przygotowania to m.in. wspólne przyrządzanie potraw, na które niecierpliwie czekaliśmy przez cały rok. Wraz z pojawiającymi się nowymi trendami żywieniowymi, każdy dom może pochwalić się własnymi zwyczajami kulinarnymi. Niektóre stawiają na tradycję, w innych preferuje się lekkie święta lub te w pełni wegańskie, a są i takie, w których to słodkości są najważniejsze. Niezależnie
od preferencji, są jednak potrawy, których nie może zabraknąć na stole – na przykład sałatki jarzynowej, królowej polskich Świąt. A jeśli sałatka jarzynowa to tylko podkreślona przez niezastąpiony Majonez Dekoracyjny WINIARY, nadający wyjątkowego charakteru i ulubionego smaku.
Każdy słoik zasługuje na drugie życie
Kolejna edycja konkursu WINIARY „Daj słoikowi drugie życie” już wystartowała. Podobnie jak poprzednio, zadaniem konkursowym jest znalezienie ponownego zastosowania dla pustego słoika po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Można to zrobić w dowolnej formie – np. zdjęcia, bumeranga, kolażu lub krótkiego filmiku. Zgłoszenie do konkursu jest bardzo proste – wystarczy umieść komentarz pod postem konkursowym na profilu marki na Facebooku lub Instagramie, albo oznaczyć profil @winiary i wykorzystać dedykowany hasztag #drugieżyciesłoika.
Do wygrania są wyjątkowe nagrody! Do 10 osób z najciekawszymi propozycjami trafi Air Fryer Frytownica, a kolejne 30 osób otrzyma skarpetki ze wzorem ulubionego Majonezu Dekoracyjnego WINIARY.
Pełnia kreatywności, kolejny rok z rzędu
Konkurs „Drugie życie słoika” jest już pewnego rodzaju tradycją marki WINIARY, która od lat organizuje go regularnie w okolicy Wielkanocy i Bożego Narodzenia. Z każdą kolejną edycją uczestnicy zachwycają swoją kreatywnością i wyłonienie faworytów jest nie lada wyzwaniem. W ostatnich latach wśród zwycięskich prac znalazły się m.in. żyrandol wykonany z siedmiu słoików, przepiękny lampion
– połączenie słoika i splecionych ze sobą sznureczków oraz karmnik dla ptaków z dozownikiem ziarenek. Nie zabrakło też pomysłów na przechowywanie – pojemniki na śrubki, słoiczki pomagające oszczędzać, a także słoiki, które stały się doniczkami na zioła. Prawdziwe talenty plastyczne ujawniły się przy słoikach, z których powstały przepiękne ozdoby – domek dla elfów, czy brodaty Święty Mikołaj.
Zeszłoroczne prace skradły serca wielu osób swoim niepowtarzalnym charakterem i kreatywnością. Również tym roku prace na pewno nie zawiodą i wywołają uśmiech na twarzach jury oraz osób zainteresowanych.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć w kanałach marki:
https://www.instagram.com/winiary/ i https://www.facebook.com/Winiary
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.
Więcej informacji oraz kulinarne inspiracje znaleźć można na:
Strona WWW | Facebook | Instagram | YouTube | TikTok
Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Wrochna, Junior Account Manager, Publicis Consultants,
malgorzata.wrochna@publicis-consultants.com, tel. +48 692-520-880

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Malwina Wędzikowska: W moim środowisku pracy nieraz byłam zdradzona i oszukana. Teraz wystrzegam się zbyt miłych ludzi, od których za chwilę można dostać cios w plecy
Prezenterka przyznaje, że show-biznes rządzi się swoimi prawami i trzeba mieć na uwadze to, że pozory mogą mylić. Nie brakuje bowiem osób, które za wszelką cenę chcą osiągnąć sukces i dbają o swoje interesy kosztem innych. Po dwóch dekadach pracy w świecie mediów i rozrywki, w różnych środowiskach i z różnymi ludźmi, Malwina Wędzikowska potrafi już rozpoznać tych, którzy nie mają wobec niej dobrych intencji.
Problemy społeczne
Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.
Firma
Trzy czwarte Zetek chce pracować na etacie. Elastyczny czas pracy nie jest dla nich istotny

Najmłodsze pokolenie wchodzące teraz na rynek pracy najbardziej ceni sobie stabilność. Dlatego 74 proc. deklaruje, że chce pracować na etacie – wynika z raportu „Work War Z”. Najważniejsze dla ankietowanych przy wyborze pracodawcy są wynagrodzenie i możliwość rozwoju, a ekologia oraz elastyczny czas pracy – wbrew obiegowym opiniom – schodzą u nich na dalszy plan. Zależy im na work–life balance i nie obawiają się o to walczyć, co jest odbierane przez inne pokolenia jako roszczeniowość. Sporo młodych pracowników deklaruje jednak problem z zaangażowaniem w swoje obowiązki, co jest poważnym wyzwaniem dla managerów.