Komunikaty PR

„Daj Włos!” w CH Focus

2021-05-17  |  09:08
Biuro prasowe

Czasem wystarczy mały gest, by wspomóc potrzebującą osobę – to przesłanie towarzyszące programowi „Daj Włos!”, który wkrótce zawita do bydgoskiego CH Focus. W ramach tej akcji, 22 maja br., centrum handlowe uruchomi specjalną strefę fryzjerską, w której mieszkańcy będą mogli bezpłatnie skorzystać z  profesjonalnego strzyżenia w szczytnym celu. Włosy zebrane podczas wydarzenia posłużą do wykonania peruk dla kobiet w  trakcie chemioterapii.

Pomysłodawcą i realizatorem programu „Daj Włos!” jest Fundacja Rak'n’Roll, która już od 12 lat zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia osób dotkniętych chorobą nowotworową. Dzięki idei Rak’n’Roll kobiety zmagające się z rakiem, zaczęły walczyć o swoją kobiecość w  chorobie i o to, aby świadomiej leczyć się. „Daj Włos!” to jeden z programów wspierających je w drodze do zdrowia podczas leczenia chemioterapią. Dzięki niemu kobiety, które straciły swoje włosy w wyniku leczenia onkologicznego, mogą bezpłatnie otrzymać piękne peruki. W program zaangażowane są salony fryzjerskie, które wykonują profesjonalne strzyżenie osób chętnych oddać swoje włosy na szczytny cel.

W tę społeczną inicjatywę włączyło się również CH Focus. W sobotę, 22 maja w bydgoskim centrum pojawi się strefa „Daj Włos!”, w której wszyscy mieszkańcy miasta i okolic, bez względu na wiek i płeć, będą mogli pomóc kobietom chorującym na raka. Każdy, kto zdecyduje się oddać „włos” w strefie fryzjerskiej, otrzyma darmowe profesjonalne cięcie. Dodatkowo, wszyscy uczestnicy wydarzenia otrzymają pamiątkowe zdjęcia w nowej fryzurze.

Warunkiem udziału w akcji jest posiadanie włosów, które spełniają kryteria pozwalające na wykonanie peruki – czyli minimum 25 cm długości do ścięcia, a także włosy nie powinny być rozjaśniane, farbowane henną oraz nie mogą być po zabiegach ingerujących w strukturę włosa.

Z przyjemnością kolejny raz wspieramy szczytną inicjatywę Fundacji Rak’n’Roll. „Daj Włos!” to wyjątkowy i  szlachetny program, wymagający szczególnego zaangażowania ze strony naszych mieszkańców. Każdy podarowany włos w ramach inicjatywy to szansa dla kogoś na poprawę jego samopoczucia i samooceny, a także na odzyskanie wiary i siły potrzebnej do przejścia przez chorobę nowotworową. Zdrowy i atrakcyjny wygląd to ogromna motywacja dla kobiet po chemioterapii i szansa na szybszy powrót do normalności. Wierzymy, że tym pięknym gestem bydgoszczanie podzielą się z osobami, które na to niezwykle liczą - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz organizatorów, na czas trwania akcji wprowadzone zostaną szczególne zasady ostrożności związane z pandemią koronawirusa. U osób zgłaszających się do strefy cięcia włosów przeprowadzony będzie pomiar temperatury ciała, z kolei u personelu i fryzjerów wykonane zostaną testy przesiewowe. Zapewnione zostaną środki dezynfekcji i ochrony osobistej, a także zachowana będzie odpowiednia odległość pomiędzy stanowiskami oraz stała dezynfekcja całego sprzętu wraz z ozonowaniem produktów wielorazowego użytku.

Wydarzenie odbędzie się 22 maja br. w godzinach otwarcia centrum handlowego. Szczegółowe informacje na temat akcji oraz oferty CH Focus można znaleźć na stronie www.focusbydgoszcz.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie Biuro prasowe
2025-05-08 | 17:00

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Kampania edukacyjna „Sto żyć. ALS” Stowarzyszenia Dignitas Dolentium przedstawia poruszającą historię Barbary Gołubowskiej, pacjentki z SOD1-ALS. Stwardnienie zanikowe
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.