Darmowe badania w Miasteczku Zdrowia
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
We Wrocławiu będzie można bezpłatnie zrobić badania, skonsultować się z lekarzami z wielu dziedzin, oddać krew i zaszczepić się przeciw COVID-19. To wszystko w ramach Miasteczka Zdrowia, które stanie przy Magnolia Park w czwartek,
8 lipca.
Tegoroczna edycja Miasteczka Zdrowia oferuje szeroki wachlarz badań i dostęp do ekspertów. To możliwe dzięki współpracy z wrocławskim oddziałem NFZ, a także przychodniami: Dolmed, OVO Medical, Słuchmed, Mediconcept i M-MED oraz ośrodkiem Creator. Darmowe badania
i konsultacje lekarskie zaplanowane są w najbliższy czwartek, 8 lipca od godziny 10.00 do 16.00 na placu przed Magnolia Park od ul. Legnickiej. Na odwiedzających czekać będą specjaliści z zakresu neurologii, kardiologii, okulistyki, dietetyki, a także fizjoterapeutka uroginekologiczna. Na miejscu można będzie skorzystać np. z badań słuchu, analizy komputerowej cery, pomiaru cukru i ciśnienia krwi oraz saturacji. Dodatkowo na placu stanie mobilny punkt szczepień przeciw koronawirusowi. Po kwalifikacji lekarskiej pacjentom, którzy jeszcze się nie zaszczepili, zostanie podana jednodawkowa szczepionka firmy Johnson
& Johnson. Na miejscu będzie można także wydrukować certyfikat potwierdzający szczepienie.
Podczas akcji można nie tylko zadbać o swoje zdrowie i zrobić bezpłatne badania, ale też pomóc potrzebującym. W godzinach od 12.00 do 16.00 będzie można oddać krew w krwiobusie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Krwiodawcami mogą zostać zdrowe osoby w wieku 18-65 lat, o wadze ciała powyżej 50 kg. Należy wziąć ze sobą dowód osobisty.
– Od ponad dwóch lat hasłem przewodnim Magnolia Park jest „Inspiruje”. Troska o zdrowie, szczególnie w trudnych czasach pandemii, to jeden z tych obszarów, który szczególnie warto promować. Chcemy zainspirować wrocławian do dbania o swoje zdrowie – wyjaśnia Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Ubiegły rok szczególnie nam pokazał, że musimy o siebie dbać. Serdecznie zapraszamy do przyjścia do Miasteczka Zdrowia i sprawdzenia bezpłatnie stanu swojego zdrowia. Możliwość zaszczepienia się przeciw Covid-19, jednodawkową szczepionką to też ważny punkt Miasteczka – zachęca.
To druga edycja Miasteczka Zdrowia, które swoją premierę miało w ubiegłym roku. – Zdajemy sobie sprawę z tego, że skutkiem ubocznym pandemii koronawirusa jest mniejsza dostępność do badań i lekarzy. Miasteczko Zdrowia ma za zadanie udostępnić za darmo dostęp do takich badań i pozwolić mieszkańcom Wrocławia sprawdzić swoją kondycję – mówi Paweł Zabilski, koordynator akcji z Fundacji Veritas.
Wydarzenie odbywa się pod Patronatem Honorowym Rzecznika Praw Pacjenta oraz Bartłomieja Świerczewskiego, Dyrektora Departamentu Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Miasteczko Zdrowia – 8 lipca, 10.00-16.00, plac przed Magnolia Park, ul. Legnicka
- NFZ Wrocław: mobilny punkt szczepień Johnson & Johnson, wydawanie kart EKUZ (9.00-16.00).
- Mediconcept: pomiar składu ciała na wadze Tanita, ciśnienia, poziomu cukru we krwi, saturacji, komputerowa analiza cery, konsultacje: dietetyka, kosmetologa, higienistki stomatologicznej, fizjoterapeutki okołoporodowej/uroginekologicznej.
- M-MED: przesiewowe badania okulistyczne dla dzieci i dorosłych, konsultacja okulistyczna (zaćma, zez, jaskra).
- Słuchmed: kompleksowe badania słuchu.
- Dolmed: badanie składu i masy ciała BIA (9.00-15.00), pomiary ciśnienia, obliczanie BMI, badanie poziomu glukozy we krwi, konsultacja geriatryczna (analiza kondycji umysłowej seniorów), pokazy pierwszej pomocy przedmedycznej (11.00-16.00), drukowanie certyfikatów szczepiennych COVID-19 (9.00-16.00), zestawy do badania krwi utajonej (profilaktyka raka jelita) w kale dla osób powyżej 50 roku życia niezależnie od wywiadu (osoby młodsze – ze stwierdzoną mutacją lub rakiem jelita w wywiadzie rodzinnym).
- OVO Medical: konsultacje dietetyka, kardiologa, neurologa, badanie BMI, sztywności naczyń, wskaźnika kostka-ramię, pomiar ciśnienia krwi, saturacji, poziomu cukru we krwi z komentarzem internisty.
- Creator: terapia zimnem w kriokomorze.
- Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa: krwiobus i możliwość oddania krwi (12.00-16.00).
Więcej informacji:
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje
7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach
i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.
Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.
O Multi
Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.