Komunikaty PR

David Beckham ambasadorem marki Ninja w pierwszej globalnej kampanii omnichanel

2024-11-07  |  09:00
Biuro prasowe

SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w okresie świątecznym. Jej zakres obejmuje telewizję, media cyfrowe, billboardy w głównych miastach oraz inne nośniki komunikacji.

Kampania omnichanel będzie realizowana na całym świecie, rozpoczynając się od pierwszej reklamy telewizyjnej w USA w piątek 1 listopada, emitowanej przez różnych partnerów streamingowych, a następnie w czasie transmisji meczów futbolu w czwartki. W listopadzie spoty telewizyjne będą emitowane również w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, krajach nordyckich, na Bliskim Wschodzie i w krajach Beneluksu. Pojawią się także na nośnikach zewnętrznych, w tym na billboardach na Times Square w Nowym Jorku, w centrum Los Angeles i Miami oraz na Piccadilly Lights w Londynie, a także w mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych.

Jak podkreśla David Beckham: "Uwielbiam spędzać święta w domu z rodziną i przyjaciółmi, a wspólne posiłki są tego ważną częścią. Świetnie się bawiłem podczas kręcenia tej kampanii i cieszę się, że mogę pokazać innym, jak łatwo mogą uporać się ze świętami niczym prawdziwy kulinarny Ninja.

Kampania prezentuje, jak innowacyjne urządzenia kuchenne Ninja mogą ułatwić konsumentom przygotowania świąteczne, pozwalając na błyskawiczne przyrządzanie potraw. Dzięki temu możemy spędzić mniej czasu w kuchni, a więcej cennych chwil z rodziną.

Humorystyczna kreacja pokazuje Davida przyjeżdżającego do domu na motocyklu z choinką w przyczepie, gdy uświadamia sobie, ile pracy musi wykonać przed przybyciem gości. Ale ma plan: David wykorzystuje swoje urządzenia Ninja, sprawnie używając Ninja® DoubleStack™ do przygotowania warzyw, Ninja Woodfire™ Outdoor Oven do idealnego upieczenia indyka i Ninja® CREAMi® do przygotowania świątecznych lodów o smaku biało-czerwonych cukierków. W międzyczasie ubiera choinkę i dekoruje dom, wkłada blender Ninja Blast™ Portable Blender do świątecznych skarpet oraz przygotowuje stół, mając pewność, że gotowanie jest pod kontrolą.

"Wraz z rozpoczęciem pracowitego sezonu świątecznego, cieszymy się, że możemy zaprezentować pierwszą globalną kampanię omnichanel, przedstawiającą wybór popularnych urządzeń domowych Ninja, przy wsparciu międzynarodowego ambasadora marki, Davida Beckhama" - powiedział Adam Petrick, Dyrektor Marketingu SharkNinja. "Wielokanałowa kampania 'Ninja the Holiday' dotrze do konsumentów na całym świecie i zwróci uwagę na szeroki asortyment produktów Ninja, które mogą pomóc im w gotowaniu, przyjmowaniu gości i obdarowywaniu prezentami w trakcie sezonu świątecznego."

Aby zobaczyć niektóre z ulubionych przepisów Davida Beckhama i uzyskać dodatkowe informacje o Ninja, odwiedź www.ninjakitchen.com.

 

O SharkNinja:

SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sharkninja.com.

O Davidzie Beckhamie

David Beckham jest jednym z najbardziej utytułowanych piłkarzy angielskich. W swojej 20-letniej karierze grał w najbardziej prestiżowych klubach świata, w tym w Manchester United i Real Madryt, a także w reprezentacji Anglii, której był kapitanem przez sześć lat. David był pierwszym angielskim zawodnikiem, który zdobył tytuły mistrzowskie w czterech krajach: Anglii, Hiszpanii, Stanach Zjednoczonych i Francji.

W 2018 roku David spełnił swoje życiowe marzenie o posiadaniu klubu piłkarskiego, gdy jego grupa otrzymała franczyzę Major League Soccer dla miasta Miami. Inter Miami CF został oficjalnie ogłoszony we wrześniu 2018 roku, a David objął stanowisko Prezesa Klubu.

W 2019 roku David założył własne studio produkcyjne, Studio 99. Studio zajmuje się zarówno produkcją redakcyjną, jak i komercyjną, specjalizując się w tworzeniu i produkcji wysokiej jakości filmów dokumentalnych, seriali i formatów dla globalnych platform i sieci, w tym Netflix i Disney+.

Przez całe życie David angażował się we wspieranie organizacji charytatywnych i projektów dążących do wprowadzenia pozytywnych zmian. David współpracuje z UNICEF od prawie 20 lat jako Ambasador Dobrej Woli, promując i chroniąc prawa najbardziej bezbronnych dzieci na świecie. W 2015 roku David uruchomił Fundusz 7 we współpracy z UNICEF – wyjątkowe partnerstwo mające na celu umożliwienie bezbronnym i pokrzywdzonym dzieciom osiągnięcie ich pełnego potencjału. David prowadzi również kampanię na rzecz Malaria No More, wykorzystując swoją platformę, aby świat i jego przywódcy usłyszeli pilne przesłanie walki z malarią. Natomiast jako Prezydent Ambasadorski British Fashion Council (BFC), David pomaga promować i wspierać brytyjską modę i brytyjski przemysł kreatywny.


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.