Komunikaty PR

D-EKO-racyjne tkaniny rolet rzymskich i zasłon - nowa kolekcja Anwis

2021-10-25  |  01:00
Biuro prasowe

D-EKO-racyjne tkaniny rolet rzymskich i zasłon - nowa kolekcja Anwis

 

Moda i aktualnie panujące trendy mają dla nas duże znaczenie przy urządzaniu konkretnego wnętrza. W ostatnich czasach ważną rolę odgrywa także ekologia. Coraz chętniej sięgamy po rozwiązania przyjazne środowisku i zdrowiu, materiały sprzyjające harmonii, naturalności, produkty bezpieczne i wartościowe. W naszych domach królują drewno, wiklina, ratan. Urządzana przestrzeń jest minimalistyczna i spójna. W zgodzie z tymi ideami pozostaje marka Anwis, która proponuje nową kolekcję tkanin rolet rzymskich i zasłon, stworzoną jako efekt połączenia idei ekologii z chęcią urządzania pięknych wnętrz.

 

Materiały z recyklingu na okno

Stworzenie produktu, który odpowie na oczekiwania użytkowników, będzie pasować do różnego rodzaju stylów urządzania wnętrz, do pomieszczeń nowoczesnych i tradycyjnych, minimalistycznych i stylizowanych, a jednocześnie zachowa w sobie ideę ekologii, to nie lada wyzwanie. Na szczęście marka Anwis nie boi się odważnych kroków, bo wie, że tylko takie spełnią wymagania klientów. Nowa kolekcja tkanin rolet rzymskich i zasłon bazuje między innymi na materiałach poliestrowych i bawełnianych pozyskiwanych z recyklingu. W ofercie znajduje się szeroka gama kolorystyczna - od odcieni kremowych i szarości, aż po zielenie i brązy. Wszystkie one idealnie komponują się z drewnem oraz wikliną. Pięknie wyglądają także w połączeniu z cegłą i gliną, zarówno stosowanymi przy wykończeniu ścian, jak i w elementach dekoracji – np. z ustawionymi na parapecie glinianymi doniczkami. Delikatny splot ekologicznych tkanin podkreśli subtelne wnętrza. Materiały te odnajdą się także w industrialnych i nowoczesnych wnętrzach, stanowiąc przełamanie konwencji i bardzo ciekawe uzupełnienie.

 

Błysk welwetu

Nowoczesne tkaniny wbrew pozorom wcale nie są tylko minimalistyczne, szare i matowe. Wręcz przeciwnie. Blask i połysk w elementach wystroju typu zasłony i rolety wciąż są w modzie i na zawsze pozostaną uniwersalne. W zgodzie z tym trendem idą tkaniny welwetowe marki Anwis. Bardzo gustowne, eleganckie, a jednocześnie nienachalne – miękkie, przyjemne w dotyku i łatwe w pielęgnacji. Mienią się różnymi odcieniami w zależności od pory dnia, doświetlenia wnętrza, ułożenia struktury tkaniny, dlatego świetnie rozświetlają pomieszczenie. Współgrają także z modnymi w ostatnich latach meblami szytymi z tego rodzaju tkaniny – fotelami, kanapami, obiciami krzeseł. W nowej kolekcji rolet rzymskich oraz zasłon ANWIS odnajdziemy modne, pastelowe i wyraziste kolory welwetowych tkanin, takie jak pudrowy róż, musztardowy czy butelkowa zieleń.

 

Styl rzymski – modnie i praktycznie

Rolety rzymskie bardzo zyskują na popularności, a nawet królowały w wyborach klientów w 2021 roku. Nic dziwnego – doskonale sprawdzają się w każdym pomieszczeniu: kuchni, salonie, sypialni. Możemy zamontować je nad oknem lub bezpośrednio na powierzchni szyby, a dzięki dwukierunkowemu sterowaniu, utworzymy w ten sposób dekoracyjne fałdy na dowolnej wysokości okna. Stosując dodatkowo tunele z fiszbinami po wewnętrznej stronie rolety, podkreślimy oryginalny wygląd i uwidocznimy poziome przeszycia na tkaninach. Te zaś w niczym nas nie ograniczają – możemy wybierać spośród tych klasycznych zaciemniających oraz filtrujących światło dzienne. Co ważne, rolety rzymskie stanowią doskonały duet z zasłonami i w obu tych produktach możemy zdecydować się między innymi na tkaniny welwetowe oraz ekologiczne marki Anwis.

 

Zasłoń się w pięknym stylu

Zasłony Anwis, dzięki bogatej ofercie tkanin o wyjątkowych splotach, kolorach i wzorach, są ciekawym uzupełnieniem całości stylizacji. Mają wiele właściwości praktycznych. Pięknie się układają i można je montować na różne sposoby. Na haczykach (zasłona FLEX), na dedykowanej szynie, która posiada dodatkową zaletę – możliwość regulowania wysokości osłony, co jest pomocne w ukryciu wszelkich nierówności sufitu, a także na kołach (zasłona RINGS), co sprawdzi się w pomieszczeniach, w których mamy już zamontowane karnisze.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
2024-11-05 | 01:00

Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających

Jednym z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych elementów, jakie w ostatnim czasie zdobyły uznanie zarówno wśród projektantów, jak i właścicieli nieruchomości,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.