Komunikaty PR

Delikatne mięso z pasternakiem, komosą ryżową czy może dynią?

2021-04-21  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.36 MB )

Odkryj 4 nowe posiłki BoboVita Bio ze składnikami w 100% z certyfikowanych upraw i hodowli ekologicznych

Bycie eko w różnych aspektach codziennego życia to kwestia, która dla współczesnych rodziców staje się coraz bardziej istotna. Dla siebie i dla rodziny wybierają oni produkty, które powstają z poszanowaniem środowiska naturalnego. Właśnie dlatego – w trosce o przyszłość najmłodszych pokoleń – marka BoboVita stworzyła linię produktów ze składnikami pochodzącymi z certyfikowanych ekologicznych upraw i hodowli. Teraz w odpowiedzi na oczekiwania opiekunów do oferty BoboVita Bio dołączają 4 naprawdę smakowite nowości. Poznaj to, co dobre dla dziecka i dobre dla planety.

Nowości BoboVita Bio to:

  • 4 pyszne pełnowartościowe posiłki z delikatnym mięsem (indyk, kurczak, wołowina i cielęcina), wartościowymi warzywami – dynią, bakłażanem, pasternakiem czy brokułem, a także z komosą ryżową,
  • unikalne receptury o pysznym smaku, które – tak jak inne produkty z linii BoboVita Bio – powstały z myślą o dobru planety – różnorodności biologicznej, kondycji gleby i źródłach wody,
  • kompozycje, które zawierają odpowiedniej jakości i bezpieczne składniki, dopasowane do potrzeb niemowląt już po 6. miesiącu życia,
  • starannie wyselekcjonowane warzywa, które pochodzą w 100 % z certyfikowanych ekologicznych upraw oraz mięso w 100 % z certyfikowanych ekologicznych hodowli, prowadzonych z najwyższą dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt,
  • produkty, które zgodnie z przepisami prawa dla tej kategorii są bez konserwantów, bez barwników i bez wzmacniaczy smaku.
     

Poznaj nowe posiłki BoboVita Bio

  • BoboVita Bio indyczek z brokułem i pasternakiem po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Bio kurczaczek z bakłażanem i komosą ryżową w pomidorach po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Bio wołowinka w pomidorach z dynią i makaronem gwiazdki po 8. miesiącu życia
  • BoboVita Bio cielęcinka z pasternakiem i kalafiorkiem po 10. miesiącu życia
     

Cena rekomendowana za opakowanie 190 g: ok. 5,99 zł.

Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.

Więcej informacji o nowościach BoboVita Bio można znaleźć na www.bobovita.pl.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.