Komunikaty PR

Delikatność kluczem do szczęścia. Milka prezentuje wyniki najnowszego badania.

2021-04-06  |  13:20
Biuro prasowe
Do pobrania Milka ( 1.18 MB )

Najnowsze badanie opublikowane przez Milka pokazuje, że delikatność jest kluczem do szczęścia, a Polacy zdecydowanie chcą jej więcej doświadczać. Aż 61% z nich wiąże delikatność ze szczęśliwszym społeczeństwem i uważa, że samo okazywanie większej troskliwości, uczciwości i wyrozumiałości zwiększyłoby ich przekonanie, że ludzie mogą być na co dzień bardziej czuli niż dotychczas. W ramach obecnie prowadzonej kampanii „Delikatność smakuje lepiej”, Milka prezentuje wyniki najnowszego badania oraz tworzy program „Miłe Wieści”, poprzez który zachęca konsumentów do zwracania uwagi na małe, pozytywne gesty.

Milka inspiruje do delikatności
Milka już od 120 lat inspiruje ludzi na całym świecie do dzielenia się delikatnością. Producent najpopularniejszej czekolady z alpejskiego mleka, nieustannie motywuje miłośników słodyczy do okazywania uprzejmości oraz gestów dobrej woli, bez względu na chwilę. Inspiruje również do wzajemnej życzliwości, przypominając jednocześnie, jak delikatność jest ważna w codziennym życiu. Nawet dzieląc się kostką ulubionej czekolady lub przekazując komuś kilka słów wsparcia, ludzie mogą umilić dzień tym, którzy tego potrzebują. Milka, która wraz z początkiem stycznia br., wystartowała z nową kampanią telewizyjną, postanowiła w związku z tym zbadać podejście do delikatności w Polsce i zdradzić, czy codzienna czułość może mieć wpływ na samopoczucie polskich konsumentów.

Delikatność kluczem do szczęścia na świecie
Wyniki ogólnopolskiego badania, w którym wzięło udział 2000 dorosłych osób, pokazują jak duże znaczenie ma delikatność dla naszego społeczeństwa. Okazuje się, że to właśnie ona jest kluczem do szczęścia. Chociaż przeciętnie w tygodniu jesteśmy świadkami 3 przejawów delikatności, to chcielibyśmy doświadczać jej więcej, gdyż według Polaków samo okazywanie większej troskliwości, uczciwości i wyrozumiałości zwiększyłoby pośród nich przekonanie, że ludzie mogą być bardziej wrażliwi. Co ciekawe, aż 61% badanych wiąże wzajemną serdeczność ze szczęśliwszym społeczeństwem, a 57% twierdzi, że częstsze okazywanie czułości może mieć wpływ na lepsze samopoczucie psychiczne. 

Respondenci wskazali, że brak delikatności w społeczeństwie wywołuje u 38% z nich uczucie samotności, a u 49% niepokój. Jednocześnie z najnowszego badania zrealizowanego dla Milka wynika, że aż prawie 70% Polaków uważa, że świat był bardziej delikatny, gdy byli dziećmi. Co według nich uległo zmianie? 70% badanych jest zdania, że obecnie za wiele myślimy o sobie, żeby stawiać na serdeczność. 50% ankietowanych osób twierdzi również, że polskie społeczeństwo jest zbyt zapracowane, by okazywać delikatność. Doskwiera mu przede wszystkim brak czasu, aby skupiać się na małych, lecz znaczących gestach.

Respondenci wykazali jednak, że okazywanie delikatności ma znaczący wpływ na nasze samopoczucie. 60% z nich robi to po to, aby poczuć się lepiej. Zapytani co daje im ten rodzaj zachowania, wykazali, że czują się szczęśliwsi, kiedy mogą okazać delikatność (51%), a gdy jej sami doświadczają czują się doceniani (49%). Ludzie wolą być serdeczni wobec innych niż doświadczać od drugiej osoby przejawów czułości. Najwięcej delikatności okazują swoim partnerom (58%) oraz dzieciom (55%) i robią to głównie poprzez aktywne słuchanie. Co ciekawe, 20% Polaków twierdzi, że nie wychowano ich do okazywania serdeczności.

Miłe wieści
Nie tylko poprzez ujawnienie wyników badań Milka inspiruje do okazywania większej czułości. W ramach tegorocznej kampanii robi to również w wyjątkowy sposób, tworząc jednocześnie przestrzeń dla miłych wiadomości. Drobne gesty empatii czy delikatności, które pozytywnie i miło wpłynęły na życie ludzi z całego świata, będzie można obejrzeć w telewizji. Już 9 kwietnia (piątek) o godz. 20:05 na TVN zostanie wyemitowany pierwszy odcinek programu „Miłe Wieści”, prowadzony przez Marcina Prokopa. Program o gestach wprawiających świat w pozytywne obroty, widzowie będą mogli obejrzeć również o 20:30 na TVN7 i na antenie TTV w poniedziałki o godz. 20:05. „Miłe Wieści” będą emitowane przez dwa miesiące, do końca maja 2021 r.

Specjalna edycja mlecznej czekolady
Dodatkowo, aby pomóc konsumentom w okazywaniu delikatności, Milka przygotowała również specjalną edycję czekolady z alpejskiego mleka. Na każdej z kostek umieszczono emotikony oraz litery, zachęcając tym samym miłośników słodkości do tworzenia krótkich, czułych komunikatów, dzięki którym każdy dzień może stać się lepszym. Sugerowana cena detaliczna za tabliczkę Milka Alpine Milk 100 g w wersji z emoji i literami, wynosi 4,10 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.