Komunikaty PR

Dineout Poland – rewolucja w rezerwacjach stolików

2020-01-20  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Zadroga
PMM

ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl

Polacy kochają poznawać nowe smaki, a najprzyjemniejszą okazją do skorzystania z bogactwa kuchni świata w pysznym wydaniu jest wieczór w restauracji. Dzięki aplikacji Dineout Poland w ciągu kilku sekund można dokonać rezerwacji stolika w ulubionym lokalu i cieszyć się spotkaniem w gronie znajomych.

Dineout Poland pozwala w wygodnej formie przyjrzeć się mapie restauracji, a następnie kilkoma kliknięciami w dowolnym momencie zarezerwować stolik we wskazanym terminie. W aplikacji znajdują się również informacje o promocjach oferowanych w lokalu, co dodatkowo zachęca klienta do zapoznania się z miejscem, oraz specjalny program lojalnościowy, w ramach którego każda rezerwacja przybliża go do uzyskania dodatkowych benefitów. Użytkownik w momencie dokonywania rezerwacji może wybrać preferowane miejsce, na przykład w ogródku lub konkretnej sali restauracji. Może również od razu zaznaczyć konieczność skorzystania z krzesełka dla dziecka lub poinformować o urodzinowym charakterze organizowanego spotkania. W oddzielnej zakładce prezentowane są specjalne oferty restauracji, które zainteresują szczególnie odkrywców nowych smaków, chętnie uczestniczących w kulinarnych eventach. Użytkownicy znajdą tu również informacje o restauracjach serwujących aktualnie menu degustacyjne.  

Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego pojawienia się na polskim rynku i zainteresowania zarówno restauracji, jak i dynamicznie rosnącej liczby użytkowników Dineout Poland. Szczególnie zależało nam na stworzeniu aplikacji przyjaznej użytkownikowi, z intuicyjną obsługą, która już po pierwszym razie zachęca do ponownego skorzystania dzięki wygodzie i prostocie obsługi. Użytkownik nie musi już wykonywać dziesiątek telefonów, żeby znaleźć wolny stolik, bo znajduje te informacje na swoim urządzeniu podkreśla Blagovest Monev, pomysłodawca i twórca aplikacji Dineout Poland.   

Do skorzystania z aplikacji zachęcają również atrakcyjne zniżki przygotowywane przez współpracujące restauracje. Dzięki specjalnej ofercie restauracji Golden Apricot przy Krakowskim Przedmieściu czy Ferment Praski w sercu odnowionej Warszawskiej Fabryki Wódek Koneser użytkownicy mogą skorzystać nawet z 50% zniżki na całą ofertę restauracji. Ponadto dodatkowe środki do wykorzystania podczas zamówień można wygrać w konkursach organizowanych przez Dineout Poland, które są regularnie ogłaszane w profilach social media.

Aktualnie z aplikacji mogą korzystać mieszkańcy Warszawy i Krakowa, ale właściciel nie wyklucza włączenia kolejnych polskich miast wraz z rozwojem marki. Obecnie prace skupiają się na zwiększeniu liczby dostępnych lokali. Bezpłatna aplikacja jest dostępna w Google Play i App Store.

 

 

Dineout Poland – międzynarodowa aplikacja do rezerwacji stolików w restauracjach, od 2019 roku obecna na polskim rynku. Dineout Poland zapewnia wykonanie rezerwacji w czasie rzeczywistym, za pomocą kilku kliknięć, bez czekania w kolejce.

Więcej informacji znajduje się na stronie https://dineout.pl/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PMM
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.