Dineout Poland – rewolucja w rezerwacjach stolików

PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Polacy kochają poznawać nowe smaki, a najprzyjemniejszą okazją do skorzystania z bogactwa kuchni świata w pysznym wydaniu jest wieczór w restauracji. Dzięki aplikacji Dineout Poland w ciągu kilku sekund można dokonać rezerwacji stolika w ulubionym lokalu i cieszyć się spotkaniem w gronie znajomych.
Dineout Poland pozwala w wygodnej formie przyjrzeć się mapie restauracji, a następnie kilkoma kliknięciami w dowolnym momencie zarezerwować stolik we wskazanym terminie. W aplikacji znajdują się również informacje o promocjach oferowanych w lokalu, co dodatkowo zachęca klienta do zapoznania się z miejscem, oraz specjalny program lojalnościowy, w ramach którego każda rezerwacja przybliża go do uzyskania dodatkowych benefitów. Użytkownik w momencie dokonywania rezerwacji może wybrać preferowane miejsce, na przykład w ogródku lub konkretnej sali restauracji. Może również od razu zaznaczyć konieczność skorzystania z krzesełka dla dziecka lub poinformować o urodzinowym charakterze organizowanego spotkania. W oddzielnej zakładce prezentowane są specjalne oferty restauracji, które zainteresują szczególnie odkrywców nowych smaków, chętnie uczestniczących w kulinarnych eventach. Użytkownicy znajdą tu również informacje o restauracjach serwujących aktualnie menu degustacyjne.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego pojawienia się na polskim rynku i zainteresowania zarówno restauracji, jak i dynamicznie rosnącej liczby użytkowników Dineout Poland. Szczególnie zależało nam na stworzeniu aplikacji przyjaznej użytkownikowi, z intuicyjną obsługą, która już po pierwszym razie zachęca do ponownego skorzystania dzięki wygodzie i prostocie obsługi. Użytkownik nie musi już wykonywać dziesiątek telefonów, żeby znaleźć wolny stolik, bo znajduje te informacje na swoim urządzeniu – podkreśla Blagovest Monev, pomysłodawca i twórca aplikacji Dineout Poland.
Do skorzystania z aplikacji zachęcają również atrakcyjne zniżki przygotowywane przez współpracujące restauracje. Dzięki specjalnej ofercie restauracji Golden Apricot przy Krakowskim Przedmieściu czy Ferment Praski w sercu odnowionej Warszawskiej Fabryki Wódek Koneser użytkownicy mogą skorzystać nawet z 50% zniżki na całą ofertę restauracji. Ponadto dodatkowe środki do wykorzystania podczas zamówień można wygrać w konkursach organizowanych przez Dineout Poland, które są regularnie ogłaszane w profilach social media.
Aktualnie z aplikacji mogą korzystać mieszkańcy Warszawy i Krakowa, ale właściciel nie wyklucza włączenia kolejnych polskich miast wraz z rozwojem marki. Obecnie prace skupiają się na zwiększeniu liczby dostępnych lokali. Bezpłatna aplikacja jest dostępna w Google Play i App Store.
Dineout Poland – międzynarodowa aplikacja do rezerwacji stolików w restauracjach, od 2019 roku obecna na polskim rynku. Dineout Poland zapewnia wykonanie rezerwacji w czasie rzeczywistym, za pomocą kilku kliknięć, bez czekania w kolejce.
Więcej informacji znajduje się na stronie https://dineout.pl/

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.