Komunikaty PR

Dinozaury opanują Atrium Molo!

2022-05-16  |  15:55
Biuro prasowe

Masz odwagę wejść do świata dinozaurów? Chcesz spotkać się oko w oko z ogromnymi, niesamowitymi gadami?! Wybierz się w niezwykłą podróż, by przeżyć emocjonującą przygodę! Z okazji wejścia do kin megahitu „Jurassic World: Dominion”, Atrium Molo zaprasza najmłodszych i nieco starszych szczecinian na przedpremierowe wydarzenie z licznymi atrakcjami i niespodziankami. Fani dinozaurów, jak i miłośnicy słynnej serii „Jurassic World” będą mogli zobaczyć te ogromne gady już w sobotę 21 maja.  

 

Zanim widzowie będą mogli obejrzeć film na dużym ekranie, już teraz mają okazję przeżyć przedsmak kinowych emocji, przenosząc się do niezwykłego świata dinozaurów i uczestnicząc w ekscytujących atrakcjach zaplanowanych w przedostatnią sobotę maja w Atrium Molo.

 

Na miłośników mocnych wrażeń czeka wystawa dinozaurów w trójwymiarze. Na ogromnych planszach 3D będzie można podziwiać różne gatunki tych drapieżników, które za sprawą okularów 3D wydadzą się być tuż obok widza.

 

Z bliska będzie można obejrzeć również realistyczne modele dinozaurów. Będą one zupełnie niegroźne i chętnie zapozują do wspólnych zdjęć. To także idealna szansa, by spróbować rozpoznać swoje ulubione gatunki.

 

Tuż przy bramie Jurassic World na gości czekać będą budzące grozę wielkie repliki dwóch dinozaurów Velociraptor’a i T-Rex’a! Te imponujące gady nie dość, że wyglądają jak żywe, to jeszcze zademonstrują przed widzami swoją siłę i drapieżność, wydając groźne ryki.

 

Mali goście mogą liczyć na dużo więcej atrakcji! Do wspólnej zabawy zaprosi ich przesympatyczny interaktywny dinozaur Blue. Wspólnie z nim dzieci przeżyją niezwykłe przygody w świecie rozszerzonej rzeczywistości.

 

Natomiast najmniejszych fanów dinozaurów i miłośników badania wykopalisk Atrium Molo zaprasza na inspirujące warsztaty, odbywające się przy stanowisku paleontologicznym. Dużo radości sprawi najmłodszym także strefa zabaw Mattel, z której będą mogli korzystać bez ograniczeń. Dodatkowo, z myślą o dzieciach co godzinę będą przeprowadzane konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

 

- „Jurassic World: Dominion” to kolejna część kultowej serii filmów o dinozaurach, budzących od wielu lat wielkie emocje i gromadzących nowe generacje widzów. Zanim dinozaury ponownie zaatakują kina w czerwcu, już dziś gorąco zapraszamy małych kinomaniaków i fanów tych fascynujących drapieżników do Atrium Molo na bezpłatne wydarzenie z licznymi atrakcjami. Sobotnie spotkanie z prehistorycznymi gadami to doskonała okazja dla dzieci, aby przenieść się w odległe czasy i zapoznać ze światem dinozaurów, a przy tym aktywnie się bawić dodaje Agnieszka Wasyłenko, Dyrektor Atrium Molo.

 

Na spotkanie z dinozaurami Atrium Molo zaprasza w sobotę (21 maja), w godzinach 11.00 -19.00; odbędzie się ono na terenie centrum handlowego. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.