Komunikaty PR

Dlaczego brodzik jest lepszą decyzją niż sama kabina prysznicowa?

2020-08-04  |  14:40
Biuro prasowe

Projektowanie łazienki wiąże się z podejmowaniem wielu decyzji, które w dłuższej perspektywie będą bezpośrednio wpływały na nasze samopoczucie przy korzystaniu z tego pomieszczenia. Dlatego tak ważne jest, aby brodzik i kabina stanowiły spójną całość. Postawienie na kabinę z brodzikiem, nie jest tylko bardziej funkcjonalnym wyborem, ale także dobrym pomysłem na nadanie charakteru swojej łazience.

Przewaga kabin prysznicowych nad samymi kabinami

Kabiny z brodzikami mają tę niepowtarzalną zaletę, że można je dopasować do powierzchni łazienki, stylu w jakim została zaprojektowana i w zgodzie z naszymi preferencjami. To optymalny wybór z wielu względów. Przewaga nad kabinami bez brodzików ujawnia się przede wszystkim w ich funkcjonalności. Jako kompletna propozycja zaprojektowana i wyprodukowana przez producenta jest stabilnym i szczelnym dopełnieniem kabiny. Brak brodzika może powodować nadmierne wylewanie się wody i zachlapywanie łazienki. Kolejną zaletą jest duża rozpiętość kształtów i wymiarów, jakie mogą przyjmować oferowane obecnie brodziki. SANPLAST dba o to, aby można było swobodnie puścić wodze fantazji, ponieważ w ofercie tej marki możliwe jest także dopasowanie brodzika na wymiar. Zgodność z normami i przepisami prawa oraz mnogość testów przed wprowadzeniem ich do oferty, zapewnia pełne bezpieczeństwo, zarówno użytkowe jak i materiałowe. Każdy brodzik objęty jest gwarancją i nie wymaga dodatkowej kompletacji oraz dopasowywania różnych elementów. Wszystko powinno być dostosowywane do własnych preferencji, budżetu oraz przestrzeni, jaką dysponujemy.

Przebieraj, wybieraj, daj się ponieść fantazji…

Brodziki mogą przyjmować wiele rozmiarów oraz kształtów, dzięki czemu ten kompatybilny duet może stanowić główny element dekoracyjny w całej łazience. SANPLAST wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, dlatego jego oferta jest najszerszą na polskim rynku jeśli chodzi o wymiary, kształty oraz kolory brodzików. SANPLAST proponuje wybór spośród brodzików akrylowych jak i z odlewu mineralnego, w kształtach: prostokątnym, kwadratowym, półokrągłym, pięciokątnym a nawet trapezowym. Oprócz wyboru kształtu, osobnym zagadnieniem jest ich głębokość. W ofercie SANPLAST znajdują się zarówno brodziki płaskie i głębokie nawet do 28 cm. To te ostatnie najlepiej sprawdzą się do kąpieli maluchów, natomiast osobom starszym i z problemami z poruszaniem się, specjaliści polecają płaskie brodziki, których konstrukcja pozwala na montaż na równo z posadzką, celem stworzenia bezbarierowego wejścia. Co więcej, płaskie brodziki są niezwykle eleganckie oraz minimalistyczne. Świetnie dopasują się do każdej powierzchni łazienkowej.

Bezpieczeństwo zawsze ważne

Mimo, że kwestia antypoślizgowości w łazience wydaje się oczywista, to warto zadbać o poprawienie bezpieczeństwa w tym obszarze. W przypadku brodzików, rozwiązanie jest proste. Warto zdecydować się na produkty, które są fabrycznie wyposażone w specjalną powłokę. Pro Safe System, która gwarantuje najwyższą klasę antypoślizgowości C – jest opcjonalną powłoką brodzików marki Sanplast. Jest ona trwale aplikowana w procesie produkcji na powierzchnię brodzików. Pro Safe System stosowana jest na akryl lub odlew mineralny gwarantując bezpieczeństwo użytkowania, a przy tym tworząc ciekawy efekt wizualny ze względu na punktowe nałożenie.

Co więcej, Sanplast posiada w swojej ofercie także brodziki wykonane z odlewu mineralnego z powierzchnią strukturalną, których jedną z najważniejszych cech charakterystycznych jest antypoślizgowość. Seria Structure Mineral charakteryzuje się klasą antypoślizgowości C oraz Open Structure Mineral – z klasą antypoślizgowości B. Polski producent przykłada bardzo dużą wagę do bezpieczeństwa swoich produktów.

Bez względu na to jak głębokie będą brodziki, jaki kształt przybiorą, z jakiego materiału będą wykonane i jak będą wyposażone SANPLAST jest odpowiedzią na każdą łazienkową fantazję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.