Dlaczego brodzik jest lepszą decyzją niż sama kabina prysznicowa?
Projektowanie łazienki wiąże się z podejmowaniem wielu decyzji, które w dłuższej perspektywie będą bezpośrednio wpływały na nasze samopoczucie przy korzystaniu z tego pomieszczenia. Dlatego tak ważne jest, aby brodzik i kabina stanowiły spójną całość. Postawienie na kabinę z brodzikiem, nie jest tylko bardziej funkcjonalnym wyborem, ale także dobrym pomysłem na nadanie charakteru swojej łazience.
Przewaga kabin prysznicowych nad samymi kabinami
Kabiny z brodzikami mają tę niepowtarzalną zaletę, że można je dopasować do powierzchni łazienki, stylu w jakim została zaprojektowana i w zgodzie z naszymi preferencjami. To optymalny wybór z wielu względów. Przewaga nad kabinami bez brodzików ujawnia się przede wszystkim w ich funkcjonalności. Jako kompletna propozycja zaprojektowana i wyprodukowana przez producenta jest stabilnym i szczelnym dopełnieniem kabiny. Brak brodzika może powodować nadmierne wylewanie się wody i zachlapywanie łazienki. Kolejną zaletą jest duża rozpiętość kształtów i wymiarów, jakie mogą przyjmować oferowane obecnie brodziki. SANPLAST dba o to, aby można było swobodnie puścić wodze fantazji, ponieważ w ofercie tej marki możliwe jest także dopasowanie brodzika na wymiar. Zgodność z normami i przepisami prawa oraz mnogość testów przed wprowadzeniem ich do oferty, zapewnia pełne bezpieczeństwo, zarówno użytkowe jak i materiałowe. Każdy brodzik objęty jest gwarancją i nie wymaga dodatkowej kompletacji oraz dopasowywania różnych elementów. Wszystko powinno być dostosowywane do własnych preferencji, budżetu oraz przestrzeni, jaką dysponujemy.
Przebieraj, wybieraj, daj się ponieść fantazji…
Brodziki mogą przyjmować wiele rozmiarów oraz kształtów, dzięki czemu ten kompatybilny duet może stanowić główny element dekoracyjny w całej łazience. SANPLAST wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, dlatego jego oferta jest najszerszą na polskim rynku jeśli chodzi o wymiary, kształty oraz kolory brodzików. SANPLAST proponuje wybór spośród brodzików akrylowych jak i z odlewu mineralnego, w kształtach: prostokątnym, kwadratowym, półokrągłym, pięciokątnym a nawet trapezowym. Oprócz wyboru kształtu, osobnym zagadnieniem jest ich głębokość. W ofercie SANPLAST znajdują się zarówno brodziki płaskie i głębokie nawet do 28 cm. To te ostatnie najlepiej sprawdzą się do kąpieli maluchów, natomiast osobom starszym i z problemami z poruszaniem się, specjaliści polecają płaskie brodziki, których konstrukcja pozwala na montaż na równo z posadzką, celem stworzenia bezbarierowego wejścia. Co więcej, płaskie brodziki są niezwykle eleganckie oraz minimalistyczne. Świetnie dopasują się do każdej powierzchni łazienkowej.
Bezpieczeństwo zawsze ważne
Mimo, że kwestia antypoślizgowości w łazience wydaje się oczywista, to warto zadbać o poprawienie bezpieczeństwa w tym obszarze. W przypadku brodzików, rozwiązanie jest proste. Warto zdecydować się na produkty, które są fabrycznie wyposażone w specjalną powłokę. Pro Safe System, która gwarantuje najwyższą klasę antypoślizgowości C – jest opcjonalną powłoką brodzików marki Sanplast. Jest ona trwale aplikowana w procesie produkcji na powierzchnię brodzików. Pro Safe System stosowana jest na akryl lub odlew mineralny gwarantując bezpieczeństwo użytkowania, a przy tym tworząc ciekawy efekt wizualny ze względu na punktowe nałożenie.
Co więcej, Sanplast posiada w swojej ofercie także brodziki wykonane z odlewu mineralnego z powierzchnią strukturalną, których jedną z najważniejszych cech charakterystycznych jest antypoślizgowość. Seria Structure Mineral charakteryzuje się klasą antypoślizgowości C oraz Open Structure Mineral – z klasą antypoślizgowości B. Polski producent przykłada bardzo dużą wagę do bezpieczeństwa swoich produktów.
Bez względu na to jak głębokie będą brodziki, jaki kształt przybiorą, z jakiego materiału będą wykonane i jak będą wyposażone SANPLAST jest odpowiedzią na każdą łazienkową fantazję.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.