Komunikaty PR

Dlaczego oszczędzanie może kosztować życie? Czyli czy warto kupić używany foteli

2024-07-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Rossa
Rumour PR

Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Do pobrania pdf ( 0.29 MB )

Zaktualizowane standardy bezpieczeństwa

Wybór fotelika spełniającego nowe standardy, jak homologacja i-Size, jest kluczowy. Nowoczesne foteliki wykorzystują zaawansowane technologie i materiały zwiększające bezpieczeństwo. Przykładem jest polska marka Avionaut, która produkuje foteliki z certyfikowanych, nietoksycznych materiałów.

Zużycie i niewykryte uszkodzenia

Używane foteliki mogą mieć ukryte uszkodzenia lub być zużyte, co wpływa na ich skuteczność. Materiały degradowane przez czas i warunki, jak ekstremalne temperatury czy udział w wypadku, mogą obniżać bezpieczeństwo. Nowe foteliki gwarantują pełną sprawność i niezawodność.

Wycofanie z rynku i data ważności

Producenci określają daty ważności fotelików, aby zapewnić optymalny stan materiałów. Nowy fotelik spełnia aktualne normy bezpieczeństwa, podczas gdy używany fotelik mógł zostać wycofany ze sprzedaży.

Ulepszone funkcje bezpieczeństwa

Dane Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego pokazują poprawę bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym w UE, w tym w Polsce. Wzrost świadomości rodziców i inwestycje w nowoczesne rozwiązania, jak systemy ochrony bocznej, regulowane zagłówki, materiały absorbujące energię uderzenia czy technologia montażu ISOFIX, przyczyniają się do tego. Producenci regularnie wprowadzają nowe modele z ulepszonymi funkcjami.

Zakup nowego fotelika to decyzja, która może uratować życie dziecka. Wybór nowego fotelika to inwestycja w bezpieczeństwo naszych dzieci podczas podróży samochodem. Bezpieczeństwo nie ma ceny, a nowy fotelik jest jednym z najważniejszych kroków dla ochrony naszych najbliższych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.