Dlaczego oszczędzanie może kosztować życie? Czyli czy warto kupić używany foteli
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Zaktualizowane standardy bezpieczeństwa
Wybór fotelika spełniającego nowe standardy, jak homologacja i-Size, jest kluczowy. Nowoczesne foteliki wykorzystują zaawansowane technologie i materiały zwiększające bezpieczeństwo. Przykładem jest polska marka Avionaut, która produkuje foteliki z certyfikowanych, nietoksycznych materiałów.
Zużycie i niewykryte uszkodzenia
Używane foteliki mogą mieć ukryte uszkodzenia lub być zużyte, co wpływa na ich skuteczność. Materiały degradowane przez czas i warunki, jak ekstremalne temperatury czy udział w wypadku, mogą obniżać bezpieczeństwo. Nowe foteliki gwarantują pełną sprawność i niezawodność.
Wycofanie z rynku i data ważności
Producenci określają daty ważności fotelików, aby zapewnić optymalny stan materiałów. Nowy fotelik spełnia aktualne normy bezpieczeństwa, podczas gdy używany fotelik mógł zostać wycofany ze sprzedaży.
Ulepszone funkcje bezpieczeństwa
Dane Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego pokazują poprawę bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym w UE, w tym w Polsce. Wzrost świadomości rodziców i inwestycje w nowoczesne rozwiązania, jak systemy ochrony bocznej, regulowane zagłówki, materiały absorbujące energię uderzenia czy technologia montażu ISOFIX, przyczyniają się do tego. Producenci regularnie wprowadzają nowe modele z ulepszonymi funkcjami.
Zakup nowego fotelika to decyzja, która może uratować życie dziecka. Wybór nowego fotelika to inwestycja w bezpieczeństwo naszych dzieci podczas podróży samochodem. Bezpieczeństwo nie ma ceny, a nowy fotelik jest jednym z najważniejszych kroków dla ochrony naszych najbliższych.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.