Komunikaty PR

Dłuższa gwarancja na produkty na huawei.pl i roczna ochrona ekranu Huawei nova 9

2021-11-10  |  18:20
Biuro prasowe

Huawei przygotował atrakcyjną ofertę serwisową obejmującą wszystkie urządzenia z kategorii smartfony, laptopy, monitory, wearable i audio w portfolio marki.

Każdy, kto do 31 grudnia zdecyduje się na zakup produktu w sklepie internetowym huawei.pl, ma możliwość przedłużenia gwarancji Huawei Care o rok za 19,90 zł – niezależnie od ceny wyjściowej urządzenia. Równocześnie trwa promocja dla dotychczasowych posiadaczy ID Huawei, którzy przy zakupie nowych smartfonów serii Huawei nova otrzymają darmową, roczną ochronę ekranu.

Gwarancja Huawei Care na produkty Huawei dłuższa o rok

Jednorazowe przedłużenie gwarancji o rok będzie dostępne dla klientów, którzy między 10 listopada a 31 grudnia 2021 roku zdecydują się na zakup dowolnego produktu na stronie huawei.pl oraz dodadzą do zamówienia przedłużoną gwarancję Huawei Care, dostępną w karcie produktowej wybranego urządzenia, w cenie 19,90 zł. Gwarancja zostanie automatycznie przypisana do zakupionego produktu, niezależnie, czy klient posiada już konto ID Huawei, czy jest nowym użytkownikiem urządzeń marki. Całkowity czas obowiązywania gwarancji można w każdej chwili sprawdzić na stronie internetowej https://consumer.huawei.com/pl/support/warranty-query/ wpisując numer seryjny urządzenia.

Promocyjna oferta serwisowa opiera się na standardowej gwarancji na produkty Huawei i wydłuża czas trwania gwarancji Huawei Care o kolejny rok. W tym czasie, w przypadku awarii spowodowanych innymi czynnikami niż ludzkie, urządzenie zostanie naprawione bez dodatkowych kosztów. Dla jednego urządzenia można wykupić przedłużoną gwarancję Huawei Care tylko raz.

Promocja obejmuje wszystkie modele w portfolio marki, w tym najnowszy, fotograficzny smartfon nova 9 i ultralekki laptop MateBook 14s.

Roczna ochrona ekranu smartfonów serii Huawei nova

Jednocześnie trwa promocja dedykowana dotychczasowym użytkownikom Huawei. Posiadacze ID Huawei, zarejestrowani przed 21 października 2021, którzy zdecydują się na zakup jednego

z najnowszych smartfonów Huawei nova 9 lub nova 8i otrzymają darmową, 12-miesięczną ochronę ekranu.

ID Huawei to klucz do świata usług marki, w tym do Chmury, sklepu AppGallery czy sklepu internetowego huawei.pl w aplikacji My Huawei. To konto, które pozwala łączyć urządzenia Huawei

z różnych kategorii produktowych w jeden ekosystem – ID Huawei synchronizuje też dane między urządzeniami a chmurą. ID umożliwia wygodną autoryzację w usługach i aplikacjach, pozwala także namierzyć zgubione urządzenie i w razie potrzeby zablokować dostęp osób trzecich do wrażliwych danych. To również przepustka do korzystania z licznych promocji i konkursów oferowanych przez markę jej fanom. Utworzenie ID Huawei jest bardzo proste – wystarczy numer telefonu lub dowolny adres e-mail, by po wejściu w ustawienia, w paru krokach, zarejestrować się zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie? Biuro prasowe
2024-10-30 | 01:00

Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?

Każdego roku w październiku rządy, organizacje sektora publicznego i przedsiębiorstwa na całym świecie organizują wydarzenia i kampanie, których celem jest edukowanie i podnoszenie
IT i technologie Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
2024-10-29 | 01:00

Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie komunikacja zdominowana jest przez cyfrowe treści, personalizacja staje się kluczowym narzędziem, wyróżniającym marki na tle konkurencji. W
IT i technologie melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”
2024-10-25 | 12:00

melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”

Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.