Komunikaty PR

Do 10 lipca na huawei.pl promocyjne oferty m.in. na nowoczesne laptopy marki

2021-07-07  |  11:20
Biuro prasowe

Szukasz laptopa do pracy i nauki, na przykład ultracienkiego i lekkiego MateBook X Pro lub wydajnego sprzętu do rozrywki, takiego jak MateBook D 14? Od 6 do 10 lipcaw sklepie huawei.pl czekają promocyjne oferty na wybrane modele laptopów w atrakcyjnych cenach. Klienci sklepu będą mogli też skorzystać ze specjalnej oferty na fotograficzny smartfon P40 lite, bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro, a także router WiFi Mesh.

 

Klienci huawei.pl mogą od dzisiaj do 10 lipca kupić jeden z najbardziej zaawansowanych laptopów marki - MateBook X Pro - w nowej, odświeżonej edycji 2021, z procesorem Intel 11. generacji
w promocyjnej cenie 6999 zł lub 6499 zł (zależnie od pojemności pamięci: 1 TB lub 512 GB). Co więcej, w zestawie z laptopem otrzymają myszkę Huawei Swift oraz plecak Huawei CD62 w kolorze czarnym. W specjalnej ofercie znajduje się również laptop MateBook D 14, opracowany z myślą o wydajnej, mobilnej pracy i rozrywce – jego rekomendowana cena sprzedaży do 10 lipca wynosi 2999 zł. Wśród laptopów objętych specjalną ofertą znajduje się także MateBook 13 w edycji 2021 z procesorem AMD Ryzen™ 7 3700U w rekomendowanej cenie 3399 zł.

 

Do 10 lipca klienci huawei.pl mogą też skorzystać ze specjalnych ofert cenowych i promocyjnych zestawów na inne wybrane produkty marki:

 

Nazwa urządzenia:

W zestawie z:

Cena promocyjna:

smartfon Huawei P40 lite

opaską sportową Huawei Band 6

999 zł

smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro

głośnikiem Huawei BT CM510

999 zł

bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro

głośnikiem Huawei BT CM510

699 zł

router Huawei WiFi Mesh WS5800-20 (2-pak)

 

599 zł

router Huawei WiFi Mesh WS5800-20 (3-pak)

 

849 zł

 

Klienci sklepu huawei.pl mogą skorzystać z bezpłatnej dostawy na następny dzień roboczy, pod warunkiem złożenia zamówienia i opłacenia go przed godziną 12.00. Sklep huawei.pl oferuje też klientom wiele wygodnych form płatności, w tym atrakcyjne raty 0%, płatności za pobraniem oraz dostawę do paczkomatów InPost. Dostawy są co do zasady bezpłatne. Sklep huawei.pl gwarantuje też 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria,w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej.

 

Na odwiedzających sklep codziennie, czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. Jest to cykliczna oferta na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity – dostępne wyłącznie w tym dniu. Klienci huawei.pl mogą też otrzymać 20 zł zniżki na zakupy na huawei.pl za wystawienie opinii o produkcie, a także 50 zł na kolejne zakupu w sklepie o wartoci 299 zł za zapisanie się do newslettera.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie iSpot & Cortland razem dla Was Biuro prasowe
2024-05-14 | 12:00

iSpot & Cortland razem dla Was

iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller – łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby razem
IT i technologie Seria 50 debiutuje – zaawansowana sieć 5G i funkcje premium dla wszystkich
2024-05-14 | 12:00

Seria 50 debiutuje – zaawansowana sieć 5G i funkcje premium dla wszystkich

TCL 50 SE Połączenie doskonałości wizualnej z dźwiękową Smartfon wyposażony jest w wysokiej rozdzielczości 6,8-calowy wyświetlacz FHD+ NXTVISION z częstotliwością odświeżania
IT i technologie Trend, którego nie da się zatrzymać: e-mikromobilność podbija europejskie rynki
2024-05-13 | 13:30

Trend, którego nie da się zatrzymać: e-mikromobilność podbija europejskie rynki

Fundamentem ekologia, filarami komfort i radość Europa bacznie przygląda się zachowaniom konsumenckim dotyczącym mikromobilności. Badanie przeprowadzone przez niemiecki ADAC wskazuje, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.