Komunikaty PR

Do 10 lipca na huawei.pl promocyjne oferty m.in. na nowoczesne laptopy marki

2021-07-07  |  11:20
Biuro prasowe

Szukasz laptopa do pracy i nauki, na przykład ultracienkiego i lekkiego MateBook X Pro lub wydajnego sprzętu do rozrywki, takiego jak MateBook D 14? Od 6 do 10 lipcaw sklepie huawei.pl czekają promocyjne oferty na wybrane modele laptopów w atrakcyjnych cenach. Klienci sklepu będą mogli też skorzystać ze specjalnej oferty na fotograficzny smartfon P40 lite, bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro, a także router WiFi Mesh.

 

Klienci huawei.pl mogą od dzisiaj do 10 lipca kupić jeden z najbardziej zaawansowanych laptopów marki - MateBook X Pro - w nowej, odświeżonej edycji 2021, z procesorem Intel 11. generacji
w promocyjnej cenie 6999 zł lub 6499 zł (zależnie od pojemności pamięci: 1 TB lub 512 GB). Co więcej, w zestawie z laptopem otrzymają myszkę Huawei Swift oraz plecak Huawei CD62 w kolorze czarnym. W specjalnej ofercie znajduje się również laptop MateBook D 14, opracowany z myślą o wydajnej, mobilnej pracy i rozrywce – jego rekomendowana cena sprzedaży do 10 lipca wynosi 2999 zł. Wśród laptopów objętych specjalną ofertą znajduje się także MateBook 13 w edycji 2021 z procesorem AMD Ryzen™ 7 3700U w rekomendowanej cenie 3399 zł.

 

Do 10 lipca klienci huawei.pl mogą też skorzystać ze specjalnych ofert cenowych i promocyjnych zestawów na inne wybrane produkty marki:

 

Nazwa urządzenia:

W zestawie z:

Cena promocyjna:

smartfon Huawei P40 lite

opaską sportową Huawei Band 6

999 zł

smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro

głośnikiem Huawei BT CM510

999 zł

bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro

głośnikiem Huawei BT CM510

699 zł

router Huawei WiFi Mesh WS5800-20 (2-pak)

 

599 zł

router Huawei WiFi Mesh WS5800-20 (3-pak)

 

849 zł

 

Klienci sklepu huawei.pl mogą skorzystać z bezpłatnej dostawy na następny dzień roboczy, pod warunkiem złożenia zamówienia i opłacenia go przed godziną 12.00. Sklep huawei.pl oferuje też klientom wiele wygodnych form płatności, w tym atrakcyjne raty 0%, płatności za pobraniem oraz dostawę do paczkomatów InPost. Dostawy są co do zasady bezpłatne. Sklep huawei.pl gwarantuje też 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria,w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej.

 

Na odwiedzających sklep codziennie, czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. Jest to cykliczna oferta na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity – dostępne wyłącznie w tym dniu. Klienci huawei.pl mogą też otrzymać 20 zł zniżki na zakupy na huawei.pl za wystawienie opinii o produkcie, a także 50 zł na kolejne zakupu w sklepie o wartoci 299 zł za zapisanie się do newslettera.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.