Komunikaty PR

Do zakochania jeden… łyk! LOVE - nowy smak waterdrop®

2020-08-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania png ( 2.6 MB )

Producent mikrodrinków waterdrop® prezentuje kolejny smak w ofercie marki. Kostki pod nazwą LOVE to niecodzienne połączenie roślinnych składników: słodko – kwaśnych jagód goji, owoców granatu oraz ekstraktu z schisandry, czyli cytryńca chińskiego. Kapsułki należy rozpuścić w wodzie, a smak uzyskanego napoju przyniesie przyjemne orzeźwienie w upalne dni i przywiedzie słodko – pikantne wspomnienia wakacyjnej miłości. Kostki LOVE zadebiutowały w polskim sklepie internetowym waterdrop® 9 sierpnia.

Według medycyny Bliskiego Wschodu schisandra ma moc uzdrawiania. W Chinach ta cudowna roślina jest od tysięcy lat wykorzystywana do leczenia różnych problemów zdrowotnych – ma pozytywny wpływ na wątrobę, wspiera procesy antyoksydacyjne i przeciwzapalne w organizmie. Lekko pikantny i słonawy smak schisandry zapewnia mikrodrinkowi LOVE ciekawy smakowy twist. Kapsułki waterdropÒ zawierają też kwas foliowy i witaminę C.

LOVE jest również pierwszym smakiem waterdropÒ z dodatkiem naturalnego słodzika: stewii. Dzięki temu mikrodrink LOVE jest jeszcze zdrowszy i bardziej przyjazny osobom, które stawiają na życie w zgodzie z naturą.

Zakochaj się w waterdrop®

Nowemu smakowi waterdrop® towarzyszą dedykowane linii LOVE akcesoria, wszystkie utrzymane w pięknym, lekko cukierkowym designie, w różnych tonacjach koloru różowego. Wśród nich znajdziemy ciemnoróżową butelkę ze stali nierdzewnej w dwóch rozmiarach (0,6 i 1L), szklaną butelkę, stalowe oraz szklane słomki, porcelanowe kubeczki, torbę oraz szklanki i karafkę. Wyjątkowym dodatkiem będzie perfumowana sojowa świeca (370ml) z bambusową pokrywką w porcelanowym słoju.

O waterdropÒ

LOVE jest jedenastym smakiem w portfolio marki waterdrop®. Oprócz niego w ofercie producenta znajdziemy smaki: GLOW, YOUTH, RELAX, ZEN, BOOST, CLEAN, FOCUS, DEFENCE, NERO oraz VIBE (edycja limitowana). Każdy z nich to wyjątkowa kompozycja roślinnych składników, od egzotycznych superfooods, jak opuncja, moringa, czy baobab, po wyjątkowe zioła, np. mniszek lekarski, chmiel i czarny bez. Waterdrop® to smaki owoców i roślin zamknięte w skoncentrowanych kostkach bez dodatku cukru, które po rozpuszczeniu w wodzie zamieniają ją w smaczny, orzeźwiający napój. Pomagają w piciu większej ilości wody i utrzymaniu zdrowego poziomu nawodnienia organizmu, a dzięki wyselekcjonowanym składnikom dobroczynnie wpływają na naturalne piękno, dodają zdrowej energii lub pomagają się zrelaksować.

Każdemu ze smaków waterdrop® towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane ze światowej klasy projektantami i ilustratorami, takie jak butelki, szklanki, metalowe słomki, czy bawełniane torby. Picie wody staje się łatwiejsze, gdy sprawia przyjemność, a dzięki akcesoriom waterdrop® możesz dbać o siebie i cieszyć się pięknem designerskich dodatków. 

Waterdrop jest marką z doświadczeniem na wielu światowych rynkach, od niedawna działającą też na rynku polskim. Mikrodrinki waterdrop® i towarzyszące im akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym producenta, a więcej informacji także na Facebooku oraz Instagramie marki. Smak LOVE dostępny jest od 9 sierpnia w sklepie internetowym. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.