Komunikaty PR

Do zakochania jeden… łyk! LOVE - nowy smak waterdrop®

2020-08-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania png ( 2.6 MB )

Producent mikrodrinków waterdrop® prezentuje kolejny smak w ofercie marki. Kostki pod nazwą LOVE to niecodzienne połączenie roślinnych składników: słodko – kwaśnych jagód goji, owoców granatu oraz ekstraktu z schisandry, czyli cytryńca chińskiego. Kapsułki należy rozpuścić w wodzie, a smak uzyskanego napoju przyniesie przyjemne orzeźwienie w upalne dni i przywiedzie słodko – pikantne wspomnienia wakacyjnej miłości. Kostki LOVE zadebiutowały w polskim sklepie internetowym waterdrop® 9 sierpnia.

Według medycyny Bliskiego Wschodu schisandra ma moc uzdrawiania. W Chinach ta cudowna roślina jest od tysięcy lat wykorzystywana do leczenia różnych problemów zdrowotnych – ma pozytywny wpływ na wątrobę, wspiera procesy antyoksydacyjne i przeciwzapalne w organizmie. Lekko pikantny i słonawy smak schisandry zapewnia mikrodrinkowi LOVE ciekawy smakowy twist. Kapsułki waterdropÒ zawierają też kwas foliowy i witaminę C.

LOVE jest również pierwszym smakiem waterdropÒ z dodatkiem naturalnego słodzika: stewii. Dzięki temu mikrodrink LOVE jest jeszcze zdrowszy i bardziej przyjazny osobom, które stawiają na życie w zgodzie z naturą.

Zakochaj się w waterdrop®

Nowemu smakowi waterdrop® towarzyszą dedykowane linii LOVE akcesoria, wszystkie utrzymane w pięknym, lekko cukierkowym designie, w różnych tonacjach koloru różowego. Wśród nich znajdziemy ciemnoróżową butelkę ze stali nierdzewnej w dwóch rozmiarach (0,6 i 1L), szklaną butelkę, stalowe oraz szklane słomki, porcelanowe kubeczki, torbę oraz szklanki i karafkę. Wyjątkowym dodatkiem będzie perfumowana sojowa świeca (370ml) z bambusową pokrywką w porcelanowym słoju.

O waterdropÒ

LOVE jest jedenastym smakiem w portfolio marki waterdrop®. Oprócz niego w ofercie producenta znajdziemy smaki: GLOW, YOUTH, RELAX, ZEN, BOOST, CLEAN, FOCUS, DEFENCE, NERO oraz VIBE (edycja limitowana). Każdy z nich to wyjątkowa kompozycja roślinnych składników, od egzotycznych superfooods, jak opuncja, moringa, czy baobab, po wyjątkowe zioła, np. mniszek lekarski, chmiel i czarny bez. Waterdrop® to smaki owoców i roślin zamknięte w skoncentrowanych kostkach bez dodatku cukru, które po rozpuszczeniu w wodzie zamieniają ją w smaczny, orzeźwiający napój. Pomagają w piciu większej ilości wody i utrzymaniu zdrowego poziomu nawodnienia organizmu, a dzięki wyselekcjonowanym składnikom dobroczynnie wpływają na naturalne piękno, dodają zdrowej energii lub pomagają się zrelaksować.

Każdemu ze smaków waterdrop® towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane ze światowej klasy projektantami i ilustratorami, takie jak butelki, szklanki, metalowe słomki, czy bawełniane torby. Picie wody staje się łatwiejsze, gdy sprawia przyjemność, a dzięki akcesoriom waterdrop® możesz dbać o siebie i cieszyć się pięknem designerskich dodatków. 

Waterdrop jest marką z doświadczeniem na wielu światowych rynkach, od niedawna działającą też na rynku polskim. Mikrodrinki waterdrop® i towarzyszące im akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym producenta, a więcej informacji także na Facebooku oraz Instagramie marki. Smak LOVE dostępny jest od 9 sierpnia w sklepie internetowym. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii „Now it s your m Biuro prasowe
2024-04-19 | 16:45

Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii „Now it's your m

Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują owocną współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych podają piłkę jeszcze dalej w
Żywienie Śniadaniowe inspiracje z Majonezem Kieleckim w roli głównej
2024-04-19 | 01:00

Śniadaniowe inspiracje z Majonezem Kieleckim w roli głównej

24 kwietnia obchodzimy Europejski Dzień Śniadania, który ma przypominać nam o tym, jak ważny jest to posiłek. Hasłem tego święta, ustanowionego w 2012 r. jest „Znajdź czas na
Żywienie Król polskich energetyków w nowych szatach
2024-04-18 | 17:15

Król polskich energetyków w nowych szatach

Najnowsza odsłona kampanii King of the Night jest podkreśleniem rynkowego sukcesu ostatnich lat, ze wskazaniem na wieloletnią misję brandu, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.