Do zakochania jeden… łyk! LOVE - nowy smak waterdrop®
Producent mikrodrinków waterdrop® prezentuje kolejny smak w ofercie marki. Kostki pod nazwą LOVE to niecodzienne połączenie roślinnych składników: słodko – kwaśnych jagód goji, owoców granatu oraz ekstraktu z schisandry, czyli cytryńca chińskiego. Kapsułki należy rozpuścić w wodzie, a smak uzyskanego napoju przyniesie przyjemne orzeźwienie w upalne dni i przywiedzie słodko – pikantne wspomnienia wakacyjnej miłości. Kostki LOVE zadebiutowały w polskim sklepie internetowym waterdrop® 9 sierpnia.
Według medycyny Bliskiego Wschodu schisandra ma moc uzdrawiania. W Chinach ta cudowna roślina jest od tysięcy lat wykorzystywana do leczenia różnych problemów zdrowotnych – ma pozytywny wpływ na wątrobę, wspiera procesy antyoksydacyjne i przeciwzapalne w organizmie. Lekko pikantny i słonawy smak schisandry zapewnia mikrodrinkowi LOVE ciekawy smakowy twist. Kapsułki waterdropÒ zawierają też kwas foliowy i witaminę C.
LOVE jest również pierwszym smakiem waterdropÒ z dodatkiem naturalnego słodzika: stewii. Dzięki temu mikrodrink LOVE jest jeszcze zdrowszy i bardziej przyjazny osobom, które stawiają na życie w zgodzie z naturą.
Zakochaj się w waterdrop®
Nowemu smakowi waterdrop® towarzyszą dedykowane linii LOVE akcesoria, wszystkie utrzymane w pięknym, lekko cukierkowym designie, w różnych tonacjach koloru różowego. Wśród nich znajdziemy ciemnoróżową butelkę ze stali nierdzewnej w dwóch rozmiarach (0,6 i 1L), szklaną butelkę, stalowe oraz szklane słomki, porcelanowe kubeczki, torbę oraz szklanki i karafkę. Wyjątkowym dodatkiem będzie perfumowana sojowa świeca (370ml) z bambusową pokrywką w porcelanowym słoju.
O waterdropÒ
LOVE jest jedenastym smakiem w portfolio marki waterdrop®. Oprócz niego w ofercie producenta znajdziemy smaki: GLOW, YOUTH, RELAX, ZEN, BOOST, CLEAN, FOCUS, DEFENCE, NERO oraz VIBE (edycja limitowana). Każdy z nich to wyjątkowa kompozycja roślinnych składników, od egzotycznych superfooods, jak opuncja, moringa, czy baobab, po wyjątkowe zioła, np. mniszek lekarski, chmiel i czarny bez. Waterdrop® to smaki owoców i roślin zamknięte w skoncentrowanych kostkach bez dodatku cukru, które po rozpuszczeniu w wodzie zamieniają ją w smaczny, orzeźwiający napój. Pomagają w piciu większej ilości wody i utrzymaniu zdrowego poziomu nawodnienia organizmu, a dzięki wyselekcjonowanym składnikom dobroczynnie wpływają na naturalne piękno, dodają zdrowej energii lub pomagają się zrelaksować.
Każdemu ze smaków waterdrop® towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane ze światowej klasy projektantami i ilustratorami, takie jak butelki, szklanki, metalowe słomki, czy bawełniane torby. Picie wody staje się łatwiejsze, gdy sprawia przyjemność, a dzięki akcesoriom waterdrop® możesz dbać o siebie i cieszyć się pięknem designerskich dodatków.
Waterdrop jest marką z doświadczeniem na wielu światowych rynkach, od niedawna działającą też na rynku polskim. Mikrodrinki waterdrop® i towarzyszące im akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym producenta, a więcej informacji także na Facebooku oraz Instagramie marki. Smak LOVE dostępny jest od 9 sierpnia w sklepie internetowym.
Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii „Now it's your m
Śniadaniowe inspiracje z Majonezem Kieleckim w roli głównej
Król polskich energetyków w nowych szatach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Tomasz Dedek: Trzy dekady temu wziąłem udział w zdjęciach do „Listy Schindlera” Stevena Spielberga. Film był za długi i niestety cały mój wątek wycięli
W „Liście Schindlera” Tomasz Dedek wcielił się w rolę gestapowca. Niestety wątek z jego udziałem został wycięty z filmu. Mimo wszystko aktor cieszy się, że dane mu było współpracować ze Stevenem Spielbergiem, bo to dla niego prawdziwy wirtuoz kina, którego podziwia od wielu lat. Jak wspomina, na planie wiele wymagał, ale nie tworzył niepotrzebnych barier i nie dystansował się, natomiast był niezwykle otwarty i życzliwy.
Gwiazdy
Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały
Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.
Handel
Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.