Komunikaty PR

Do zakochania jeden… łyk! LOVE - nowy smak waterdrop®

2020-08-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania png ( 2.6 MB )

Producent mikrodrinków waterdrop® prezentuje kolejny smak w ofercie marki. Kostki pod nazwą LOVE to niecodzienne połączenie roślinnych składników: słodko – kwaśnych jagód goji, owoców granatu oraz ekstraktu z schisandry, czyli cytryńca chińskiego. Kapsułki należy rozpuścić w wodzie, a smak uzyskanego napoju przyniesie przyjemne orzeźwienie w upalne dni i przywiedzie słodko – pikantne wspomnienia wakacyjnej miłości. Kostki LOVE zadebiutowały w polskim sklepie internetowym waterdrop® 9 sierpnia.

Według medycyny Bliskiego Wschodu schisandra ma moc uzdrawiania. W Chinach ta cudowna roślina jest od tysięcy lat wykorzystywana do leczenia różnych problemów zdrowotnych – ma pozytywny wpływ na wątrobę, wspiera procesy antyoksydacyjne i przeciwzapalne w organizmie. Lekko pikantny i słonawy smak schisandry zapewnia mikrodrinkowi LOVE ciekawy smakowy twist. Kapsułki waterdropÒ zawierają też kwas foliowy i witaminę C.

LOVE jest również pierwszym smakiem waterdropÒ z dodatkiem naturalnego słodzika: stewii. Dzięki temu mikrodrink LOVE jest jeszcze zdrowszy i bardziej przyjazny osobom, które stawiają na życie w zgodzie z naturą.

Zakochaj się w waterdrop®

Nowemu smakowi waterdrop® towarzyszą dedykowane linii LOVE akcesoria, wszystkie utrzymane w pięknym, lekko cukierkowym designie, w różnych tonacjach koloru różowego. Wśród nich znajdziemy ciemnoróżową butelkę ze stali nierdzewnej w dwóch rozmiarach (0,6 i 1L), szklaną butelkę, stalowe oraz szklane słomki, porcelanowe kubeczki, torbę oraz szklanki i karafkę. Wyjątkowym dodatkiem będzie perfumowana sojowa świeca (370ml) z bambusową pokrywką w porcelanowym słoju.

O waterdropÒ

LOVE jest jedenastym smakiem w portfolio marki waterdrop®. Oprócz niego w ofercie producenta znajdziemy smaki: GLOW, YOUTH, RELAX, ZEN, BOOST, CLEAN, FOCUS, DEFENCE, NERO oraz VIBE (edycja limitowana). Każdy z nich to wyjątkowa kompozycja roślinnych składników, od egzotycznych superfooods, jak opuncja, moringa, czy baobab, po wyjątkowe zioła, np. mniszek lekarski, chmiel i czarny bez. Waterdrop® to smaki owoców i roślin zamknięte w skoncentrowanych kostkach bez dodatku cukru, które po rozpuszczeniu w wodzie zamieniają ją w smaczny, orzeźwiający napój. Pomagają w piciu większej ilości wody i utrzymaniu zdrowego poziomu nawodnienia organizmu, a dzięki wyselekcjonowanym składnikom dobroczynnie wpływają na naturalne piękno, dodają zdrowej energii lub pomagają się zrelaksować.

Każdemu ze smaków waterdrop® towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane ze światowej klasy projektantami i ilustratorami, takie jak butelki, szklanki, metalowe słomki, czy bawełniane torby. Picie wody staje się łatwiejsze, gdy sprawia przyjemność, a dzięki akcesoriom waterdrop® możesz dbać o siebie i cieszyć się pięknem designerskich dodatków. 

Waterdrop jest marką z doświadczeniem na wielu światowych rynkach, od niedawna działającą też na rynku polskim. Mikrodrinki waterdrop® i towarzyszące im akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym producenta, a więcej informacji także na Facebooku oraz Instagramie marki. Smak LOVE dostępny jest od 9 sierpnia w sklepie internetowym. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.